Joko kohta Vimpelissä on sininen paikallisosasto? Eipä taida ikuna tulla, se on naps ja kopas seuraavissa vaaleiss...
Sininen (tule)vaisuus
16
838
Vastaukset
- Paitsi_että
Persut ovat katoamassa kartalta, oli se niitten väri mikä hyvänsä. Hyvä niin.
- Pettivätäänestäjät
Onko muuten persulistalta äänestetty Hongisto ja Arpala mitä valtuustoryhmää? Onko kansanedustaja sininen,vaan mitä on toinen?
- Läpälässynlää
Äänestääköhän Hongisto Huhtasaarta, huhtasaaren ulkopolitiikka, olen käynyt Israelissa ja Amerikassa rukousaamiaisella.......heh heh hee....
Sinisten kannatus kasvaa kohisten kun puolue saatiin puoluerekisteriin.
Persut saavatkin kadota ja lisää loikkauksia Sinisiin on tulossa, kun väki huomaa, että puolue toimii ja alkaa vetää.
Vimpelissä persujen äänestäminen olisi hätävarjelun liioittelua, koska mitään mamuongelmaa meillä ei ole, joten miksi äänestää puoluetta jonka ainoa agenda on lietsoa vihaa mamuja kohtaan.
Ainoaksi vaihtoehtopuolueeksi jää Siniset, jos ei halua äänestää vasemmistoa tai ruotsalaisia.- Hih_hih_hii
Se on sitten nykyään kuoliaaksinaurattaja, tämä Huhtasaari......
- Hahaaaa
Sehän virnuilee kaikille, jopa omilleen........ei uskottava...
- jannejann
Milloin Huhtasaari lähtee rukousaamijaiselle seuraavan kerran. Olisin valmis lähtemään hänen kanssaan pienelle visiitille ,on muuten harvinaisen kaunisnainen .Rukoiltas oikeen yhdessä. huolisko hän minua mukaansa, jos lupaan äänestää häntä.
- Allah-Laho
Minä ostan menolipun..........ei tuloa
- einarivimpelistä
sinipiikapuolueen tulevaisuus on nolla tästä aloitetaan nyt keskustelut kun saatiin pääasia pois
kun johtaja saatiin pitäjään - maitojunallakotiin
Lehdessä oli että Hongisto perustaa sinisenryhmän Vimpeliin, onko toinenkin persu kääntänyt takkinsa?
- Hähähähää_
Ei kun Hongisto perustaa ryhmän yksin........
- tervaa_ja_höyhenet
Tervaa ja höyhenet valmiina?
- Bbklu
Siniset on maan suurin petturi puolue. Suurempaa mätä puoluetta saa hakea!!
- Mulukutse
Alkavat köyhät tapella keskenään..........persjytkyt ja siniset........heh heh hee........ja hyvä tulee ! !
- mitätahansamuuta
Siniset taitaa olla suomen oikeistolaisin puolue. Ei sitä työttömien ja köyhien kurjistaja puoluetta kukaan enää äänestä. Kokoomuksen nukkumatti osasto on siniset.
- Öwlskdk
Sinisten Hongisto on haukkunut työttömät jo moneen kertaan blogissaan, entinen natsipersjytky, nykyinen natsisinertävä, olisikohan alkavaa kuolon sinertävää kankeutta......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764