Joko kohta Vimpelissä on sininen paikallisosasto? Eipä taida ikuna tulla, se on naps ja kopas seuraavissa vaaleiss...
Sininen (tule)vaisuus
16
908
Vastaukset
- Paitsi_että
Persut ovat katoamassa kartalta, oli se niitten väri mikä hyvänsä. Hyvä niin.
- Pettivätäänestäjät
Onko muuten persulistalta äänestetty Hongisto ja Arpala mitä valtuustoryhmää? Onko kansanedustaja sininen,vaan mitä on toinen?
- Läpälässynlää
Äänestääköhän Hongisto Huhtasaarta, huhtasaaren ulkopolitiikka, olen käynyt Israelissa ja Amerikassa rukousaamiaisella.......heh heh hee....
Sinisten kannatus kasvaa kohisten kun puolue saatiin puoluerekisteriin.
Persut saavatkin kadota ja lisää loikkauksia Sinisiin on tulossa, kun väki huomaa, että puolue toimii ja alkaa vetää.
Vimpelissä persujen äänestäminen olisi hätävarjelun liioittelua, koska mitään mamuongelmaa meillä ei ole, joten miksi äänestää puoluetta jonka ainoa agenda on lietsoa vihaa mamuja kohtaan.
Ainoaksi vaihtoehtopuolueeksi jää Siniset, jos ei halua äänestää vasemmistoa tai ruotsalaisia.- Hih_hih_hii
Se on sitten nykyään kuoliaaksinaurattaja, tämä Huhtasaari......
- Hahaaaa
Sehän virnuilee kaikille, jopa omilleen........ei uskottava...
- jannejann
Milloin Huhtasaari lähtee rukousaamijaiselle seuraavan kerran. Olisin valmis lähtemään hänen kanssaan pienelle visiitille ,on muuten harvinaisen kaunisnainen .Rukoiltas oikeen yhdessä. huolisko hän minua mukaansa, jos lupaan äänestää häntä.
- Allah-Laho
Minä ostan menolipun..........ei tuloa
- einarivimpelistä
sinipiikapuolueen tulevaisuus on nolla tästä aloitetaan nyt keskustelut kun saatiin pääasia pois
kun johtaja saatiin pitäjään - maitojunallakotiin
Lehdessä oli että Hongisto perustaa sinisenryhmän Vimpeliin, onko toinenkin persu kääntänyt takkinsa?
- Hähähähää_
Ei kun Hongisto perustaa ryhmän yksin........
- tervaa_ja_höyhenet
Tervaa ja höyhenet valmiina?
- Bbklu
Siniset on maan suurin petturi puolue. Suurempaa mätä puoluetta saa hakea!!
- Mulukutse
Alkavat köyhät tapella keskenään..........persjytkyt ja siniset........heh heh hee........ja hyvä tulee ! !
- mitätahansamuuta
Siniset taitaa olla suomen oikeistolaisin puolue. Ei sitä työttömien ja köyhien kurjistaja puoluetta kukaan enää äänestä. Kokoomuksen nukkumatti osasto on siniset.
- Öwlskdk
Sinisten Hongisto on haukkunut työttömät jo moneen kertaan blogissaan, entinen natsipersjytky, nykyinen natsisinertävä, olisikohan alkavaa kuolon sinertävää kankeutta......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581