Kovasti toivon

suntonttu

Toivon, että päästäis pois täältä palstalta ja alotettais yhteinen elämä.

15

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KruunavaiKlaava

Kumpi tekee aloitteen? Heitetäänkö lanttia?

• Sitätoivonminäkin

Tätä ei jaksa ahdistumatta.

Kuka olet?

• todellatoivontuota

Samoin toivon!

• Hkplöö

Mitäs se toivo tai toivominen tai kenties Toivo auttaa?

• Onnea_matkaan

Hän tarvitsee tuon ylimielisyyden irrottautuaksern tästä kuviosta. Ymmärrän sen, vaikka se nakersi olemattoman luottamukseni häneen. Toisaalta sille pohjalle ei ole hyvä rakentaa, se oli huono alkujaankin. Siis hyvä ratkaisu, oikeakin, jos pystyy siihen.

• Eimitäännegatiivistasiin

En näe mitään ylimielisyyttä siinä, jos haluaa pois palstoilta. Täällä vain höpötellään nimettöminä ja osa vain leikkii. Näen aikuisen ihmisen hoitavan keskustelut muita teitä kuin täällä. Itse olen sattuneista syistä ajautunut tänne ja nyt todellakin poistu , koska en näe syytä täällä olla.

• Onnea_matkaan
        Eimitäännegatiivistasiin kirjoitti:

En näe mitään ylimielisyyttä siinä, jos haluaa pois palstoilta. Täällä vain höpötellään nimettöminä ja osa vain leikkii. Näen aikuisen ihmisen hoitavan keskustelut muita teitä kuin täällä. Itse olen sattuneista syistä ajautunut tänne ja nyt todellakin poistu , koska en näe syytä täällä olla.

Mitä kirjoitin tuossa edellä? ”Siis hyvä ratkaisu, oikeakin, jos pystyy siihen.” Hän on ylimielinen sen lisäksi, että haluaa pois täältä. Silloin pois lähteminen voi olla vaikeaa, koska taustalla on tunteita edelleen. Eihän sille mitään voi jos on mäntti, enkä tarkoita tässä häntä.

• Eivaantaidatoteutua

Pelkästään toivomalla ja tänne kirjoittamalla.

• Mietintämyssyynnnnn

Hmmm, mietitäänpä miten se voisi olla mahdoll !? No ehkä tää nyt riittää, pariks kuukaudeks, ei kai sitä muutakaan. tarvii. tehdä .hmmmm. Tänä vuonna....

• vironbotti

Noniin hmmm... ehkä palsta on sellainen sitten että voit itse purkaa tuntojasi turvallisesti kirjoittelemalla.

Mutta nyt kannattaisi ulkoilla, kun on hyvät kelit, aurinkokin paistaa.

• Eiparvilintu

Minä ulkoilen just silloin kun huvittaa ja säällä kuin säällä. " hyvät säät" ovat "parvessa lentäviä" varten. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

• ikuisestieioleaikaa

silloin sun rarvitsee vain tehdä jotain asialle ja pian.

• yksitonttumies

Minä olisin valmis. Onko ehdotuksia?

• älähaaveileturhaan

Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, mutta silloinkin on vain hyvin pieni mahdollisuus.

• meneolemaanyksin
        älähaaveileturhaan kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, mutta silloinkin on vain hyvin pieni mahdollisuus.

Miksi sitten saastutat tuolla katkeruudellasi palstaa jatkuvasti. Mene vetäytymään kuoreesi ja pidä mölyt mahassasi. Itse toteat ettei sinulla ole tarvetta jakaa ajatuksiasi kenenkään kanssa. Puhun palstalaisten puolesta ja olisimme kaikki hyvin kiitollisia jos oikeasti tekisitkin niin kuin sanot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe