Sininen (tule)vaisuus

maitojunallakotiin

Joko kohta Vimpelissä on sininen paikallisosasto? Eipä taida ikuna tulla, se on naps ja kopas seuraavissa vaaleiss...

16

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

      Persut ovat katoamassa kartalta, oli se niitten väri mikä hyvänsä. Hyvä niin.

    • Pettivätäänestäjät

      Onko muuten persulistalta äänestetty Hongisto ja Arpala mitä valtuustoryhmää? Onko kansanedustaja sininen,vaan mitä on toinen?

      • Läpälässynlää

        Äänestääköhän Hongisto Huhtasaarta, huhtasaaren ulkopolitiikka, olen käynyt Israelissa ja Amerikassa rukousaamiaisella.......heh heh hee....


    • Sinisten kannatus kasvaa kohisten kun puolue saatiin puoluerekisteriin.
      Persut saavatkin kadota ja lisää loikkauksia Sinisiin on tulossa, kun väki huomaa, että puolue toimii ja alkaa vetää.

      Vimpelissä persujen äänestäminen olisi hätävarjelun liioittelua, koska mitään mamuongelmaa meillä ei ole, joten miksi äänestää puoluetta jonka ainoa agenda on lietsoa vihaa mamuja kohtaan.

      Ainoaksi vaihtoehtopuolueeksi jää Siniset, jos ei halua äänestää vasemmistoa tai ruotsalaisia.

    • Hih_hih_hii

      Se on sitten nykyään kuoliaaksinaurattaja, tämä Huhtasaari......

      • Hahaaaa

        Sehän virnuilee kaikille, jopa omilleen........ei uskottava...


    • jannejann

      Milloin Huhtasaari lähtee rukousaamijaiselle seuraavan kerran. Olisin valmis lähtemään hänen kanssaan pienelle visiitille ,on muuten harvinaisen kaunisnainen .Rukoiltas oikeen yhdessä. huolisko hän minua mukaansa, jos lupaan äänestää häntä.

      • Allah-Laho

        Minä ostan menolipun..........ei tuloa


    • einarivimpelistä

      sinipiikapuolueen tulevaisuus on nolla tästä aloitetaan nyt keskustelut kun saatiin pääasia pois
      kun johtaja saatiin pitäjään

    • maitojunallakotiin

      Lehdessä oli että Hongisto perustaa sinisenryhmän Vimpeliin, onko toinenkin persu kääntänyt takkinsa?

      • Hähähähää_

        Ei kun Hongisto perustaa ryhmän yksin........


    • tervaa_ja_höyhenet

      Tervaa ja höyhenet valmiina?

    • Bbklu

      Siniset on maan suurin petturi puolue. Suurempaa mätä puoluetta saa hakea!!

      • Mulukutse

        Alkavat köyhät tapella keskenään..........persjytkyt ja siniset........heh heh hee........ja hyvä tulee ! !


    • mitätahansamuuta

      Siniset taitaa olla suomen oikeistolaisin puolue. Ei sitä työttömien ja köyhien kurjistaja puoluetta kukaan enää äänestä. Kokoomuksen nukkumatti osasto on siniset.

      • Öwlskdk

        Sinisten Hongisto on haukkunut työttömät jo moneen kertaan blogissaan, entinen natsipersjytky, nykyinen natsisinertävä, olisikohan alkavaa kuolon sinertävää kankeutta......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe