Ei meistä mies

Kolmansia

Mitään tule. Luovutan. Tätä on jatkettu, niin monta vuotta

6

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasin

Joo. Pillit pussiin ja uusiin seikkailuihin. Itsellä on jo ollutkin sutinaa toisaalla.

• Kolmansia

Niinhän sinä sanoit jonkun olimme suhteessa. Ei mitään ollut päätetty kun sinä jo sanoit että uusi on. Pettäjä luonteesi takiahan tänä tälläistä monta vuotta ollut.

Joskus tulee stoppi eikä enää jaksa katsella sitä petosta ja haaremien haalimisia

• Kolmansia

Mietin että ehkä avaan tinderin ja alan suuntaan katsetta muihin miehiin... ei sinusta vaan tee uskollista sitten millään joten en oikein jaksa sinuun mies enää keskittyä uskollisena

Alkaa omakin innostus jotenkin loppua kun sinä jatkuvasti ilmoittelet muista naisista

Mietin että kai sitten itsekin voisi..

• Sivustakysymys

Kuka olet? Alkukirjaimesi?

• Huomasin
        Kolmansia kirjoitti:

Mietin että ehkä avaan tinderin ja alan suuntaan katsetta muihin miehiin... ei sinusta vaan tee uskollista sitten millään joten en oikein jaksa sinuun mies enää keskittyä uskollisena

Alkaa omakin innostus jotenkin loppua kun sinä jatkuvasti ilmoittelet muista naisista

Mietin että kai sitten itsekin voisi..

Ihan vapaasti. Asia ei minulle kuulu, tee ihan kuin itse haluat.

• Kolmansia
        Huomasin kirjoitti:

Ihan vapaasti. Asia ei minulle kuulu, tee ihan kuin itse haluat.

Juha Mikolle tämä.

Tunnen että hän on totaalinen pettäjä joka nauttii vain siitä että saa minulle ilmoitella milloin minkäkin naisen kanssa on

Tietty tämäkin on minun vika taas jotenkin niin kuin kaikki muutkin ja minä en ansaitse häntä koska hän on niin paras mies maailmassa.

Mitä nyt pettää, pyörittää monia naisia samaan aikaan ja kertoo siitä myös minulle haluten että tunnen oloni pahaksi ja valehtelee suut ja silmät täyteen. Haukkuu hulluksi ja syyttää etten luota vaikka itse antaan syytä jatkuvasti olla luottamatta!

Kuka luottaisi tuollaiseen hamesankariin joka ainakin puheissaan haluaa itsestään antaa sellaista pettäjän kuvaa minulle!

Haluan paremman miehen !

Jonkun joka kohtelee hyvin minua

En nyt oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe