kun sä ojensit mulle ne "jutut" ihan niinku olisi samalla halunnu koskettaa mua ;)
Sulla oli jännä ilme
10
133
Vastaukset
- Tavaramarkkinoilla
Mitkä jutut vai oliko ne jotain tavaroita?
- eiolluttavaroita
Liian tunnisteellista jos kerron mitä ;D "monisteet"
- Tavaramarkkinoilla
eiolluttavaroita kirjoitti:
Liian tunnisteellista jos kerron mitä ;D "monisteet"
Just..vai niin..ymmärrän..D..
- ddssddsd
Kuule................
Pysys vaan miehessäs jätä haaveet pois.
Minulle ei oikesti kelpaa kumppaniksi yli 10v. vanhempi. SE ei vaan toimi!- Huhuhuuuuuu
Nii, sulle parempi 10 v. nuorempi! Yläikäraja 20 v. No, uus kolli löytyy amiksen pihalta ku vanha alkaa löystyy😜. Jakele vaa pokilles...
- Voivotus
Harmillista, että sulla ei SE toimi, vaikka oot nuorempi..
- Kerronyt
ihan pieni vinkki. Kerro kerro. Oliko kesä?
- Onhansenyt
semmoista, kun toinen pomppii märissä bikineissä siinä...
- petteriruskeakuono
Sori, koitin vaan kovasti pidätellä pierua..
- jotkutmiehet
haluaa silleen vaivihkaa kokeilla, että onko mitään seksuaalista jännitettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760