Savipellon kioski

kiuruvetine1

Miksi aikaisempi viestiketju poistettiin liittyen ko. kioskiin? Aivan asiasta siinä keskusteltiin, ja kokemuksia ja vinkkejä eri palveluntarjoajista saa ollakkin

53

9020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • protestitvoitarkistaa

      Olisiko syynä se, että normaalisti yrittäjät eivät halua maksuhäiriöiden tulevan julki? Vaikka ne julkista tietoa ovatkin.

      • yrittäjientuttava

        Niin ovat julkista tietoa ja ei johtunut siitä. Siellä toisessa keskustelussa alettiin olla muka niin kaikki tietäviä syystä miksi kioski myynnissä. Oikea syyhän on että siellä on yrittäjän lapsi sairastunut, laajat tutkimukset käynnissä ja perhe, läheiset ja tuttavat elävät epätietoisuudessa vaikka tilanne vain pahenee, mutta mitään apua ei ole ennenkuin tietäävät mikä on pielessä. Faktat pöytään ennen kuin aletaan paskaa jauhamaan. Ja voi olla että asialla on muuten ihan virkavalta joka näitä keskusteluja käy läpi ja poistelee.


      • protestitvoitarkistaa

        Eipä täältä virkavalta poistele yhtään mitään, vaan ylläpito. Alkuperäisessä ketjussa, joka poistettiin, ei muutoin ollut mitään laitonta. Ikäväähän tuollainen lapsen sairastuminen on, mutta ei se silti oikeuta yrittäjää jättämään laskujaan ja velvoitteitaan maksamatta.


      • Kiuruveenukko

        Juurikin näin, laskut on maksettava vaikka kuin olisi sairastumisia. Osasyynä lopettamiseen varmaan perhesyyt onkin mutta ei yritys kauan pyöri jos protestilistalla usein majaillaan


    • Naapurivierestä22

      Niinpäs näkyy jonkun verran tosiaan olevan... Toivottavasti sää asiat kuntoon ja bisneksen pyörimään

      • TuuvaanjaKYSY

        Oon ollu yrittäjä vuodesta 1989, luulen, että tään kommentoijat ovat olleet vielä imetyksessä. Toki joku tosi yrittäjäkin voi mahtua kommentoijiin. Tuuppa kioskille ja kysy niin kerron. Lähtisitkö itse samalle tielle? Tuu rohkeesti vaan. Yrittäjä itse vastaa


      • Naapurivierestä22

        Ei minun tarvitse, tiedän jo tarpeeksi


      • protestitvoitarkistaa

        Ei tuolla kioskilla kyllä viitsi käydä, on niin nuhjuisen näköinen paikka ja henkilökunta on todella tympeän oloista. Tuokin yläpuolella oleva yrittäjän (mikäli on omistaja) viesti kertoo aika paljon asenteesta.


      • Naapurivierestä22

        Juuri samaa ajattelin itsekkin yrittäjän vastauksesta... Enpä lähtisi itse samalle tielle, eikä kyllä ole ilmeisesti samalla tiellä tämäkään yrittäjä kovin pitkään :D


      • Juutinenn

        Pirun hyvää mainosta firmalle


    • Elämäon12

      Jotkut yrittäjät ovat herkkähipiäisempiä kuin jotkut toiset...

    • Kiuruveenpertti

      Ei ole tainnut hirveän menestyksiä olla näiden aiemmatkaan "projektit"..

    • Kebab-Ukko

      Kateelliset täällä määkii. Koettakaapa joskus yrittämistä sossun tukien nostamisen sijaan. Avartuu se maailma.

      • Kiuruveenukko

        Nojoo, ei ole aihetta kateellisuuteen. Nimeä ei ole listoilta löytynyt kertaakaan vaikka yrittäjänä vuodesta - 98.


    • Mersumies96

      Totuus yrityksen tilasta tulee viimeistään siinä vaiheessa ilmi kun nimi pojottaa listoilla, vaikka kuinka ulospäin muuta koitetaan näyttääkin.. No ei sinänsä yllättänyt

    • Säisä35

      "limppari" maistuu...

    • annikkinii

      Ankean oloinen paikka, aivan kuin olisi hypännyt suoraan 80-luvulle kun kioskiin astuu sisälle

    • Rusettipää

      Ruvetkaa arvostelijat itse yrittäjiksi niin ei tarte toisia mollata.minä oon ainakin saanu hyvää palvea omistajilta kuten muultakin henkilökunnalta.

      • Kokkaanite

        No eikös jokaisella pitäisi olla oikeus mielipiteeseensä. Se on vain kestettävä, vaikka koville ottaisi. Minä en ole saanut omistajilta kuten en muultakaan henkilökunnalta sen kummemmin palvea kun polveakaan. En ole kyllä ollut vaillakaan.


    • Kauttakulkija

      Taitaa olla ainoa grilli Iisalmessa josta saa sapuskaa kymmeneltä lauantai aamuna,vai onko niitä muitakin,en ole löytänyt?

      • Lelle12

        No tarkistappa tietosi, voi tulla turha matka jos kaukaa tulet.


      • ghhjjjhgfffff

        Näkyy aukeevan klo 12.00 viikonloppuisin.


    • pommpupallo

      Yhden kerran olen asiakkaana paikassa käynyt ja se riitti, tupakalle haiseva ja tympääntyneen oloinen myyjä antoi aihetta olemaan menemättä sinne toista kertaa. Mikään ole niin etovaa kun juuri tupakalta tullut myyjä joka ottaa ruokatilausta vastaan, ruokahalut häviää

      • elsamummu52

        Samankaltaiset kokemukset täälläkin, hyi.


    • Nykylappilain

      Vieläkö on pystyssä?

    • Peltoelvisss

      Ilmeisesti lopettamassa kun vähä miten sattuu nykyisin auki

    • Tulevamiljonääri

      Pitäsköhän lähtee kioskille tekemään lottorivi ja juoda tuoreet lämpimät kahvit.

    • jokkepappa

      Vieläkö tää kioski on pystyssä?

      • Jormaakkeli

        Auki vielä mutta kuulema ei kauaa..


    • PurepERSETTÄ

      Paska aiakkaat niin sitä saat mitä tilaat

      • Mummel

        Onko itse yrittäjä kirjoittamassa? Kannattaisiko laittaa korkki kii


      • mikalapp1

        En ihmettele vaikka olisikin


    • Peltoelvisss77

      Kioski taas kiinni tänään. Kuulema sulkevat pian lopullisesti ovensa

      • savista

        Nii ol ois miel tehny purkeria ja pillua


      • Peltoelvss666

        Tarjoavatko siellä molempia 😀


      • savis2

        Kantaasiakas korttia vilauttamalla vittua


    • kärkkääne

      Kuppi ruvennut maistumaan

    • Eki234

      Ee kai mikkään firma pärjää jos näin lapsellisia asikkaita pyörii niissä ja takana päin päätä auvottaan luullen olevansa kuninkaita ku ovat viikkorahat saaneet kotona imuroinista.

    • Meku2165

      Totta tosiaan. Junttimaista ja älyvapaata polemiikkia tällä palstalla.

    • Karmaiskeevielätakaisin

      Jättäkää ihmisten yksityisasiat jo rauhaan.jos valittamista yrityksen palveluista,niin suoraan vaan palaute.on se kumma tässä kaupungissa,että ihmisten yksityisasiat voidaan repostella mielivaltaisesti ja julkisesti!

      • sheikki

        Eihän tuommoisista pöpijen jutuista kannata yrittäjän välittää. Toinen iisalmen ahdistuneiden ja onnettomien ihmisten valituspaikka on Iisalmen puskaradio.


    • scheissepaikka

      Kannattaa äänestää jaloillaan, jos on tyytymätön kyseisen kioskin palveluihin. Itse tein niin, enkä takaisin asiakkaaksi palaa.

      • jomppeli35

        Sama juttu täällä, kerran kävin ja riitti. Myyjällä oli vissiin "huono päivä"


    • Ierikka

      Nyt se sit meni nurin, ensi viikosta lähtien kiinni.

      • Iisakkivua

        No eipä yllättänyt 😀


    • varrellavirran

      Nyt se ajattaa Koljonvirralle syömään hyvät annokset sielläkin!

    • tsiikkk

      Vanhan ja perinteikkään kioskin onnistuivat siis ajamaan alas

    • naarattaavuan

      Melko mestareita tämän yrittäjät :D lisää merkintöjä protestilistalle. Jospa joku uusi kioskin pitäjä löytys jolla olisi vähän paremmin hajua yrittäjyydestä :D

    • verhotheiluu

      Hullu se on joka hullun kirveeseen vartta jatkaa.

    • Martti68

      Onko tietoa miten kiinteistölle nyt käy? Myykö joku taho sitä? Toiminta kai siinä jo loppunut

      • mykyrokkaa

        Kioski palaa takaisin syyskuun aikana uuden yrittäjän voimin. Veikkaus myöskin, grilli tuotteet ja kunnon mykyrokkaa!


    • Kööhä

      No olokee nyt helevetin tyytyväisiä kun teillä
      on kioski
      Oikeen grillikioski. En oo ikinä käynyt enkä käy. Ossoon laittaa ruokaa ite, eikä vähät rahat liikene grilliruokaan.

      • Anonyymi

        Teillä ei käytetty houkutuslintua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe