Miksi aikaisempi viestiketju poistettiin liittyen ko. kioskiin? Aivan asiasta siinä keskusteltiin, ja kokemuksia ja vinkkejä eri palveluntarjoajista saa ollakkin
Savipellon kioski
54
9709
Vastaukset
- protestitvoitarkistaa
Olisiko syynä se, että normaalisti yrittäjät eivät halua maksuhäiriöiden tulevan julki? Vaikka ne julkista tietoa ovatkin.
- yrittäjientuttava
Niin ovat julkista tietoa ja ei johtunut siitä. Siellä toisessa keskustelussa alettiin olla muka niin kaikki tietäviä syystä miksi kioski myynnissä. Oikea syyhän on että siellä on yrittäjän lapsi sairastunut, laajat tutkimukset käynnissä ja perhe, läheiset ja tuttavat elävät epätietoisuudessa vaikka tilanne vain pahenee, mutta mitään apua ei ole ennenkuin tietäävät mikä on pielessä. Faktat pöytään ennen kuin aletaan paskaa jauhamaan. Ja voi olla että asialla on muuten ihan virkavalta joka näitä keskusteluja käy läpi ja poistelee.
- protestitvoitarkistaa
Eipä täältä virkavalta poistele yhtään mitään, vaan ylläpito. Alkuperäisessä ketjussa, joka poistettiin, ei muutoin ollut mitään laitonta. Ikäväähän tuollainen lapsen sairastuminen on, mutta ei se silti oikeuta yrittäjää jättämään laskujaan ja velvoitteitaan maksamatta.
- Kiuruveenukko
Juurikin näin, laskut on maksettava vaikka kuin olisi sairastumisia. Osasyynä lopettamiseen varmaan perhesyyt onkin mutta ei yritys kauan pyöri jos protestilistalla usein majaillaan
- Naapurivierestä22
Niinpäs näkyy jonkun verran tosiaan olevan... Toivottavasti sää asiat kuntoon ja bisneksen pyörimään
- TuuvaanjaKYSY
Oon ollu yrittäjä vuodesta 1989, luulen, että tään kommentoijat ovat olleet vielä imetyksessä. Toki joku tosi yrittäjäkin voi mahtua kommentoijiin. Tuuppa kioskille ja kysy niin kerron. Lähtisitkö itse samalle tielle? Tuu rohkeesti vaan. Yrittäjä itse vastaa
- Naapurivierestä22
Ei minun tarvitse, tiedän jo tarpeeksi
- protestitvoitarkistaa
Ei tuolla kioskilla kyllä viitsi käydä, on niin nuhjuisen näköinen paikka ja henkilökunta on todella tympeän oloista. Tuokin yläpuolella oleva yrittäjän (mikäli on omistaja) viesti kertoo aika paljon asenteesta.
- Naapurivierestä22
Juuri samaa ajattelin itsekkin yrittäjän vastauksesta... Enpä lähtisi itse samalle tielle, eikä kyllä ole ilmeisesti samalla tiellä tämäkään yrittäjä kovin pitkään :D
- Juutinenn
Pirun hyvää mainosta firmalle
- Elämäon12
Jotkut yrittäjät ovat herkkähipiäisempiä kuin jotkut toiset...
- Kiuruveenpertti
Ei ole tainnut hirveän menestyksiä olla näiden aiemmatkaan "projektit"..
- Kebab-Ukko
Kateelliset täällä määkii. Koettakaapa joskus yrittämistä sossun tukien nostamisen sijaan. Avartuu se maailma.
- Kiuruveenukko
Nojoo, ei ole aihetta kateellisuuteen. Nimeä ei ole listoilta löytynyt kertaakaan vaikka yrittäjänä vuodesta - 98.
- Mersumies96
Totuus yrityksen tilasta tulee viimeistään siinä vaiheessa ilmi kun nimi pojottaa listoilla, vaikka kuinka ulospäin muuta koitetaan näyttääkin.. No ei sinänsä yllättänyt
- Säisä35
"limppari" maistuu...
- annikkinii
Ankean oloinen paikka, aivan kuin olisi hypännyt suoraan 80-luvulle kun kioskiin astuu sisälle
- Rusettipää
Ruvetkaa arvostelijat itse yrittäjiksi niin ei tarte toisia mollata.minä oon ainakin saanu hyvää palvea omistajilta kuten muultakin henkilökunnalta.
- Kokkaanite
No eikös jokaisella pitäisi olla oikeus mielipiteeseensä. Se on vain kestettävä, vaikka koville ottaisi. Minä en ole saanut omistajilta kuten en muultakaan henkilökunnalta sen kummemmin palvea kun polveakaan. En ole kyllä ollut vaillakaan.
- Kauttakulkija
Taitaa olla ainoa grilli Iisalmessa josta saa sapuskaa kymmeneltä lauantai aamuna,vai onko niitä muitakin,en ole löytänyt?
- Lelle12
No tarkistappa tietosi, voi tulla turha matka jos kaukaa tulet.
- ghhjjjhgfffff
Näkyy aukeevan klo 12.00 viikonloppuisin.
- pommpupallo
Yhden kerran olen asiakkaana paikassa käynyt ja se riitti, tupakalle haiseva ja tympääntyneen oloinen myyjä antoi aihetta olemaan menemättä sinne toista kertaa. Mikään ole niin etovaa kun juuri tupakalta tullut myyjä joka ottaa ruokatilausta vastaan, ruokahalut häviää
- elsamummu52
Samankaltaiset kokemukset täälläkin, hyi.
- Nykylappilain
Vieläkö on pystyssä?
- Peltoelvisss
Ilmeisesti lopettamassa kun vähä miten sattuu nykyisin auki
- Tulevamiljonääri
Pitäsköhän lähtee kioskille tekemään lottorivi ja juoda tuoreet lämpimät kahvit.
- jokkepappa
Vieläkö tää kioski on pystyssä?
- Jormaakkeli
Auki vielä mutta kuulema ei kauaa..
- PurepERSETTÄ
Paska aiakkaat niin sitä saat mitä tilaat
- Mummel
Onko itse yrittäjä kirjoittamassa? Kannattaisiko laittaa korkki kii
- mikalapp1
En ihmettele vaikka olisikin
- Peltoelvisss77
Kioski taas kiinni tänään. Kuulema sulkevat pian lopullisesti ovensa
- savista
Nii ol ois miel tehny purkeria ja pillua
- Peltoelvss666
Tarjoavatko siellä molempia 😀
- savis2
Kantaasiakas korttia vilauttamalla vittua
- kärkkääne
Kuppi ruvennut maistumaan
- Eki234
Ee kai mikkään firma pärjää jos näin lapsellisia asikkaita pyörii niissä ja takana päin päätä auvottaan luullen olevansa kuninkaita ku ovat viikkorahat saaneet kotona imuroinista.
- Meku2165
Totta tosiaan. Junttimaista ja älyvapaata polemiikkia tällä palstalla.
- Karmaiskeevielätakaisin
Jättäkää ihmisten yksityisasiat jo rauhaan.jos valittamista yrityksen palveluista,niin suoraan vaan palaute.on se kumma tässä kaupungissa,että ihmisten yksityisasiat voidaan repostella mielivaltaisesti ja julkisesti!
- sheikki
Eihän tuommoisista pöpijen jutuista kannata yrittäjän välittää. Toinen iisalmen ahdistuneiden ja onnettomien ihmisten valituspaikka on Iisalmen puskaradio.
- scheissepaikka
Kannattaa äänestää jaloillaan, jos on tyytymätön kyseisen kioskin palveluihin. Itse tein niin, enkä takaisin asiakkaaksi palaa.
- jomppeli35
Sama juttu täällä, kerran kävin ja riitti. Myyjällä oli vissiin "huono päivä"
- Ierikka
Nyt se sit meni nurin, ensi viikosta lähtien kiinni.
- Iisakkivua
No eipä yllättänyt 😀
- varrellavirran
Nyt se ajattaa Koljonvirralle syömään hyvät annokset sielläkin!
- tsiikkk
Vanhan ja perinteikkään kioskin onnistuivat siis ajamaan alas
- Anonyymi
Saviksille ykköspaikka.
- naarattaavuan
Melko mestareita tämän yrittäjät :D lisää merkintöjä protestilistalle. Jospa joku uusi kioskin pitäjä löytys jolla olisi vähän paremmin hajua yrittäjyydestä :D
- verhotheiluu
Hullu se on joka hullun kirveeseen vartta jatkaa.
- Martti68
Onko tietoa miten kiinteistölle nyt käy? Myykö joku taho sitä? Toiminta kai siinä jo loppunut
- mykyrokkaa
Kioski palaa takaisin syyskuun aikana uuden yrittäjän voimin. Veikkaus myöskin, grilli tuotteet ja kunnon mykyrokkaa!
- Kööhä
No olokee nyt helevetin tyytyväisiä kun teillä
on kioski
Oikeen grillikioski. En oo ikinä käynyt enkä käy. Ossoon laittaa ruokaa ite, eikä vähät rahat liikene grilliruokaan.- Anonyymi
Teillä ei käytetty houkutuslintua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768