Omatoiminen lääkityksen lopetus

Sain Losatrix Comp 50 mg -lääkityksen kohonneen verenpaineen takia. Söin lääkkeitä pari kk ja paineet laski normaali tasolle. Koko lääkityksen ajan esiintyin huimausta ja pyörtymisen tunnetta. Jätin kokeeksi lääkket pois ja nyt vajaan viikon jälkeen paineet ei ole lähteneet nousuun ja huimaus loppui.
Olikohan tyhmää uhmata kaikkitietävän lääkärin määräystä ja lopettaa omatoimisesti lääkitys...
Ilmoita


Vastaus vähän myöhässä. Olen myös lopettanu omatoimisesti 2 viikkoa meni ennen kun tasaantu. Laskee liikaa painetta kun kerralla ottaa. Tilapäisesti voi olla koholla johon määrätään isolla annoksella. Lopetin myös miehen lääkityksen joka oli tappava kolme eri 5mg 20 mg ja kolmas 32. Tämä annos sai aikaan määrittelemätön anemia josta on on ollu ikävät seuraukset.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Omatoiminen lääkityksen lopetus

Sain Losatrix Comp 50 mg -lääkityksen kohonneen verenpaineen takia. Söin lääkkeitä pari kk ja paineet laski normaali tasolle. Koko lääkityksen ajan esiintyin huimausta ja pyörtymisen tunnetta. Jätin kokeeksi lääkket pois ja nyt vajaan viikon jälkeen paineet ei ole lähteneet nousuun ja huimaus loppui.
Olikohan tyhmää uhmata kaikkitietävän lääkärin määräystä ja lopettaa omatoimisesti lääkitys...

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta