Ketä korjaa tietokoneita porissa ja ulvilassa?
Ketä korjaa tietokoneita porissa ja ulvilassa?
12
197
Vastaukset
- JulmaEsko
KUKA korjaa, on oikea muoto. Enkä kerro koska on niin pöljästi kysytty.
- Uima890
50000000 voit korjata
- Pilvi-Hane
Eikös siellä Sampolan ala-asteella kukaan osaa neuvoa?
(enään, ketä, sanpola)
Hää-hä :D- Narsu-Anniina
Mää osaa, mää osaa mitä vaa.
- KukaKukak
Kuka mahtaisi korjata?
- kakauka
niin, ketähän se voisi olla?
- Uuuuupou
Minä 5000000 korjattaa
- Uuuuupo
5000000 voit korjata
- rehtiallan
Soita mulle niin tulen ja korjaan pois.
- toimiikovaieitoimi
vie mikropasiin, mutta ota ensin tärkeistä tiedoista kopiot (kiintolevystä). Yleisin korjaustapa on asentaa käyttis uudelleen ja vika uusiutuu jonkin ajan kuluttua uudelleen, mutta hyvällä tuurilla ei tai ehdit myydä romun pois toimivana.
- jormas66
Eikö sen sitten voisi itse asentaa uudelleen? Painaa kolme kertaa entteriä ja se on siinä. Ei kannata siitä maksaa 60e. Tai osta uusi kiintolevy ja asenna se siihen, ei tarvitse murehtia varmuuskopioista. Uusi levy maksaa n.50e
- sähköö.pistorasiasta
Kannattaa ottaa yhteys psykososiaalisiin palveluihin jos tietokone on liian mutkikas laite.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252564Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2052174Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131568Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191469Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501376- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise931129Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035