Tanssityttö ja salarakas tosiaan ammattitaidolla treenauttavat uhrejaan.
Uskomattoman tökerö kusetus salarakkailta.
Martinan ja NinniNannan Real Kikkare
9
154
Vastaukset
- elähtäneetbimbot
Kumpikin näyttää kovin maskuliiniselle ja reippaasti ikäistään vanhemmalta.
- RealTrash
Real treenit salarakkaana ja olematon koulutus sivistys näkyvät olemuksissa.
- Oioijoooo
Kohta on sukset ristissä ja riita tappelu kehissä.
Ja voittaja on.....Nanna! - Harpie
Kyllä Martina kiilasi taas Nannan kaveriksi? Martinan kaverit Noora,Sofia,Anni jätetty.
- keravanjoki
VALTAVAN hienoa. Saada olla Nannan kaveri ja samalla saada nauttia Jeren seurasta.
- LoistoTiimi
On taas elähdyttävää nähdä ne poloiset, jotka uskoo tuohon soppaan ja haksahtavat ostamaan.
- raha_vai_rakkaus
Huikeaa draamaa luvassa! Ristiriitojen ilmetessä synnynnäinen ihmissuhdekonsultti Jere voi toimia erotuomarina.
- virmanpiikkiin
saako näihin humpuukki virmoihin starttirahaa ja kuinka kauan.
- maksaalaskut
Martinan mutsi varmaan rahoittaa tätäkin kv-operaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027