Naisten kokemukset tinderistä

eipä.mitään.uutta

"Puuh, kyllä toi tinder on raskas. Tosi paljon mätsejä mikä toisaalta hyvä, mutta, ei pysty kenenkään kanssa oikein paneutumaan kirjoitteluun kunnolla. Mistä päästä näitä lähtisi tapaamaan? Innokkain, mukavin, sopivin, lähin, komein, lihaksikkain? :confused: Ei jaksaisi sarjadeittailla, mieluummin täsmäisku(ja). Millä perusteella muut valitsee suuremmasta joukosta kenet tapaa ensin? Nyt olen ollut tosi nirso, eli tehnyt aika rankalla kädellä karsintaa heti kättelyssä."

Huoh..
Miehillä tilanne se että mätsejä on se 0-10 kpl ja kukaan ei vastaa tai suostu lähtemään treffeille..

28

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Match-made-in-heaven

Laitan suosiolla lihaksilla pullistelevat komeat miehet ei osastoon. Ne on niin nähty. Katson vähän harrastuksia ja miehen kuvia jos löytyy. Yhdellä miehellä paljon kuvia veneilystä ja kalastuksesta mutta se ei ole huomannut minua, mieluusti lähtisin heti treffeille sen kanssa.

• 12121212121212

Huvittavaa kuinka yksittäisen naisen näkökulmasta Tinder-nainen valkkaa suuresta joukosta tasokkaita miehiä sopivimmat.

Mutta kun muutkin naiset ovat tehneet saman, lopputuloksena on kaikkien naisten sopivimmiksi katsoma pieni joukko huippumiehiä ja suuri joukko naisia.

Sitten onkin huippumisten aika valkata ketä käydään pikaisesti panemassa, kuka dumpataan, ketä pidetään varalla ja ketä ehkä saatetaan harkita tyttöystäväksi - jos sellaista ollaan edes hakemassa.

• Jep. Sitten ihmetellään, kun miehet tekee katoamistemppuja .

• huippuapa-taas-joo

Miehethän ne haluaa vaan niitä pikapanoja? Ei nainen suostu sellaiseen jos ei itse halua sellaista. Ei ole nääs pakko kun on tarjolla muunkinlaista panoa. Tiedän että naisillekin maistuu sellainen pikainen joskus.
        Huvittavaa on se että jotkut miehet kuvittelee naisten etsivän AINA sitä parisuhdetta. Jos nyt huvittavuuksia halutaan luetella.

• totuuskomissioz

Nainen haluaa hyvän ja hienon YTM miehen. YTM mies haluaa pumpata säkkinsä tyhjäksi, Do the math

• Äsken sinkku kamunainen kertoi saaneensa lyhyessä ajassa 200 matchiä eikä kukaan kelvannut. Tämä nainen on sentään 36. Voin vaan kuvitella mitä se on 10 vuotta nuoremmalla.

• fsdfsdfsdf

Tätä mä en pysty käsittämään. Kun naisilla on niin paljon valinnanvaraa että miksi kukaan ei kelpaa.
        Jos miehellä olisi edes 10% tuosta tarjonnasta niin kukaan mies ei olisi sinkkuna.

Ja luulisi tuonkin naisen 36v edes vähän ymmärtävän realiteetit että on jo parhaat päivänsä kauan sitten ohittanut..

• Naisasialooser11

Naisilla ei ole pienintäkään valinnanvaraa. Nuo tinderit vain luovat sen illuusion valinnanvarasta, ne 200 miestä jotka ovat mätsänneet sen yhden naisen kanssa ovat jokainen tykänneet myös 200 muusta naisesta ja jos nainen haluaa jonkun noista miehistä ja jos yksikin toinen nainen sen saman miehen haluaa niin nainen joutuu kilpailemaan siitä miehestä.

Naisella on valinnanvaraa vain miehistä, joita ei yksikään toinen nainen halua.

• vinkvinkvinkk

Ai sullakin on niitä kamunaisia niinkuin eräällä toisella nimeä mainitsemattomalla.

• Insinööriainesta
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Naisilla ei ole pienintäkään valinnanvaraa. Nuo tinderit vain luovat sen illuusion valinnanvarasta, ne 200 miestä jotka ovat mätsänneet sen yhden naisen kanssa ovat jokainen tykänneet myös 200 muusta naisesta ja jos nainen haluaa jonkun noista miehistä ja jos yksikin toinen nainen sen saman miehen haluaa niin nainen joutuu kilpailemaan siitä miehestä.

Hieno kaavio.

• 432

Kyllä naisilla niihin pikapanoihin valinnanvaraa riittää, ja mihinkään muuhunhan miehistä ei edes ole.

• NÄinsemeneee

Miksi miehet eivät olisi sinkkuja, luonto on luonut miehet siittämään mahdolllisimman monta naista ja ihminen älykkyydessään ehkäisyn, jotta ei tule harrastus tolkuttoman kalliiksi.

• NÄinsemeneee

Toi on totta, miehet on ymmärtäneet massamarkkinoinnin, aina irtoaa, kunhan otanta on tarpeeksi suuri.

• vinkvinkvinkk kirjoitti:

Ai sullakin on niitä kamunaisia niinkuin eräällä toisella nimeä mainitsemattomalla.

Juu kyllä. Alun perin ne ovat kyllä naisystäväni sinkkuystäviä, mutta aika paljon olen laittanut taulua seinään ja liittänyt pesukonetta vesijohtoon ja kertonut mitä miehet oikein ajattelevat. Tietysti olen pitänyt "kilttien ja kunnollisten" miesten lippua korkealla.

• miesnäkökulmaa

Mä ainakin valkkaan karkealla kädellä vaan pois ne ketä en ainakaan panisi. Olen siis mies. Tuo vain sen ensimmäisen kuvan mukaan, muita en siinä viitsi edes katsella. Sitten kun match syntyy katson tarkemmin muut kuvat ja mahdolliset lisäinfot, tässä vaiheessa noin kaksi kolmesta naisesta karsiutuu. Loppuihin otan kontaktia ja heistä ehkä joka kymmenettä panen.

• panisin.en.panis

Jos nainen haluaa. Nainenhan se palstan mukaan valitsee.
        Voi olla että tuo pieni loppuotanta on juuri ne jotka haluaa. Muut ovat niitä jotka karsivat sinut pois.

• miesnäkökulmaa

No shit, sherlock!

• Pillujen--asiantuntija

Tinderi on vain komeille varakkaille miehille jotka ajelee isin autolla. Axl smith sai sielät panoseuraa kymmenistä naisista koska on tunnettu ja varakas.

• TuhatSanaaOnYksiKuva

No jaa. Kerran jonkun deitin kautta joku lähestyi, jolta pyysin kuvaa, joka vastasi "en laita kuvaaminen, koska olen julkisuudessa". En vastannut enää.

• fmewm
        TuhatSanaaOnYksiKuva kirjoitti:

No jaa. Kerran jonkun deitin kautta joku lähestyi, jolta pyysin kuvaa, joka vastasi "en laita kuvaaminen, koska olen julkisuudessa". En vastannut enää.

Oliko Danny?

• muista.kumit

vai mistä päästä lähtisi tapaamaan no treffaat ekasta alkaen ja kaikkien kanssa rakastelet mikä siinä nyt on ihmeellistä etkö kikkelii sinne mennyt hakemaan ja nauttimaan eri miehistä eli nauti ja rakastele vaikka aloitat tapaamisen kuka ekana lähetti viestin ja kuka tokana ja niin edelleen

• vongavonga

Iso osa Tinder-miehistä hakee vain seksiä. Vaikka tulisi matcheja paljon, niin se ei kauheasti auta, jos etsii tositarkoituksella seuraa. Erityisen hankala tilanne on maaseudulla elävillä naisilla, koska niitä matchejä ei ole kovin monta, joten kun siitä karsii pois sukulaismiehet, tutut ja pelkät vonkaajat, niin saldo saattaa olla nolla.

• YksiKuvaTuhatSanaa

Juu, sukulaisiin minäkin sen viimeisen rajan vedän 😀

• Sinkkumies----

Säälittävä kansa turvautuu someen koska eivät uskalla kasvokkain tutustua ihmisiin enää. Kyllä on mennyt säälittävän typeräksi kumppanin haku jossa pinnallisuus näkyy päältä ja alta.

• kummallista.säätämistä

Itse olen kans miettinyt että mitä hemmettiä täällä tapahtuu kun kuitenkin komea mies olen ja silti matchejä ei sadoittain tule. Helvetin nirsoja naiset kyllä tinderissä on ja vähän jää fiilis että naiset ajattelee itsestään liikoja...

Mutta sitten taas, tinderissä on paljon 18-22 vuotiaita

• KehukoMyösLaulutaitoa

Äitikö sanoi?

• Treffi palstalla kysyin yhdeltä nuorelta naiselta aisiasta, niin sanoi saaneensa ekan kolmen päivän aikana 1200 mieheltä viestiä....Yrittäkäähän pojat siinä erottua joukosta:D

• Jepjepjepjepp

Tinderissä naisille tulee pareja paljon ja kiimaiset miehet laittaa viestii vaikkei välttämättä oikeasti mitään haluaisi. Edes panoa. Naiselle tulee virheellinen käsitys omasta arvosta ja luulo että kenet tahansa noista matcheista voisi saada "omaksi" sormia napsauttamalla.
      YTM:ien kynnys panna kaikkia noita tinder-lehmiä on niin matala joten sanovat sen mitä he haluaa kuulla. Kehuvat kauniiksi jne sit katoavat seksin jälkeen.
      Jopa kolmen lapsen yh:t poistaa samantein pareista kun saavat tietää ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta. (laita nyt kuvaukseen et sulla on lapset?)
      Ei ne ymmärrä et 30-vuotias mies ensisijaisesti haluaa luoda oman perheen eikä olla osa jonkun toisen perhettä ongelmineen riitoineen.
      Kyllä ärsyttää Suomessa on vaan niin pirusti tasokkaita miehiä ja sopivien elämänkumppaneiden määrä ei vaan mitenkään vastaa sitä. Pitää tarjota x3 siihen nähden mitä muija voisi millään saada jotta suostuu edes tapaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe