Tällainen nimitys on annettu vanhalle palstalaiselle, ilmeisesti juuri minulle, ruuneperille.
Ennen olivat keisarit ja näiden nimittänyt despootit Keisari oli hyväntekijä despootti pahan.
Kummallisia "keskusteluja" käydään.
Kuka on tämän palstan Despootti?
8
163
Vastaukset
Ruunemanniakin näkee sentään,..despoottiako mietit, ei kai palsta mikään keisarikunta sentään, jossa keisari nimikkeitä jakelee?
Onhan niitä vuosien myötä nähty nimittelyjä laidasta laitaan , hovinarrikin viittaa hoviin, ja kuningas ja k:tar unelmat 😊 samoin.
Lapselliseksi minua pidetään kuvien käyttäjänä, hui hai! Mikä sitten on luontaista itsekullekin.
Despoottia, eli itsevaltiasta tuskin pääsee syntymään kenestäkään täällä, sakinhivutuskin sen estää, eikä ikävät nimenannit muutenkaan ole tarpeen, hauskat sopisi kyllä 🦕
Hieman komenteleva Nallekarhu sopisi sinulle tosin 😊 )))
PS. Nyt on minun varustauduttava Espoon tuomiokirkolle, mietin onkohan siellä kylmä.?Paras pukeutua lämpimästi vaan, iso kivikirkkohan sekin on, heippa, ja hyvää mieltä!- sivuseikkanen
Miksi itsekin tuot esille näitä henkilöön kohdistuvia "keskusteluja"? Itse en pohdi kuka minkin mielipiteen kirjoittaja on.
- voisinuareppanaa
Etkö ole saanut olla pitkään aikaan palstan keskipisteenä, kun tuota hovinarria jahdataan ? Despootiksi et edes pysty, joten ole huoleti !
Kuka se nyt haluua nostaa itsensä jalustalle,jolta pudonnut?
Ruune hyvä,se ansaittu jalustalla pysyminen vaatii,itsekritiitikin kestämistä,alentumalla kirjoittajientasolle! Siellä huipullu,jonne olet itsesi eliminoinnut,saattaa olla yksinäistä!
Minä aikoinaan oletin suosioni nousevan,kertomalla kuinka huonosti minulla menee!
Niitä suosionosoituksia todella ei tullut ama- no.sitähän.se
Sitä saa, mitä tilaa
- frouvan.tittelillä
Ruune. Olet yhä minun silmissä se oikea tyyppi joka tietää paljon ja osaa ottaa esille oikeita asioita, kuten aikoinaan ruisleivän ja niitä lapsuuden ajan muistoja.
Olet kruunaamaton kunkku, vaikka täällähän saa suuhun ja silmiin jos erehtyy jotain asian vierestä puhujille sanomaan.
Vanhoja muistaen ja muutamia päällepäsmäreitä joutilaiksi sanoen, ole vain kunkku, vaikka kuinka valtaasi haluavat.
Akka vaietkoon seurakunnassa, vanha sanonta, ja minähän olen itsekin naissukupuolinen, mutta en akka, vaan frouva, mutta vaikenen. - Anonyymi
Up
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733