Siitä liian kauan kun ollaan nähty.
Tiedoksi mies
15
553
Vastaukset
- joesedesolet
Ei välttämättä tunnista enää, muutenkin kehno näkö.
- opetelkaapalstalaisettää
Aloitus menee T-miehelle. Kuten kaikki tämän aloittajan kirjoitukset. Joko otsikko tai nimimerkki aloitetaan isolla T-kirjaimella. Tai sitten jonnekin lisätään ylimääräinen T-kirjain. Lapsellista leikkiä mielestäni kun on sitten vastauksien ilmetessä kuitenkin valmis kertomaan, että T:lle menee.
- harhoissaelät
Eri kirjaimelle menee
- VastausPuusta
Ei suhun voi luottaa yhtään.
- ihanliiankauan
Totta. 1,5 viikkoa jo...
- nähää
Minä oon ihan samaa mieltä.
PS: koskas nähää?- Sivusta
No jospa tänä iltana?
- nähää
Sivusta kirjoitti:
No jospa tänä iltana?
voi tulla melko kiire.
- samallakannalla
Kiitos tästä tiedonannosta. Mitäs meinasit asialle tehdä?
- Vasen-Oikea
Rauhallista mieltä, kyllä me pian nähdään.
- Josminuatarkoitat
Niin olen aivan saamaa mieltä. Mulla oli pakonomainen tarve saada muutamaan asiaan selkoa. En oikein osaa selittää...
- punastelija
Liian monta viikkoa sitten viimeksi nähtiin. Silloin jo odotit, että tulen luoksesi, mutta enpä tullut.
- toinenpunastelija
Missä tämä tapahtui? En ollut edes varma olitko se sinä kun oli pipo niin syvällä päässä ;)
Pepusta olisin ehkä tunnistatut mutta en kehdannut katsoa ;)
- olenhanainakin
yrittänyt tavata.
Onneksi olemme törmänneet.- auuuut
Joo, menikö luita poikki. No en oo ite törmännyt kehenkään mielenkiintoiseen nyt. Muistuu mieleen, kun eräs mies joitakin aikoja sitten törmäsi autolla tuolla tiellä liikkuessa ja flirttaili vielä päälle. Kuvitteleeko miehet, että naiset on noin helppoja, että tolleen pääsis helpommalla tekemisistään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756