Huhtasaarelta kysyttiin hänen ulkopoliittisista meriiteistään:
"No olenhan ollut rukousaamiaisella Israelissa.
Huhtasaari jatkoi luetteloa kertomalla vierailleensa myös Donald Trumpin rukousaamiaisella, olleensa vapaaehtoistyössä kehitysmaassa ja opiskelleensa (vaihto-oppilaana) Yhdysvalloissa."
Ilmeisesti Laura-parka luuli kysymyksen käsittelevän hänen ulkomaanmatkojaan :-)
Lauran ulkopoliittiset ulkomaanmatkat
12
81
Vastaukset
- EiAinesta
Näillä vastauksillaan Laura vakuuttaa juuri nämä kaltaisensa,jotka ei kysymyksiä myöskään ymmärrä.
- kusetuskos
Ja kuka maksoi Lauran matkan?
- Poliittinen_viestikö
Miksi Laura piti rukousaamiaista Israelissa ikään kuin merkittävämpänä kuin samaa ateriaa Yhdysvalloissa?
- UlkoPoliittinenLausunto
Minun aamiainen sisältää kahvin ja tupakan.
Kahvi sisällä,tupakka ulkona....lienee kaukana persun rukousaamiaisesta???
Sisältää kuitenkin sisä ja ulkopoliittisen katsannon!
Sunnuntai tekee poikkeuksen,silloin nautin aamupuuron tai muutoin jotain kiinteätä ravinnoksi määriteltävää ainesta,
tämän jälkeen siirryn päivän askareisiin.
Rukouksella en saa täytettyä aamuisia tarpeitani ja näin koen kaukana olevani persujen aamutoimien sisältämästä hengenravinnon suomasta alusta päivälleni.
Duunarina olen vaan kaukana persujen pilvilinnoista,en siis ilman lottovoittoa tai muutoin työelämästä irtautumista ilman voi pelkällä rukouksella työpäivääni hoitaa - MaukastaOlleetKaikki
Itse olen syönyt yli 60 maassa aamiasta, eikä se nyt niin ihmeellistä ole ollut, vaikka on ollut Continental-, English-, ja Arabic- tyyppisiä.
- NilsT
Matkustelu avartaa!
- kusetuskos
Aivan.
Kansanedustajat joukolla Etelä-Amerikkaan - kustannukset 64 000 euroa
Sunnuntai 4.10.2015 klo 08.30
Kansanedustajat lähtevät joukolla Etelä-Amerikkaan.
- Teuvontasoa
Laura unohti kertoa porin persujen tallinnan matkasta
- UlkomaillaMatkustellut
Onhan se Porista Helsingissäkin käynyt!
- Laura.NasevaKurttu
Lauran tekemät rukousaamiaiset eivät todista mitään muuta kuin sen, että Laura on kyvytön järjelliseen ajatteluun.
- onkopersuvaiei
Trumpin rukousaamiaisellahan oli myös itse Soini. Eli Laura on siis Soinin "miehiä"?
- sisäpiiritietoa
Laura on Timon "toinen nainen" aina ulkomaanmatkoilla. Tai ainakin oli ennen sinisten eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770