Sininen (tule)vaisuus

maitojunallakotiin

Joko kohta Vimpelissä on sininen paikallisosasto? Eipä taida ikuna tulla, se on naps ja kopas seuraavissa vaaleiss...

16

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

      Persut ovat katoamassa kartalta, oli se niitten väri mikä hyvänsä. Hyvä niin.

    • Pettivätäänestäjät

      Onko muuten persulistalta äänestetty Hongisto ja Arpala mitä valtuustoryhmää? Onko kansanedustaja sininen,vaan mitä on toinen?

      • Läpälässynlää

        Äänestääköhän Hongisto Huhtasaarta, huhtasaaren ulkopolitiikka, olen käynyt Israelissa ja Amerikassa rukousaamiaisella.......heh heh hee....


    • Sinisten kannatus kasvaa kohisten kun puolue saatiin puoluerekisteriin.
      Persut saavatkin kadota ja lisää loikkauksia Sinisiin on tulossa, kun väki huomaa, että puolue toimii ja alkaa vetää.

      Vimpelissä persujen äänestäminen olisi hätävarjelun liioittelua, koska mitään mamuongelmaa meillä ei ole, joten miksi äänestää puoluetta jonka ainoa agenda on lietsoa vihaa mamuja kohtaan.

      Ainoaksi vaihtoehtopuolueeksi jää Siniset, jos ei halua äänestää vasemmistoa tai ruotsalaisia.

    • Hih_hih_hii

      Se on sitten nykyään kuoliaaksinaurattaja, tämä Huhtasaari......

      • Hahaaaa

        Sehän virnuilee kaikille, jopa omilleen........ei uskottava...


    • jannejann

      Milloin Huhtasaari lähtee rukousaamijaiselle seuraavan kerran. Olisin valmis lähtemään hänen kanssaan pienelle visiitille ,on muuten harvinaisen kaunisnainen .Rukoiltas oikeen yhdessä. huolisko hän minua mukaansa, jos lupaan äänestää häntä.

      • Allah-Laho

        Minä ostan menolipun..........ei tuloa


    • einarivimpelistä

      sinipiikapuolueen tulevaisuus on nolla tästä aloitetaan nyt keskustelut kun saatiin pääasia pois
      kun johtaja saatiin pitäjään

    • maitojunallakotiin

      Lehdessä oli että Hongisto perustaa sinisenryhmän Vimpeliin, onko toinenkin persu kääntänyt takkinsa?

      • Hähähähää_

        Ei kun Hongisto perustaa ryhmän yksin........


    • tervaa_ja_höyhenet

      Tervaa ja höyhenet valmiina?

    • Bbklu

      Siniset on maan suurin petturi puolue. Suurempaa mätä puoluetta saa hakea!!

      • Mulukutse

        Alkavat köyhät tapella keskenään..........persjytkyt ja siniset........heh heh hee........ja hyvä tulee ! !


    • mitätahansamuuta

      Siniset taitaa olla suomen oikeistolaisin puolue. Ei sitä työttömien ja köyhien kurjistaja puoluetta kukaan enää äänestä. Kokoomuksen nukkumatti osasto on siniset.

      • Öwlskdk

        Sinisten Hongisto on haukkunut työttömät jo moneen kertaan blogissaan, entinen natsipersjytky, nykyinen natsisinertävä, olisikohan alkavaa kuolon sinertävää kankeutta......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe