Kun sut tapasin. Olis saanu jäädä väliin. Sitä en olisitarvinnuenää. Kaiken lisäksi.
Minäsairastuinvasta
11
163
Vastaukset
- Luulentietäväni
Mikset kertonut tätä mulle ikinä..
- Luuloeioletieto
Sinä luulet niin paljon ja aina väärin.
Sinä seurustelet ja kommunikoit vieraiden kanssa.
Luullen ja luullen ja luullen.
Miten kehtaat sanoa että miksen kertonut .. sinulle .. joka et koskaan välittänyt minun sanomisistani yhtään mitään. Aika monta vuotta sanoin kaikenlaista mutta eipä ne sanomiset sinua kiinnostaneet etkä niistä välittänyt pätkän vertaa.
Minä sairastin silloin ja myöhemmin lisää mutta muut olivat ne jotka jaksoivat kuunnella, sinä et milloinkaan.
Päivän askareisiin ja sulle mielekästä päivää täällä.
- josettetienneet
MIEHET ON PERSEESTÄ NE SAIRASTUTTAA KENET VAAN.
- Omavalta
Ja miehet ei sairastu edes kuiskauksesta. Leave me please. Olen onnellinen ihan nyt.
- lumidiggausta
Noniin kaikki tyttöjen vihaiset ja surulliset jutut... ei heitä voi auttaa varsinkaan jos ovat joissain lääkkeissä, sitten mitä joku mielenvikainen yliopiston professori on määrännyt.
Itseäni kyllä kiinnostaisi tehdä tuollainen aika pitkästä aikaa: menee yökerhoon, ovimies tietysti pyytää näyttämään käteistä rahaa jotta on varaa tulla edes sisälle, sitten pelaamaan parikin kierrosta vaikka blackjack-peliä parilla viskilasilla pöydässä.
Mitä tarkoittaa 5 card charlie = jakaja häviää aina välittömästi, olen pelannut oikeassa pöydässä tuolla säännöllä kyllä.
Hyvä asiakas heille, jos käy pelaamassa pari kierrosta pöydässä ja ostaa joitain juomia. - kelekelepaa.halabaan
Ei oo mitään valmista sulle mun mielestä senkin taas ja tappio halikin oli vain sana saattana elukka siällä.öö😒
- Ikäväihminen
Sairastuit toisen tapaamisesta? Avasiko tien sisimpääsi? Koska tapasitte?
- Entiselle
Omaehtoisesti lähdit ja hyvä niin. Huonoa ihmisainesta(ko) olit...
Mä en oo mikään hoitsu. Ai nii sähän vaihdoit mut sellaiseen. Hoitakoot se.
Love and peace 💕 - Mihin
sairastuit?
Oletko nainen vai mies? - Skitsopalsta
Eiköhän se monella ol se tämä palsta mikä sairastuttanut
- Liikaonliikaa
Vastoinkäymisissäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944