On kauneinta? Kuvaile.
Sanon itse että kasvoissa silmät. Ne ovat kauniit, vaaleat ja isot. Hänessä on kaikki hyvän näköistä.
Kaikista kauneinta kuitenkin on persoona. Herkkä mutta voimakasmausteinen... :D
Mikä hänessä
6
302
Vastaukset
- Vastauskyselyyn
Silmät ja katse sillä miehellä.
- analyysiniperusteella
Luonne.
- hyssyssyh
Tissit ja perse naisella. Ei jäänyt muuta mieleen..
- Nuoremmallemiehel
Ihanan pehmeä iho, nauravat silmät, sexy leukaparta, miehekkyys ja tatuoinnit 💕
- Kaunista-herkkää
Sillä on vetoava herkkä katse sinisissä suurissa silmissään. Pehmee tyttömäinen ääni. Paketti jossa lukee et herkästi särkyvää. Muodokas perse. Kaunis ja niin fiksu.
- Ikäväsattuu
En yleensä kirjoittele tänne, kun meillä on keskusteluyhteyskin, mutta nyt on aivan liian kova ikävä, enkä tahdo spämmätä hänen puhelintaan täyteen niin, että hän kyllästyy minuun kokonaan.
En voi eritellä kaikkea kaunista hänessä, kun hän sekoittaa pääni niin monesta kohtaa.
Nämä eivät ole tärkeysjestyksessä.
-Nauru.
Kuulen hänen iloisen naurunsa unissanikin, ja se lämmittää sieluani joka kerta.
-Kupariset hiukset.
Kerran letitin hänen hiuksensa ja ne tuntuivat yhtä ihanilta, kuin näyttävätkin...Ja tuoksuvat. Auoin muutaman pienen takun sormillani ja halusin pitkittää sitä ikuisuuksiin, mutta en kehdannut.
-Ikuisuuteen katsovat, hätkähdyttävän tummat silmät.
Joilla hän lukee minua, kuin avointa kirjaa. Tämä saattaa olla se juttu, jos yksi pitää valita; kukaan muu ei älyä minua yhtä vaivattomasti...jopa ennen, kuin itsekään ymmärrän itseäni.
-Söpö nöpönenä
-Salaperäiset huulet, jotka puhuvat viisaita.
Ja sitten on vielä paljon asioita, joita en kehtaa mainita edes nimettömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756