Olen 45 vuotias peräaukon viihdekäyttöä suosiva miespuolinen feministi, saako Porissa missään aitoa turkkilaista karvakämmenhierontaa, minulle jäisi siitä niin hyvä maku kun lomalla Alaniassa hieroja työnsi lopuksi kummatkin peukalonsa minun rusinaani.
Turkkilaista hierontaa Porista?
12
477
Vastaukset
- hekohekohe
tuli vihdoin sinullekkin sopiva keskustelun aihe näille sivuille
- SakarikinTykkää
Kyllä sinäkin tästä aiheesta tykkäät ja haluaiset itsekkin kokea kyseistä miehistä hierontaa.
- MiesPoristaKysyy
Tekevätkö Porin turkkilaiset sen saman peukalotempun kun ostaa jonkun tuotteen heidän pizzeriastaan, kävisin nimittäin useimmin ostoksilla jos tekisivät.
- peukalotpyllyyn
Sitten paska haisee, eks tiä?
- xdfrtyhgt
peukalotpyllyyn kirjoitti:
Sitten paska haisee, eks tiä?
siitä kyylä tykkää
- ViikkarinHerman
Kysy, eli rohkea pukamankin nuolee sanoi entinen isäntä kun renkiä tallissa hyvänä piti. Perinteinen Tyrvääläinen sananlasku jota harva nykynuori enää käyttää.
- hoirapoikahevosta
tuo ViikkarinHerman on kyllä kova kunti
- kuukkelisku
Mää kans olen kova.
- KukaOnParaas
Määrä olen kovempi.
- hulkkonenhaukiputaalta
aloituksen teki varmaan palstakyylä
- pikkupoika-
kyl näi o
- ArviLindi
Kävin laaman kanssa hieronnassa Abc:llä. Hyvää teki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694