Mitään tule. Luovutan. Tätä on jatkettu, niin monta vuotta
Ei meistä mies
6
233
Vastaukset
- Huomasin
Joo. Pillit pussiin ja uusiin seikkailuihin. Itsellä on jo ollutkin sutinaa toisaalla.
- Kolmansia
Niinhän sinä sanoit jonkun olimme suhteessa. Ei mitään ollut päätetty kun sinä jo sanoit että uusi on. Pettäjä luonteesi takiahan tänä tälläistä monta vuotta ollut.
Joskus tulee stoppi eikä enää jaksa katsella sitä petosta ja haaremien haalimisia - Kolmansia
Mietin että ehkä avaan tinderin ja alan suuntaan katsetta muihin miehiin... ei sinusta vaan tee uskollista sitten millään joten en oikein jaksa sinuun mies enää keskittyä uskollisena
Alkaa omakin innostus jotenkin loppua kun sinä jatkuvasti ilmoittelet muista naisista
Mietin että kai sitten itsekin voisi.. - Sivustakysymys
Kuka olet? Alkukirjaimesi?
- Huomasin
Kolmansia kirjoitti:
Mietin että ehkä avaan tinderin ja alan suuntaan katsetta muihin miehiin... ei sinusta vaan tee uskollista sitten millään joten en oikein jaksa sinuun mies enää keskittyä uskollisena
Alkaa omakin innostus jotenkin loppua kun sinä jatkuvasti ilmoittelet muista naisista
Mietin että kai sitten itsekin voisi..Ihan vapaasti. Asia ei minulle kuulu, tee ihan kuin itse haluat.
- Kolmansia
Huomasin kirjoitti:
Ihan vapaasti. Asia ei minulle kuulu, tee ihan kuin itse haluat.
Juha Mikolle tämä.
Tunnen että hän on totaalinen pettäjä joka nauttii vain siitä että saa minulle ilmoitella milloin minkäkin naisen kanssa on
Tietty tämäkin on minun vika taas jotenkin niin kuin kaikki muutkin ja minä en ansaitse häntä koska hän on niin paras mies maailmassa.
Mitä nyt pettää, pyörittää monia naisia samaan aikaan ja kertoo siitä myös minulle haluten että tunnen oloni pahaksi ja valehtelee suut ja silmät täyteen. Haukkuu hulluksi ja syyttää etten luota vaikka itse antaan syytä jatkuvasti olla luottamatta!
Kuka luottaisi tuollaiseen hamesankariin joka ainakin puheissaan haluaa itsestään antaa sellaista pettäjän kuvaa minulle!
Haluan paremman miehen !
Jonkun joka kohtelee hyvin minua
En nyt oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770