Moi!
Mulla ois semmone "ongelma", että mä ja mun äiti haaveiltas chihuahuan hankkimista. Siinä on vaan sitten se, että isä ei sellaista halua. En tiedä mikä siinä on, mutta aina hän vääntelee keinoihin mihin hyvänsä jotka olisivat "järkeviä" syitä koiran ei hankkimiseen. Yhdessä vaiheessa kysyin 3 kertaa viikossa, että voidaanko sellainen hankkia. Nyt en ole puoleen vuoteen uskaltanut hiiskataakkaan lemmikkikoirasta... :/ pelkään, että hän suuttuisi totaalisesti.
• Mulla on siis jo kissa, mutta se läski ei oo tod mikään sylikissa/leikkisä. Mutta se on silti mulle super rakas :3 Isä siis yleensä sanoo, että "sitten ku se vitsin kissa on kuollu" ni hankittais koira. No sehän olis jo sillo ku oon paljo yli 20.v. Isä siis tietenkin pitää koirista ja hänellä ei ole mitään niitä vastaan :)
• Ja oon sillei aika yksinäinen ni haluisin kaverin ;'(
• Tiedän, että sellaisen voin hankkia sitten 16-20 vuotiaasta ylöspäin vapaasti joten sitä ei tarvitse huomauttaa... Ja myös sen, että jos vanhen sanoo EI niin se on EI.
• Ja tietenkin osaan hoitaa koiria, sillä olen hoitanut jo 2lk asti pienestä isoihin koiriin. Muistan vieläkin ku eräs kaverin alaskanhusky taluttaessani veti multa jalat alta ja sit sitä rallia mentiin hihnassa kiinni ja vatsa lumessa liukuen 4lk. :'D
• Oon lukenut PALJON rodusta ja ylipäätänsä koirista.
Mutta oisko kellää vihjeitä lähestyä isää ja saada hänet hankkimaan sellainen vilkas nakki meille ^^ ps. En vain jaksa odottaa koiraa :33
Isä suostumaan koiraan?!
Randomeläin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949