Hyvinvointilautakunnan kokouksessa pohditaan 9.1. avustuksen myöntämistä Tukipisteelle olen huomannut miten järkeillään avustukset Irmalle joka istuu valtuustossa pärstäkerroin vaikuttaa saadaan kuntouttavan työtoiminnan orjia elvyttämään 9 eurolla peräti 25 kolmena päivänä viikossa. Lieksalla olisi muuhunkin rahan käyttöä kuin työttömiin ja maahanmuuttajiin. Työttömät ovat vähätöisiä istuvat aikaansa kuluttamassa saaden 9 euroa. lumenluontia, katujen hiekoitusta riittäisi tulee raha helpolla. tämä aikuispäivähoito tarhat myös Merilänhotellissa työttömiä kutoo mattoja siivoaa tiskaa jne. Tukipiste on saannut liikaakin kaupungilta rahaa toiminnan rahoitukseen kun hakenut ja saannut. jos muu joku yksityinen hakee tai hakee työpaikkaa kyllä on tiukassa rahoitus
Tukipiste taitaa saada avustusta
21
280
Vastaukset
- Pääpumppu
Rei tuosta aoperruksesta saa mitääb selvää.
🐃... ... ...😲- kusipumppu.on.vajakki
Paraskin sanomaan, senkin vajakki!
- Mullivainaa
Palkitaanhan nyt myös urheilijoita mutta palkitaanko myös heitä jotka edustavat muulla tavoin Lieksaa markkinoiden ja ovat esiintymässä MM ja SM tasolla. näkis vaan.
- VaiVieläPalkita
Karaoken mölinästä pitäisi sakottaa, eikä palkita! Koko mölinähomma pitäisi laissa kieltää, ja jättää laulaminen niille jotka sitä osaa!
On hienoa jos työllistämistä edistetään tukipisteen kautta. kaiken lisäksi luin mitä toimintaa tukipiste antaa siellä on myös karaokea
Mitä tulee sitten urheiluun ja muuhun toimintaa niin näen asian siten, että kaikki toiminta harrasteissa vaatii harjoitusta jos aikoo menestyä on todella niin, että on perinteikästä palkita urheilijoita ja toisinaan sitten myöskin jonkun alan taiteilijoita jotka eivät asu edes Lieksassa.
Kyllä asia on niin että myöskin itse olen pitkään opiskellut laulua aikanaan musiikkiopistoissa ja edelleen kuorotoiminnassa tietämäni mukaan nyt ei ollut ainakaan MM karaokessa aluefinaalissa muita kuin minä ja myöskään SM finaalissa joskin voinee todeta että kylläkin karaoken ammattilainen joka on Lieksalaislähtöinen on menestynyt. Myöskin aikanaan kävin Joensuussa laulamassa ennenkuin harrastus tuli Lieksaan ja nyt laulajia on jo paljon mutta kovin maanlaajuista menestystä ei ole vielä kovin monella mutta hienoa, että heitäkin on Lieksassa. Kaikesta huolimatta olen nytkin menossa kisoihin jatkoon johon kaikki ei pääse MK- tuhannes-kerta.kehua
Moneskohan kerta oli noitaa vaatimattomia saavutuksia kehua retostaa? Kehu sitten kun joskus saat sitä valtakunnallista mainetta ja pääset lehtiin ja televisoon!
Ja onko se työttömien vielä 9 euron palkalla kuunneltava sitä ölinää, luulisi jo vituttavan muutenkin! - mullivainaa
Olen esiintynyt ISTV suorassa lähetyksessä ja useilla radiokanavilla ja useissa lehdissä jotka on valtakunnallisia myös ja kävipä niin että koska naapuripitäjän lehdessä oli koko sivun juttu niin sinäkö se kävit kirjastossa sen sivun repimässä edelleen esiintymiseni on nähtävissä netissä. Olen edustanut Suomea minimaaottelussa Suomen ryhmässä Ruotsalaisia vastaan ja voitimme kisan. Olen voittanut myöskin Humppakaraoken kaksi Suomen mestaruutta ja ollut finalistina myös muissa kisoissa MK
Aikanaan kyllä tarvinnut hieman tukea kun vammaisena olen esiintynyt ja rahattomana. Tuon vaan esiin sen seikan että yksinäisiä puurtajia ei huomioida kaupungin taholta jonka alaista työtä teen eikä myöskään SRK luottamustoimijaa täyttäessäni taannoin pyöreitä vuosia. Eli toiminta ei ole tasapuolista mitenkään . Nyt tilanne on taloudellisesti minulla toisin ja pääsin osallistumaan MM karaoken Suomen aluefinaaliin Tampereella Mielestäni erilaisia harrasteita myös tukipiste voi antaa ja luvassa on myös tuon anomuksen mukaan mahdollista kesän iltatoritoiminta jossa olen usein toiminut myös eri tavoin omin vahvistinlaittein kuten myös lainannut niitä hämäränkaupan illassa eri puolueiden edustajille puhetta varten, Karpalosalissa aloitan maanantaina vetämään yhteislaulua ja tangot nyt vuorossa
- Cara-Åke
markkukorpinen kirjoitti:
Aikanaan kyllä tarvinnut hieman tukea kun vammaisena olen esiintynyt ja rahattomana. Tuon vaan esiin sen seikan että yksinäisiä puurtajia ei huomioida kaupungin taholta jonka alaista työtä teen eikä myöskään SRK luottamustoimijaa täyttäessäni taannoin pyöreitä vuosia. Eli toiminta ei ole tasapuolista mitenkään . Nyt tilanne on taloudellisesti minulla toisin ja pääsin osallistumaan MM karaoken Suomen aluefinaaliin Tampereella Mielestäni erilaisia harrasteita myös tukipiste voi antaa ja luvassa on myös tuon anomuksen mukaan mahdollista kesän iltatoritoiminta jossa olen usein toiminut myös eri tavoin omin vahvistinlaittein kuten myös lainannut niitä hämäränkaupan illassa eri puolueiden edustajille puhetta varten, Karpalosalissa aloitan maanantaina vetämään yhteislaulua ja tangot nyt vuorossa
Hevon vittuun nämä karaokejutut. Vaikka olisitte osallistuneet Jupiterin mestaruuskisoihin, ei toiminnalla ole juurikaan tekemistä musiikin kanssa.
Kun karaokelaulu alkaa, musiikki loppuu - vanha viidakon sanonta.
- ouoiuyttrretyj
Vai pitäisi karaoken ölinästä kaupungin maksaa,,joten mylvi omilla lottorahoillasi,,sehän on tuottavaa hommaa, tiedä vaikka rahat lisääntyy!
Todella sinua taitaa harmittaa. Mitä sinä harrastat Kysymys on siitä onko aikanaan ennen tuota lottovoittoa joka ei pitäisi vaikuttaa siihen miten yleensä kaupunki suhtautuu eri harrasteisiin ja niissä menestyneisiin henkilöihin. Myös Lieksan lehti on jättänyt kertomatta esim MM kisaan pääsystä joka on hyvin syrjivää samoin se että 14 Divisioonan perinneyhdistys luovutti prikaatinkenraalin toimesta kunniakirjan ja viirin maanpuollustustyöstä josta olin yllättynyt ja että toimin tilaisuudessa solistina orkesterin ja kuorojen kanssa Lieksan Kirkossa joten se ei ollut karaokea. Mutta vankkurit kulkee ja koirat haukkuu
- orikkka
Tukipisteelle taas myönnetty rahaa 11000 euroa. saa pitää tiistai illanistujaiset, iltatorit. juku mörisee esiintymislavalla samat nnamat vuodesta toiseen. 9 euron työpaikkoja tarjolla edelleen miksi pitäisi työohjaalle palkka maksaa voisiko työnohjaaja tehdä myös 9 eurolla olisimme samanveroisia orjia
Viime kesänä en esiintynyt iltatorilla laulajana joten tuo miina ei uponnut minuun Puhut orjatyöstä kyllä sinä saat myös muuta tuloa toimeentuloosi kuin tuon 9 euroa päivässä On selvää että on hyvä asia ,että jotkut ovat onnellisia siitä että päivään tulee sisältöä olen huomannut että työttömille koittaa kovat ajat näille seutumme työttömille kun joka viikko pitää hakea työtä ja mistä sitä hakee se on helppo tuon etelän miehen sanoa joka huitoo ja esittää kohtuuttomuuksia että jokaisen pitäisi muuttaa sinne missä on työtä ja haalia vielä muualta ihmisiä .Kuinka kauan menee ennen kuin tuo kokoomukselainen kansanedustaja tuntee tilanteen
- Lieksan
Korpinen laylaa sm ja mm kisat mennen tullen. Lotossakin voittanut ja seuraavaksi kuulento suunnitteilla yhdessä lieksannmlehden kanssa.
- Mullivainaa
Minä tiedän itse aikataulun minne seuraavaksi lennän mutta en kuuhun ja en minkään lehden kanssa tai heidän kustannuksella mulla ei ole sellaista "laiffii" ja varsinkin kun kyseessä on tukipisteen toiminta ja sen rahoitus, eikä minun matkani" aatokin pittäis ostoo ja kiertää mualmata." tällä viikolla on kuitenkin työllistänyt korjaamoa 500e edestä Muuten olen jo käynyt 17valtiossa tätä ennen ja haluatko nojatuolimatkalle Diakuvia on melkoisesti ja 52 videokuvaa sekä ammattikirjallisuutta rakentamisesta ja muuta esim Raamatun selitysteos myös musiikkia monta laatikkoa eri aiheista musiikkia ja esittelyjä teoksista .Minulla on ollut monia kiinnostuksen kohteita elämässäni jossa on monta vaihetta ollut. Huumorintajua riittää ja mitään en ole tässä yhteydessä poistattanut joten rahkeita riittää koska olen elämässäni elänyt ihmisten parissa jo pitkään, ja monta kärsimystä on ollut ja myöskin hyvyyttä. Mutta ei sellaista kärsimystä kuin miehellä joka kävi kirkosta tullessa metässä paskalla ja alkoi huutaa apua ja emäntä siihen että kärsi , kärsi kärsihän se Joppikin siihen mies vastaa mutta sillä ei ollut ketunrautoja munissa, No nyt joltakin hurskaalta menee huivi leuan alle kireämmälle
- ei.yksipuolisesti
Elä korpinen heti poistata jos sulta kysytään, etteikö ne keput muka ole mukana köyhiä kyykyttämässä, mutta sinä et muista kuin kokoomuksen!
- ei.yksipuolisesti
Entäs pääministeri,,punainen vai?
Kuitenkin valtioneuvostossa on työnjako ja työministeri on ihastunut joskin välillä harmistunut työmäärään, eli rahkeet ei riittäneet. ja sen vuoksi ministerien määrää lisättiin. Mutta selvää on että tukipiste on miehitetty hallinnossa vihervasureilla siitä huolimatta kuitenkin toimintaa on johon kaikki rakkikoirat eivät pysty
- llaooao
Työllistämislisä kuntouttavan työtoimintaan työllistämiseen suunnattu Tukipisteelle saadaan noin 10 euroa per/lärvi työllistää työttömän kuntouttavassa työtoiminnassa töihin. Ei Irman tukipiste putiikille tule konkurssia saa työttömien hyväksikäytöstä rahaa mitenkä paljon orjia on käytössä peräti 25. hyvinvointlautaikunta antoi rahaa 11 000 euroa. Kysy lisää Raija Schroderus, p. 050 566 9156. jos työllistetään kuntouttavaa lähes 200 siitä maksetaan työnantajille työtön saa vain osallistumisesta 9 euroa.
- uuiiiiii
Vuh vuh, ja iuuu iuuu ,laulua mukamas!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745