Koettakaapa itse, viiden joukossa ja mikä merkityksellistä Niinistö jopa häviää, ellei tämä näy vaaleissa jossakin on jotain matää..
Vastaukset 9
Vanhanen tuli minunkin ehdokkaakseni vaalikoneessa. Aion kuitenkin äänestää Niinistöä. Todella hyvin on Vanhanen pärjännyt muutenkin. Laittaisin jo ennen Haavistoa.
- KapallinenPottuja
Tänään Ylenatajalla vuorossa aina yhtä värikäs ja räskyvä Matti Vanhanen.
Onkohan aiheena uuniperunat?- Keskustan.kärkihanke
Uuniperunoiden lisäksi pitää aiheiksi ottaa tekstarierot, vaalirahat, RAY, valehtelu, vonkaus, muisti, ym. Kansalla on oikeus tietää.
- paavolla-mennään
Keskustan.kärkihanke kirjoitti:
Uuniperunoiden lisäksi pitää aiheiksi ottaa tekstarierot, vaalirahat, RAY, valehtelu, vonkaus, muisti, ym. Kansalla on oikeus tietää.
Nuista tuli niitä sydänsuruja sekä jalkavaivoja.
paavo on pareen.
- sgsdfggfsdfgsdfg
Jos Vanhanen jää 2 prosenttiin, syön hattuni...........
- Kiinostaakovasti
miksi vasurit äänestää nato/kapitalistia ???
- Minätiedäntämän
äänestäjiä pidetään pimennossa ja syötetään ******...........
- xxjuuxx
Merja ekalla kierroksella.
Tokalla ei Lauraa.
Merja tai Tuula loput on ihan sama paitsi Pekka joka on toka Merjan jälkeen.
- PÄRJÄILEE
PAREMMIN KUIN ODOTIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701