Paussi vetoihin

yksiristi

Olen veikannut eri pelejä yli 20 vuotta ja päivittäin, olen ns. hupipelaaja ammattilaisiin verrattuna.
Vuodessa pelaan noin 6-8 tuhatta euroa. Palautus pyörii 60-80% joskus harvoin yli 100%.
Muutama isompi voitto mahtuu matkalle, jotka tasaavat tappioitani.
Nyt olen ollut vuoden alusta veikkaamatta mitään. Luulin, että tulisi vieroitus oireita, no ei tullut.
On itse asiassa melko vapauttavaa, kun ei tarvitse seurata otteluiden etenemistä, ei lukea vihjeitä, tai scoutata itse kohteita.
En toki lopeta veikkaamista, mutta kokeilu on mielenkiintoinen, suosittelen.

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veli.puoli

      Mä en lopeta, koska voittojen tuomaa erektiota ei voita mikään.

    • DonKyösti

      Sehän on hienoa, jos pystyy halutessaan olemaan pelaamatta, mutta Kyösti ei ole jaksanut kokeilla betsausselibaattia, koska pienimuotoinen betsaaminen tuo jännitystä muuten tylsään elämään. Mikään ei ole parempaa kuin vedonlyöntivoitto, joka tulee viime hetken maalilla, juuri kun vedonlyöjä on luopunut toivosta. Kyöstihän pelailee yleensä korkeintaan vitosella päivässä, joten ei sellaisen summan häviäminen tietenkään jännitä yhtä paljon kuin jos panoksena olisi vaikka auto tai talo. Tämä nyt on tällaista tuulipukupuuhastelua, jota Kyösti harrastaa pienellä tappiolla. Välillä nasahtaa, yleensä ei, mikä on ihan ok. Ei Kyösti ole pitkään aikaan tuntenut häpeää tai suurta widudusta sen takia, että hävisi vedon. Joskus parikymppisenä pojankloppina ravintolassa Kyösti saattoi kavereiden yllyttäessä survoa hedelmäpeliin tai pokeriin parikin sataa markkaa illassa, mikä tuntui seuraavana aamuna krapulassa ihan karmealta. Ne RAY:n pelit ovat kyllä ihan vihonviimeisiä koukuttajia, koska niitä pelaavat yleensä kaikki luuserit ja vähävaraiset eläkeläiset, joiden nimenomaan ei pitäisi pelata. Kyösti lopetti niiden pelaamisen jo joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin, eikä ole sortunut enää sen jälkeen. Niistä peleistä ei ikinä jää vähänkään pitemmässä juoksussa voitolle, mutta urheiluvedonlyönnistä voi jäädä, tai ainakaan ei häviä ihan jatkuvasti. Kyösti kyllä tietää, että vaikka hän on aika hyvä scouttaaja, hän on surkea betsaaja, koska pelailee liian pitkiä rivejä, ja sellaisia sarjoja, joista hän ei tiedä tarpeeksi. Jos Kyösti edes vähentäisi pelaamiaan kohteita puoleen ja tuplaisi panoksen, hän luultavasti pääsisi jopa plussan puolelle, mutta nykytyylillä on turha uneksia voitollisesta saldosta. Kyösti nyt kuitenkin filosofoi silleesti, että koska ei betsaamalla kuitenkaan koskaan vaurastu, niin turhapa sitä on edes yrittää, vaan tyytyä tähän mitättömään näpertelyyn, kjäh kjäh.

      • Teppo26cmMoi

        KyöstiMode ei tästä pidä, mutta 2,6 senttisellä ei pidä betsata.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe