Takaveto jäi jalkoihin - volvokuski hermostui

Hidastelijalle.oikein

Aivan oikein että takavetokuskille lätkäistiin tuntuvat sakot kun jäi nopeampien autojen tukoksi valoista lähdettäessä.
"Kaksikosta kovemman tuomion sai BMW-mies, joka jarrutti Volvon keulan ollessa hänen autonsa takana. Vanha viitossarjan BMW lähti epätavallisen hitaasti liikennevaloista."

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801072200651892_u0.shtml

16

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chip330da

ei olis mun bemari jäänny volvolle :D

• Jullit_uhoaa

Voi kauheaa. Kyllä nyt pelottaa. Ei niinkään autosi, vaan asenteesi. Paras kun ajelet mahdollisimman kaukana minusta.

• Chippivie

en mä kauaa kyl corollan peräs aja ku jätätän sen heti ;)

• Chippivie
        Chippivie kirjoitti:

en mä kauaa kyl corollan peräs aja ku jätätän sen heti ;)

"Mä Chippipoika oon; on mulla lippis ja finnejä, se on hyvin homppeli ilmiö; mä amisjonne oon; on mulla bemari ja finnejä, se on hyvin homppeli ilmiö...." ;)

• Gghhgghjjjjj

Bemarikusipään syytä täysin koko homma. Volvoilijahan ei tehnyt muuta kuin yritti ohittaa hitaamman. Perässäroikkuminenkin kaiketi johtui lähinnä Bemun yllättävästä hidastelusta äskeisen kaahaamisen jälkeen.

• Beemiesämmäävailla

Bemarissa kiihtyy vain kuski, kun totuuden sanoo, mutta luulot merkkiä kohtaan näyttää olevan kovat.

• i8uyjt

ihan oikein bwm kuskille

• MarcoGay

Volvohomot roikkuu aina peräpäässä kiinni.

• mielisairauksissa

Bemarirunkkari on aina kärjessä.

• Chippivie

"Mä finninaama oon; on mulla bemari ja lippiskin, se on hyvin homppeli ilmiö; mä vähäjärkinen oon; lähden bemarilla liikenteeseen kisaamaan, ei siinä järki silloin pakota, se on hyvin homppeli ilmiö; mä bemupoika oon; ajan kolarin ja toiselta hengen vien, se on hyvin normaali ilmiö ..." ;)

• Joopajoojoojoo

BWM jää kakkoseks Mersulle ja Audille ja kohta tulevalle Volvolle.
      Bmw on ollut aina jäljessä tekniikassa.
      Mersu teki 3D takavalot jo 2013, niitä ei ole vieläkään tällä merkilä.
      Aina yrittänyt matkia Mersua mut nyt ei onnistu.

• Jwere

Volvo hybridi yl i 400 heppaa on maailman huippua, Volvon äänentoisto on maailman huippua, siihen päälle Spotify.

• Chippivie

"Pojat ovat kauniita, kuin bemarit apsilla" <3 ;D

• chippi330da

kesäl jätätän kyl volvoja ku vaihan chipatun 330d pois ja tilalle 335d :D

• BeeMiesämmääWailla

Sun mopo häviää vakio ladallekin ;D

• chippivie

sä voit tulla käpylään viivalle sun ladalla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3784
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      89
      2178
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1203
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      36
      948
    Aihe