Kun menneeseen maailmaan jämähtänyt Väyrynen vie ääniä Maalaisliiton viralliselta ehdokkaalta Vanhaselta. Aion äänestää Nils Torvaldsia. Tiedätte kyllä miksi.
Oikeastaan naurattaa
22
112
Vastaukset
- kapi_faari
Itse äänestän Huhtasaarta. Tiedät kyllä miksi.
Menneeseen maailmaan jämähtäneitä Torvaldsia tai Niinistöä en äänestä Väyrynen kerää kaikkien muidenkin puolueiden menneeseen jämähtäneiden ääniä. Olennaisempaa kuitenkin on, että hän tuo ääniä kaikille Niinistön vastaehdokkaille riisumalla toistenkin puolesta sädekehän istuvan presidentin yltä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Väyrynen on kuin tuulahdus tunkkaiselta Punamullan ajalta ...n nuoleskeluineen.
Mutta uskaltaa kritisoida istuvaa presidenttiä. Sitä ei punamullan aikana tehty.
Väykyssä on vikansa, mutta mielestäni hän olisi paras valinta presidentiksi. Niinistöllä ei ole vastusta, mutta jospa tuo ikäihminen ymmärtäisi poistua takavasemmalle perheensä pariin, olisi Väykyn vuoro, hyvinkin. 2. kierrokselle pääsisivät kaiketi tällöin Haavisto ja Väyrynen siten, että Haavisto saisi ekalla kiekalla enemmän ääniä kuin Väyrynen. Toisella kiekalla Väykky voittaisi Haaviston, sillä enemmistö kauhistuu ajatusta homopresidentistä.
Väyrynen olisi Suomen ulkopoliittinen järkkymätön turvapilari. Hänen presidenttikaudellaan emme kusisi Venäjän suuntaan, kuten nyt teemme.Kuten yllä jo viittasin palaisimme Punamullan aikaiseen taantumukseen ja Moskovan nuoleskeluun.
Kuten yllä jo viittasin palaisimme Punamullan aikaiseen taantumukseen ja Moskovan nuoleskeluun.
Millä tavalla olemme Venäjön suuntaan kusseet? Venäjä on ihan itse tilannut talouspakotteensa.
- Tussu.märkänä
Millä tavalla olemme Venäjön suuntaan kusseet? Venäjä on ihan itse tilannut talouspakotteensa.
Haaviston mies, tai voi tämä olla nainenkin.-
Tussu.märkänä kirjoitti:
Haaviston mies, tai voi tämä olla nainenkin.-
Maalaisliittolaisuutta suoraan korpikuusen kannon alta.
- kokokansanPaavo
Nämä on henkilövaalit. Ei Väyrynen vie mitään maalaisliitolta eikä muiltakaan puolueilta.
Puolueitten kannatusta mitataan sitten eduskuntavaaleissa. - S24uomlaineN
Väyrynen saa ehkä kolmanneksi eniten ääniä. Kisaa kakkossijasta Haaviston kanssa.
Matti Vanhanen on paras asiaosaaja, mutta kannatus ei kummoista tule olemaan. Ei ole noissa ehdokkaissa minun Presidenttiäni, eli en äänestä ollenkaan.
- Roopesetä2018
No äänestäisit etes Aku Ankkaa.
Roopesetä2018 kirjoitti:
No äänestäisit etes Aku Ankkaa.
Tuossa on kyllä ajatusta ;D Sääli etteiu ole ehdokkaana, voittaisi ajatuksillaan kaikki nuo nykyiset ehdokkaat.
- Tommillee
Ymmärrän, eipä ole Otto Wille Kuusinen ehdokkaana, ei siis löydy sinulle mieleistä presidenttiä.
- Paavo.On.Paras2018
Paavo on paras! Ääneni menee ensi viikolla ennakkoon hänelle.
- EiNiinistöä
Huhtasaarihan on nuori ja ajattelee aivan samalla tavalla kuin Väyrynen.
Kokeneempi Väyrynen on minun valintani, ehkä Huhtasaaren aika on sitten parikautta myöhemmin. - MaissPyllyhAUJombeJOHTO
itse ainakin äänestän Haavistoa, tiedätte kyllä miksi.
- SuomeaKUSTAANSILMÄÄN
Jenkit omistavat Vaasan myllun ja vievät siellä tehtyjä viljoja rehuja Venäjälle.
Juuri tänään sekin asia selvisi.Eipä viedä Suomesta elintarvikkeita eikä mitään muutakaan ruokaa Venäjänmaalle.Että sellaiset eu pakotteet USA on Suomelle keksinyt. - 4546454
Joo hän on tulipunakommunisti. Dementikko ei näytä muistavan ettei maalaisliittoa ole ollut aikoihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684382TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241716Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458