Pressaa äänestämään !

Supatusta

Virrat kun on tunnetusti vihreää aluetta niin muistakaa nyt äänestää Paavoa, että saadaan kunnon pressa, joka hoitelee Suomineidon asiat mallilleen.

18

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ClassikkoVäyrynen

Väyryset on ajettu loppuun, tulihan ne jo joskus -96 ei niitä kannata tekohengittää väkisin ja politiikassa on sama laki.

• ensikerrallasitten

Paavo se poistaisi itärajan ensi töinään, kuvittelee kait että kun ei päässytkään amerikan presidentiksi niin kelpaa sitten venäjän sama virka. Olishan se kun paavo edellä ja puuttini kolme askelta jäljessä.. Varmaan ainakin korruptio toimisi.

• määainakin

Minä ainakin äänestän Paavoo.

• EIeläkeukkoja

Aikanaan kannatin Paavoa. mutta nyt Paavo ja Sauli ovat jo aikansa eläneet pressaehdokkaissa, eläkkeelle joutavat ja uutta verta kehiin, ettei taannuta.

• PoF

Ihan sama kuka on Suomen presitentti.Laura,Sauli,Paavo...
      Kunhan se ei vain ole Pekka of Finland.

• Paavokinok

Kaikki Lauran puolesta.

• paavo2

Ääni Paavolle on protesti Sipilälle

• Bööpi

Paavo tahtoo kekkosen ajat takaisin. En ollut silloin vielä syntynyt että nou tänks

• Paavo2

Vanhat hyvät ajat.

• Pöpiii

Ei koskaan enää palaa.

• muslimiterrorirtit.ry

Palaa ne, Laura järjestää.

• Paitsi_että
        muslimiterrorirtit.ry kirjoitti:

Palaa ne, Laura järjestää.

Sillä on Jyväskylän yliopiston järjestämässä tutkimuksessa ihan tarpeeksi järjestämistä.

• kepukepukepu

Niinistö voittaa, paavo on kyllä hyvä kakkonen ja sekös harmittaa änkyräkepulaisia.

• Paavo2

Tämä on se järjestys ja se Sipilää harmittaa.

• Kiiariiooo

Äänestäkää Nils toorwalttia, Suomi on 2kielinen maa.

• sangvan

paavo sekoittaa hallituksen rivit äänestäkää paavoa,,,,,,,

• Paavo2

Näin se pitää mennä.

• turvallisuusennenkaikkea

Kaikki pressatestit tehtynä ja aina sama lopputulos. Ensin ajattelin minäkin äänestää Niinistöä, mutta tarkemmin tutustuin ehdokkaiden kommentteihin ja minua pelottaa tuo NATO, kun meillä on Venäjän kanssa tuota yhteistä rajaa aika paljon ja jos liitytään NATOn kanssa, niin EU on syöttänyt meidät pahimpaan paikkaan, mitä voi olla.
      Ehdokkaiden esittelyjen jälkeen NATO kanta sittenkin muodostui minulle yhdeksi tärkeimmistä kannoista ja siksi valitsin EI NATO ehdokkaan ja hän oli Matti Vanhanen.
      Onhan hän aikanaan toiminut pääministerinä ja omaa valtavan ulkopoliittisen osaamistaustan. Vastaa myös kaikkiin kysymyksiin selkeästi, ei kiertele, niin kuin Niinistö tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1813
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe