Nainen uhkaili viranomaisilla vaikka itse toki saa harrastaa kyttäämistä ja tietoista häiriköintiä ja jos asiasta sanoo alkaa puolustelu ja "enhän minä" vaikka kasvoilta näkee että ikävä ihminen ja valehdellen keksii huvittavia hätäisiä tekosyitä jotta toiminta saa jatkua ja puolustautuminen on kiusaamista. Jos ei halunnut kommunikoida tämän henkilön kanssa missään muodossa niin tämä suuttui ja aloitti pakkomielteiset vastarinta toimet jotta saisi huomion itseensä. Katsotaan milloin teatterishow alkaa taas ja korttelipoliisit menevät asemiin
saadakseen taas sisältöä elämäänsä toisten kautta. Sehän ei tarvitse olla iso vika kun se on päässä ja laumassa aivovammaset leikkii seuraa johtajaa ja huutaa hoosiannaa ;)
Ikävästi huvittavaa
6
114
Vastaukset
- jämäkkätäytyyolla
No näin minäkin sanoin kun kiusaamisen kohteeksi jouduin ja parisuhteen takia. Loppui se kiusaaminen viimein kun laitoin kyseisen kiusaajan seinille. Ei sitä saa mitä tahansa touhuta. Se kuka se oli en tiedä mutta tiedon sai että mikä teen jos tämä jatkuu. Katkera ja kateellinen minulle selkeästi. Se lopullinen syy miksi minun olisi pitänyt kumppaniani alkaa edes epäilemään oli kyllä nähtävissä . Varoitus myös kumppania "jos olet jotain puuhaillut selkäni takana tiedät että minua kiusataan. En syytä tai tuomitse sen tekemisiä tai ala edes miettimään. Mutta kun ilmoitin kiusaajalle ja varmistaakseni myös kumppanille loppui täysin. En tiedä siis kummalla oli se vaikutus. Mutta naurattanut ei mitenkään. Tiedän että suhteeni on kunnossa ja asiat hyvin mutta se mitä tuo kiusaaja yritti en tiedä enkä halua edes tietää. Koska vaikutus oli heti nähtävissä. En alistu kenenkään kiusaamiseen tai pettämiseen ja sen tietää myös kumppanini. Näin varmistin kaikinpuolin että minua ei kiusata.
- tyhmätsekaantujat
Jämäkkä pitää olla, sen olen huomannut. Ei mitään pienintäkään huomiota kiusaajalle. Samoin jouduin kiusaajan pyöritettäväksi ja ihan laillisen ja virallisen parisuhteen vuoksi. Kyllä jotkut naiset on epätoivoisia, kun alkavat kiusaamaan petettyä, vaikka tosiasiallisesti heillä ei ole mitään tietoa parisuhteen todellisesta tilasta, ainoastaan joku illuusiokuvitelma vain päässänsä. Kun itse tietää suhteensa toimivuuden, ei kannata alistua kiusaamiseen mitenkään, olen täysin samaa mieltä. Se ns. kolmaspyörä tai suhteen ulkopuolinen neuvonantaja ei koskaan tiedä, mitä todellisuudessa on niiden kahden ihmisen välillä, joita kiusaa.
- Qswq
Näin se joskus menee, kun ollaan pasmat sekaisin ja pelkoa menneisyydesta? Oletan, varman päälle hyvä ottaa, ylilyönnit tänäpäivänä melko yleisiä.
- olematontuomari
Jokaisen tuomarin tietystikin ylimmässä hallinto-oikeudessa pitäisi todistaa oma olemattomuutensa..
- kokoaikavaruillaan
Samaa kokenut ja taitaa jatkua vaan.
- Hankkikaajoelämä
Tulipa hiljaista, taas osu ja tarkasti napakymppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954