Siinä on Puolustusvoimain ylipäällikkö tai joko toimistorotta näyttänyt todellisen osaamisensa: Alokkaan omaisille järjestetään tutustumishetki alokkaan palvelusyksiössä. Tilaisuuteen on SITOVA ilmoittautuminen ja lisäksi varuskunta sijaitsee 500 km;n päässä alokkaan kotipaikalta.
Kysymykset ylispäällikölle tai vastaavalle:
1. Onko tuo teidän järjestämä "tilaisuus" vitsi vai pidättekö meitä narrina (kun otetaan huomioon varuskunnan sijainti ja tutustumiseen varattu 3 tuntia)?
2. Ettekö osaa sijoittaa ihmisiä varuskuntiin siten, että sinne olisi mahdollisuus kulkea?
PS. Kokemuksesta tiedän, että armeijan palveluksessa oleva henkilökunta on täyskusipäitä ja kapiaiset alkoholisteja.
ALOKKAAN OMAISTEN PÄIVÄ
4
248
Vastaukset
- rungguwelvi
Yleensä varusmiehet sijoitetaan lähemmäksi kotipaikkakuntiaan. Se on kaikkien etu. Toisekseen, kapiaiset ovat pääsääntöisesti alkoholisteja. Tästä on oma empiirinen tieto 347 vuorokauden ajalta ja 7 kh-vuorokaudelta. Tuo järjestettävä tilaisuus ON vitsi. Se järjestetään että omaisille saadaan jaettua hernekeittoa ja pannaria. Kyseessä on propaganda.
- siunausta
Rumbaa suoleen ja tulta rööriin, omaiset kutsutaan sitten hautajaisiin!
- rtypoi
Kyllä omaiset saa nähdä alokkaansa ennen kuin kansi laitetaan kiinni ja maata päälle.
- VääpeliKusipuntti
Koko suomen puolustusvoimat ovat nykyään vitsi. Alkoholisoituneiden kapiaisten suojatyöpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329