Sininen (tule)vaisuus

maitojunallakotiin

Joko kohta Vimpelissä on sininen paikallisosasto? Eipä taida ikuna tulla, se on naps ja kopas seuraavissa vaaleiss...

16

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

Persut ovat katoamassa kartalta, oli se niitten väri mikä hyvänsä. Hyvä niin.

• Pettivätäänestäjät

Onko muuten persulistalta äänestetty Hongisto ja Arpala mitä valtuustoryhmää? Onko kansanedustaja sininen,vaan mitä on toinen?

• Läpälässynlää

Äänestääköhän Hongisto Huhtasaarta, huhtasaaren ulkopolitiikka, olen käynyt Israelissa ja Amerikassa rukousaamiaisella.......heh heh hee....

• Sinisten kannatus kasvaa kohisten kun puolue saatiin puoluerekisteriin.
      Persut saavatkin kadota ja lisää loikkauksia Sinisiin on tulossa, kun väki huomaa, että puolue toimii ja alkaa vetää.

Vimpelissä persujen äänestäminen olisi hätävarjelun liioittelua, koska mitään mamuongelmaa meillä ei ole, joten miksi äänestää puoluetta jonka ainoa agenda on lietsoa vihaa mamuja kohtaan.

Ainoaksi vaihtoehtopuolueeksi jää Siniset, jos ei halua äänestää vasemmistoa tai ruotsalaisia.

• Hih_hih_hii

Se on sitten nykyään kuoliaaksinaurattaja, tämä Huhtasaari......

• Hahaaaa

Sehän virnuilee kaikille, jopa omilleen........ei uskottava...

• jannejann

Milloin Huhtasaari lähtee rukousaamijaiselle seuraavan kerran. Olisin valmis lähtemään hänen kanssaan pienelle visiitille ,on muuten harvinaisen kaunisnainen .Rukoiltas oikeen yhdessä. huolisko hän minua mukaansa, jos lupaan äänestää häntä.

• Allah-Laho

Minä ostan menolipun..........ei tuloa

• einarivimpelistä

sinipiikapuolueen tulevaisuus on nolla tästä aloitetaan nyt keskustelut kun saatiin pääasia pois
      kun johtaja saatiin pitäjään

• maitojunallakotiin

Lehdessä oli että Hongisto perustaa sinisenryhmän Vimpeliin, onko toinenkin persu kääntänyt takkinsa?

• Hähähähää_

Ei kun Hongisto perustaa ryhmän yksin........

• tervaa_ja_höyhenet

Tervaa ja höyhenet valmiina?

• Bbklu

Siniset on maan suurin petturi puolue. Suurempaa mätä puoluetta saa hakea!!

• Mulukutse

Alkavat köyhät tapella keskenään..........persjytkyt ja siniset........heh heh hee........ja hyvä tulee ! !

• mitätahansamuuta

Siniset taitaa olla suomen oikeistolaisin puolue. Ei sitä työttömien ja köyhien kurjistaja puoluetta kukaan enää äänestä. Kokoomuksen nukkumatti osasto on siniset.

• Öwlskdk

Sinisten Hongisto on haukkunut työttömät jo moneen kertaan blogissaan, entinen natsipersjytky, nykyinen natsisinertävä, olisikohan alkavaa kuolon sinertävää kankeutta......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe