Virrat kun on tunnetusti vihreää aluetta niin muistakaa nyt äänestää Paavoa, että saadaan kunnon pressa, joka hoitelee Suomineidon asiat mallilleen.
Pressaa äänestämään !
18
630
Vastaukset
- ClassikkoVäyrynen
Väyryset on ajettu loppuun, tulihan ne jo joskus -96 ei niitä kannata tekohengittää väkisin ja politiikassa on sama laki.
- ensikerrallasitten
Paavo se poistaisi itärajan ensi töinään, kuvittelee kait että kun ei päässytkään amerikan presidentiksi niin kelpaa sitten venäjän sama virka. Olishan se kun paavo edellä ja puuttini kolme askelta jäljessä.. Varmaan ainakin korruptio toimisi.
- määainakin
Minä ainakin äänestän Paavoo.
- EIeläkeukkoja
Aikanaan kannatin Paavoa. mutta nyt Paavo ja Sauli ovat jo aikansa eläneet pressaehdokkaissa, eläkkeelle joutavat ja uutta verta kehiin, ettei taannuta.
- PoF
Ihan sama kuka on Suomen presitentti.Laura,Sauli,Paavo...
Kunhan se ei vain ole Pekka of Finland. - Paavokinok
Kaikki Lauran puolesta.
- paavo2
Ääni Paavolle on protesti Sipilälle
- Bööpi
Paavo tahtoo kekkosen ajat takaisin. En ollut silloin vielä syntynyt että nou tänks
- Paavo2
Vanhat hyvät ajat.
- Pöpiii
Ei koskaan enää palaa.
- muslimiterrorirtit.ry
Palaa ne, Laura järjestää.
- Paitsi_että
muslimiterrorirtit.ry kirjoitti:
Palaa ne, Laura järjestää.
Sillä on Jyväskylän yliopiston järjestämässä tutkimuksessa ihan tarpeeksi järjestämistä.
- kepukepukepu
Niinistö voittaa, paavo on kyllä hyvä kakkonen ja sekös harmittaa änkyräkepulaisia.
- Paavo2
Tämä on se järjestys ja se Sipilää harmittaa.
- Kiiariiooo
Äänestäkää Nils toorwalttia, Suomi on 2kielinen maa.
- sangvan
paavo sekoittaa hallituksen rivit äänestäkää paavoa,,,,,,,
- Paavo2
Näin se pitää mennä.
- turvallisuusennenkaikkea
Kaikki pressatestit tehtynä ja aina sama lopputulos. Ensin ajattelin minäkin äänestää Niinistöä, mutta tarkemmin tutustuin ehdokkaiden kommentteihin ja minua pelottaa tuo NATO, kun meillä on Venäjän kanssa tuota yhteistä rajaa aika paljon ja jos liitytään NATOn kanssa, niin EU on syöttänyt meidät pahimpaan paikkaan, mitä voi olla.
Ehdokkaiden esittelyjen jälkeen NATO kanta sittenkin muodostui minulle yhdeksi tärkeimmistä kannoista ja siksi valitsin EI NATO ehdokkaan ja hän oli Matti Vanhanen.
Onhan hän aikanaan toiminut pääministerinä ja omaa valtavan ulkopoliittisen osaamistaustan. Vastaa myös kaikkiin kysymyksiin selkeästi, ei kiertele, niin kuin Niinistö tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17115404Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029