Ylen tentissä, ja esiin tuli että Niinistö ei ole puhdas pulmunen, mutta kun on median suosikki niin siitä ei puhuta.
Väyrynen puhui rehellisesti Niinistöstä
13
139
Vastaukset
Aika painavaa tekstiä Väyrynen pääsi nyt sanomaan joskus totesin, että jos Väyrynen saa kasaan kannattajakortit ja pääsee ehdokkaaksi niin minulla on aikanaan hankittu Väyrysen muki josta otan mehua ja eilen illalla se tuli samalla se tehtävä suoritettua. Tämä ei tarkoita sitä että olisin jo ratkaisuni tehnyt mutta en olisi kyllä natoon menossa.
- näin.on
Niinistö ei kyllä ole maineensa arvoinen, mutta kun media.......
- niinistöjatkaa
Muki Paavo voittaa tuppeensahatun Matin ja siitä alkaa välien selvittely kepupuolueessa,koska eihän tässä pitänyt näin käydä.
- niinistöeijatka
niinistö ja mooses lipponen olivat ajamassa Suomea €uropaskaan. Nyt ollaan siellä kusessa ja paskassa. Maksellaan aivan kankkulan kaivoon kaikki tullimaksuja myöten joissa brysselinryssät saattavat palauttaa n. 9%:a.
- Ei.jatkoon
Ei siihen mediaa tarvita. Keskusta ja sen poliitikot ovat sählineet asiat ja asiansa täysin retuperälle kaikki. Aivan samaa sählimistä, oli sitten Matti, Paavo, Juha, Paula Ilonamme tai Anneli. Peilipellejä kaikki ovat tyynni, tyveen asti.
- väyris
Väyriksen rehellisyys on veteen piirretty viiva, joka venyy ja paukkuu. Tässä vaalissa ei voita kuin yksi, se joka pääsee pressaksi, kaikki muut ovat hävinneitä.
- Pääpumppu
Koijoittaa katkera drmari.
🐃... ... ...😲 - Ärsyyntynyt
Mene katkaisuhoitoon tai suomenkielen kielikurssille. Terkut "uuninpankolle".
- ertybhnk
Niinhän tuo puhui.
- naakanketale
On totta, että Niinistö ja Lipponen rikkoivat perustuslakia mutta Suomen kansa on niin nössöä, että ei sellaisista pikkujutuista välitä. Ei kunnon poliitikolle perustuslakikaan kuten eivät muutkaan lait saa olla este, pieni hidastetöyssy vain.
Katsoin pätkän tuota Väyrysen vaalitenttiä, mieshän on täysi pelle! Ei muita haukkumalla
kerätä ääniä, juna on mennyt aikoja sitten.- maestrokin
Väyrynen on teatterin teossa ammattilainen,kesällä ohjasi ja näytteli omaa kirjoittamaansa näytelmää ja sehän näkyy nytkin vaalityössä,kun vetää teatteriesityksiä pitkin Suomea.
- Pave.on.kiva
Minä äänestän Väyrystä syystä siitä... enpä kerro. Ähkäkuti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334