Toivon, että päästäis pois täältä palstalta ja alotettais yhteinen elämä.
Kovasti toivon
15
193
Vastaukset
- KruunavaiKlaava
Kumpi tekee aloitteen? Heitetäänkö lanttia?
- Sitätoivonminäkin
Tätä ei jaksa ahdistumatta.
Kuka olet? - todellatoivontuota
Samoin toivon!
- Hkplöö
Mitäs se toivo tai toivominen tai kenties Toivo auttaa?
- Onnea_matkaan
Hän tarvitsee tuon ylimielisyyden irrottautuaksern tästä kuviosta. Ymmärrän sen, vaikka se nakersi olemattoman luottamukseni häneen. Toisaalta sille pohjalle ei ole hyvä rakentaa, se oli huono alkujaankin. Siis hyvä ratkaisu, oikeakin, jos pystyy siihen.
- Eimitäännegatiivistasiin
En näe mitään ylimielisyyttä siinä, jos haluaa pois palstoilta. Täällä vain höpötellään nimettöminä ja osa vain leikkii. Näen aikuisen ihmisen hoitavan keskustelut muita teitä kuin täällä. Itse olen sattuneista syistä ajautunut tänne ja nyt todellakin poistu , koska en näe syytä täällä olla.
- Onnea_matkaan
Eimitäännegatiivistasiin kirjoitti:
En näe mitään ylimielisyyttä siinä, jos haluaa pois palstoilta. Täällä vain höpötellään nimettöminä ja osa vain leikkii. Näen aikuisen ihmisen hoitavan keskustelut muita teitä kuin täällä. Itse olen sattuneista syistä ajautunut tänne ja nyt todellakin poistu , koska en näe syytä täällä olla.
Mitä kirjoitin tuossa edellä? ”Siis hyvä ratkaisu, oikeakin, jos pystyy siihen.” Hän on ylimielinen sen lisäksi, että haluaa pois täältä. Silloin pois lähteminen voi olla vaikeaa, koska taustalla on tunteita edelleen. Eihän sille mitään voi jos on mäntti, enkä tarkoita tässä häntä.
- Eivaantaidatoteutua
Pelkästään toivomalla ja tänne kirjoittamalla.
- Mietintämyssyynnnnn
Hmmm, mietitäänpä miten se voisi olla mahdoll !? No ehkä tää nyt riittää, pariks kuukaudeks, ei kai sitä muutakaan. tarvii. tehdä .hmmmm. Tänä vuonna....
- vironbotti
Noniin hmmm... ehkä palsta on sellainen sitten että voit itse purkaa tuntojasi turvallisesti kirjoittelemalla.
Mutta nyt kannattaisi ulkoilla, kun on hyvät kelit, aurinkokin paistaa.- Eiparvilintu
Minä ulkoilen just silloin kun huvittaa ja säällä kuin säällä. " hyvät säät" ovat "parvessa lentäviä" varten. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- ikuisestieioleaikaa
silloin sun rarvitsee vain tehdä jotain asialle ja pian.
- yksitonttumies
Minä olisin valmis. Onko ehdotuksia?
- älähaaveileturhaan
Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, mutta silloinkin on vain hyvin pieni mahdollisuus.
- meneolemaanyksin
älähaaveileturhaan kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, mutta silloinkin on vain hyvin pieni mahdollisuus.
Miksi sitten saastutat tuolla katkeruudellasi palstaa jatkuvasti. Mene vetäytymään kuoreesi ja pidä mölyt mahassasi. Itse toteat ettei sinulla ole tarvetta jakaa ajatuksiasi kenenkään kanssa. Puhun palstalaisten puolesta ja olisimme kaikki hyvin kiitollisia jos oikeasti tekisitkin niin kuin sanot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750