Mistä tunnistaa ???
halvan naisen tuntomerkit?
18
144
Vastaukset
- HalvanNaisenTarpeet
Super tyrkky gold digger. Siittä sen huomaa.
- josettetienneet
MIEHET ON PERSEESTÄ!
- spontaanisti
On ne. MIEHET ON PERSEESTÄ TODELLAKIN.
- fuck-u-men
Köyhät miehet sukkaa. Poor men suck...
- Silikoonimummo
Jos ei ole Louis Vuitton kassia..
- Metoo2018
Naista ei saa panna halavalla.
- käveleetissit
Törröllä perse keinuen.
- Asian_tuntija
Blondibimbo (yleensä), pussailee baarissa paljon eri miesten kanssa, vanhempia varakkaampia miehiä seurustelukumppaneina.
- Toinenmahdollinenväritys
Nykyään on halpojen naisten keskuudessa trendinä myös mustat hiukset ja erittäin paljon itseruskettavaa
- näinsevainonm
Moraaliset asiat ovat löyhät ja leikkiin ryhtyy tietoisesti. Kiusaten ja vaihtaen mielipidettään ja syyttää pelkästään toista kun leikkiin ryhtyy. Kaikki pitää saada kuin manulle illallinen. Hakee elättäjää kun on veloissaan jne. Toki se leikkikaluksi kelpaa muttei tasokkaaksi puolisoksi.
- vinkvinvink
Sil on Oy Halva Ab logo jossain kohtaa?
- eiköolenäin
Sitä halvempi nainen mitä kalliimpi ulkokuori. Suoraan verrannollinen silikonien desilitrojen ja naamaan upotettujen botoxruiskujen määrän kanssa :)
- eikosmetiikalle
Kalliita ne on ne naama norsunvitulla löntystävät ylipainoiset, uurrenaamaiset ja hiirenharmaahiuksiset, patalapputissiset suominorsut... niin kalliita, isänmaallisia 👍
- Halpistyde
Halvoista huveista ja mielestä.
- Finskit
Saastasen hivifinskin tunnistaa jo kaukaa
- svenskipellekö
Mikäs sfinski sä sit oot?
- Hivi
Hyi helvetti painu vittuun hivin tartuttaja finski
- imepimppiistaikulliis
Hivi kirjoitti:
Hyi helvetti painu vittuun hivin tartuttaja finski
Uli uli sanoi puli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808