Kuka on tämän palstan Despootti?

Tällainen nimitys on annettu vanhalle palstalaiselle, ilmeisesti juuri minulle, ruuneperille.

Ennen olivat keisarit ja näiden nimittänyt despootit Keisari oli hyväntekijä despootti pahan.

Kummallisia "keskusteluja" käydään.

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruunemanniakin näkee sentään,..despoottiako mietit, ei kai palsta mikään keisarikunta sentään, jossa keisari nimikkeitä jakelee?
      Onhan niitä vuosien myötä nähty nimittelyjä laidasta laitaan , hovinarrikin viittaa hoviin, ja kuningas ja k:tar unelmat 😊 samoin.
      Lapselliseksi minua pidetään kuvien käyttäjänä, hui hai! Mikä sitten on luontaista itsekullekin.
      Despoottia, eli itsevaltiasta tuskin pääsee syntymään kenestäkään täällä, sakinhivutuskin sen estää, eikä ikävät nimenannit muutenkaan ole tarpeen, hauskat sopisi kyllä 🦕
      Hieman komenteleva Nallekarhu sopisi sinulle tosin 😊 )))

      PS. Nyt on minun varustauduttava Espoon tuomiokirkolle, mietin onkohan siellä kylmä.?Paras pukeutua lämpimästi vaan, iso kivikirkkohan sekin on, heippa, ja hyvää mieltä!

    • sivuseikkanen

      Miksi itsekin tuot esille näitä henkilöön kohdistuvia "keskusteluja"? Itse en pohdi kuka minkin mielipiteen kirjoittaja on.

    • voisinuareppanaa

      Etkö ole saanut olla pitkään aikaan palstan keskipisteenä, kun tuota hovinarria jahdataan ? Despootiksi et edes pysty, joten ole huoleti !

    • Kuka se nyt haluua nostaa itsensä jalustalle,jolta pudonnut?
      Ruune hyvä,se ansaittu jalustalla pysyminen vaatii,itsekritiitikin kestämistä,alentumalla kirjoittajientasolle! Siellä huipullu,jonne olet itsesi eliminoinnut,saattaa olla yksinäistä!

      Minä aikoinaan oletin suosioni nousevan,kertomalla kuinka huonosti minulla menee!
      Niitä suosionosoituksia todella ei tullut ama

    • no.sitähän.se

      Sitä saa, mitä tilaa

    • frouvan.tittelillä

      Ruune. Olet yhä minun silmissä se oikea tyyppi joka tietää paljon ja osaa ottaa esille oikeita asioita, kuten aikoinaan ruisleivän ja niitä lapsuuden ajan muistoja.

      Olet kruunaamaton kunkku, vaikka täällähän saa suuhun ja silmiin jos erehtyy jotain asian vierestä puhujille sanomaan.

      Vanhoja muistaen ja muutamia päällepäsmäreitä joutilaiksi sanoen, ole vain kunkku, vaikka kuinka valtaasi haluavat.
      Akka vaietkoon seurakunnassa, vanha sanonta, ja minähän olen itsekin naissukupuolinen, mutta en akka, vaan frouva, mutta vaikenen.

      • Mukavaa kuulla kohteliaisuuksiasi. Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      691
      5225
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      152
      4014
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3780
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3392
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2544
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2350
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2204
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    Aihe