Koettakaapa itse, viiden joukossa ja mikä merkityksellistä Niinistö jopa häviää, ellei tämä näy vaaleissa jossakin on jotain matää..
VANHANEN PÄRJÄÄ LOISTAVASTI VAALIKONEISSA !
9
156
Vastaukset
Vanhanen tuli minunkin ehdokkaakseni vaalikoneessa. Aion kuitenkin äänestää Niinistöä. Todella hyvin on Vanhanen pärjännyt muutenkin. Laittaisin jo ennen Haavistoa.
- KapallinenPottuja
Tänään Ylenatajalla vuorossa aina yhtä värikäs ja räskyvä Matti Vanhanen.
Onkohan aiheena uuniperunat?- Keskustan.kärkihanke
Uuniperunoiden lisäksi pitää aiheiksi ottaa tekstarierot, vaalirahat, RAY, valehtelu, vonkaus, muisti, ym. Kansalla on oikeus tietää.
- paavolla-mennään
Keskustan.kärkihanke kirjoitti:
Uuniperunoiden lisäksi pitää aiheiksi ottaa tekstarierot, vaalirahat, RAY, valehtelu, vonkaus, muisti, ym. Kansalla on oikeus tietää.
Nuista tuli niitä sydänsuruja sekä jalkavaivoja.
paavo on pareen.
- sgsdfggfsdfgsdfg
Jos Vanhanen jää 2 prosenttiin, syön hattuni...........
- Kiinostaakovasti
miksi vasurit äänestää nato/kapitalistia ???
- Minätiedäntämän
äänestäjiä pidetään pimennossa ja syötetään ******...........
- xxjuuxx
Merja ekalla kierroksella.
Tokalla ei Lauraa.
Merja tai Tuula loput on ihan sama paitsi Pekka joka on toka Merjan jälkeen.
- PÄRJÄILEE
PAREMMIN KUIN ODOTIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703