Entinen kaupunginhallituksen puheenjohtaja sanoi tilaisuutta avatessaan vuonna 2006, että myös bioenergia kuuluu kaupungin strategiaan. Onko asian eteen tehty muuta, kuin palkattu tuulellakäyviä virkamiehiä?
Kiuruveden strategia
3
1740
Vastaukset
- Pekka13
Kiuruvedellä on 2 viimeistä kunnanjohtajaa ollut täysin ulalla elinkeinojen kehittämisessä. Vanhempi kehuskeli itseään monta kertaa tehneensä ihmetyön , kun näytti tontin paikan Tuppuraiselle. Nuorempi olisi sopinut parhaiten vanhainkodin johtajaksi.Ei tehnyt virkakautenaan yhtikäs mitään aloitteita. Navettataustaiset valtuutetut eivät ymmärrä mitään elinkeinojen kehittämisestä. He suorastaan halvesivat palkkatyöläisiä ja ovat olevinaan paljon parempia .
Suurin pelko heillä on, että tänne tulee paljon kommunisteja, jos tulee uutta teollisuutta !- nitrodomus
Oikein, päättäjien suurimpia tyräyksiä oli Kylävainion teollisuussahan tulon esto, ja onhan näitä esimerkkejä kymmeniä muitakin, ja kiusanteko paikkakunnan vähille vielä toimiville yrittäjille jatkuu entiseen malliin! Satsaamme maatalouteen! Katoamme kartalta!
- Xyfgrtdun
Neuvostoliitossa ja muutamissa suomalaisissa firmoissa tehtiin 90-luvulla tällaisia maailmaa
syleileviä strategioita.Yhtä tyhjän kanssa.
Jos itse olisin laatinut vastaavan,minulla olisi ollut viisi minuuttia aikaa kerätä kamppeeni ja
häipyä työpaikaltani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756