Onko nyt se "liian myöhäistä" ? Sille alkaa tuntua. Itse ajattelin, että kaikki on vasta alkua
Tuli vaan mieleen
9
126
Vastaukset
- IUnderstand_
Koskaan ei ole myöhäistä.
- miehetonn
Vittu herää pahvi. Miehille kaikki on liian myöhäistä koska NE ON PERSEESTÄ!
- SameSideOfTheMoon
Kiva. Niin kuin mä jo totesin, me peilataan toisiamme. Huomaan että oot ottanut mun tavan tehdä nikit :) Jotenkin niin ...hmmm.. mukavaa.
- SameSideOfTheMoon
siis IUnderstandille oli edell.
- DarkSideOfTheMoon_
SameSideOfTheMoon kirjoitti:
siis IUnderstandille oli edell.
Näinhän se menee. :)
- SameSideOfTheMoon
No hui.. nyt meni jo liian läheltä. Jos ollaan vielä ihan perfect strangers ja oot mun One, niin pakka on valmis :)
- PinkFl_oyd
SameSideOfTheMoon kirjoitti:
No hui.. nyt meni jo liian läheltä. Jos ollaan vielä ihan perfect strangers ja oot mun One, niin pakka on valmis :)
Maybe, you never know my darling~
- onmahdollistavielä
Ei ole myöhäistä. Kumpikaan ei ole loukannut toista.
- toivotaanniin
Toivottavasti se alku,olisi joskus edessäpäin. Tapahtumia ollut kummallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756