Miksi tiedä ja voita visaa juontaa vähäpukeinen silikonityttö?
Tiedä ja voita silikonit
11
2530
Vastaukset
- houkutuslintu
Kukaan ei soittaisi, jos sitä juontaisi ylipainoinen nuori mies.
- manibisnesss---
Koska se on mani bisnesssss
- äitykkä
Onko se tämä Ida?Minäkin ihmettelin miksi nuori nainen alentuu esittelemään silikonejaan napapaidassa .Halventavaa , esineellistämistä.
- enpelaile
Jos sillä tytöllä oli tosi isot, niin sitten se oli Iida. Hän on ne silarit jossain kisoissa palkinnoksi saanut. Täällä kirurgifirman tuloskuvat:
https://intra.plastikakirurgiafinest.ee/fi/galleria/lopputuloksia/category/14-iida-palosaari
Toisinaan on ruudussakin niin vähän kangasta päällä, että meinaa panssarit putkahtaa ulos. Kai niillä on siellä joku äijä ohjaamon puolella, joka haluaa nähdä paljasta pintaa.- sarjadiggari
Ei ne kumitissit niin paljoa haittaa ku ne tyhmät jutut. Yleensä katson tuota ohjelmaa pari minuuttia, eli siihen asti et olen keksinyt oikean vastauksen.
- enpelaile
sarjadiggari kirjoitti:
Ei ne kumitissit niin paljoa haittaa ku ne tyhmät jutut. Yleensä katson tuota ohjelmaa pari minuuttia, eli siihen asti et olen keksinyt oikean vastauksen.
Tänään siellä haettiin sanoja -A--A
Kun aloin katsella, taululla oli 6 sanaa ja vielä tilaa neljälle. Sitten sanoivat tehtävän olevan liian vaikea. Ruksasi yli kolme viimeistä riviä ja päättivät enää hakea yhtä sanaa.
Oikeasti se ei ollut vaikea. Käytin vajaat 10 minuuttia neljän sanan löytämiseen, jotka olisivat kelvanneet peräkkäisille kierroksille. - Marililin
Sun kuvasi kanssa mä sänkyyn hiivin, ja siitä aatoksen siivin...
- Anonyymi
sarjadiggari kirjoitti:
Itsellä pyörii ohjelma vähintään viikottain tvssä taustalla kun esim syön, imuroin tms...yleensä ilman ääntä, sitä ei tarvita.
Liekö jotain yhteyttä, kun muija tulee töistä niin aika nopsaan täytyy siirtyä makkarin puolelle😆. Me happy, muija happy, kaikki happy lopussa.
On toi vaan suorastaan laittoman seksikäs pakkaus❤❤❤ - Anonyymi
Marililin kirjoitti:
Sun kuvasi kanssa mä sänkyyn hiivin, ja siitä aatoksen siivin...
Valvotaanko näitä ulkomaan ohjelmia ettei ne ole pelkkää huijausta
- setämies-
Aivan siistit vaatteet hänellä on, eivätkä hänen rintansa ole missään vaiheessa ollit liian näkyvästi esillä. Tissien ulos puserosta tulemisen pelkäämiseen tarvitaan melko paljon mielikuvitusta. Nätti tyttö!
- Anonyymi
Tiedättekö kuinka moni? i Miten kiva niitten väliin on pistää, just se, mikä miehellä on siellä ja katselee yhdellä silmällä kohti taivasta ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783