SKODA ON HUONOIN AUTOMERKKI

OGOJ

Mun mielestä Toyota on paras automerkki. Kaikista huonoin on ylivoimaisesti SKODA. SIIS TODELLA HUONO AUTO ON SKODA.

21

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skädäm_

Holistin isopyörä heittää. Viime yön ja tämän päivän aikana ahkeroinut paskaviestejä oikein olan takaa. Syykin on selvillä; Skoda on kaikessa parempi kuin Tohjoloota, josta syystä täytyy voimakkaasti provoilla. Vaikka ei siitä mitään apua ole, ei se Tohjoloota suolipalstalle kirjoittelemisesta parane.

• höpöhöpö. oletpa katkeran kateellinen Toyotan omistajille koska tiedät itsekkin että Toyota on huippulaadukas auto verrattuna venäläiseen skodaan. Toyota on vaan kaikessa parempi. luotettavuustilaston ykkönen 2017 ja suomen myydyin auto 2017. maailman arvostetuin autobrändi. siitä ei pokaalit voi kirkkaammiksi muuttua.

• mätänevätkin_3vuodessa
        HOLISTI74.91 kirjoitti:

höpöhöpö. oletpa katkeran kateellinen Toyotan omistajille koska tiedät itsekkin että Toyota on huippulaadukas auto verrattuna venäläiseen skodaan. Toyota on vaan kaikessa parempi. luotettavuustilaston ykkönen 2017 ja suomen myydyin auto 2017. maailman arvostetuin autobrändi. siitä ei pokaalit voi kirkkaammiksi muuttua.

Näin on, se on vain katkeran kateellinen. Sekin sitä vituttaa, ettei skodalla ole vielä hybridiä....... skoda on aina VAIN skoda, laatupuutteinen autonkorvike idästä.

• johansson2

Skoda on huonoin auto, huonompaa en ole nähnyt
      -Myös rumin, rumempaa en ole nähnyt

• Anonyymi

Samaa mieltä olen itsekin. Muovisia, korkeita, kapeita ja kiikkeriä sämpylöitä, jäänteitä menneisyydestä.

• ZKODA

Mun mielestä Toyota on huonoin automerkki. Kaikista paras on ylivoimaisesti SKODA. SIIS TODELLA HYVÄ AUTO ON SKODA.

• sasaaaa

Kaikki nauraa ivallisesti kun Skodalla ajelee.

• ZKODA

minun mielestä skoda on maailman huonoin auto. kuten olen lukuisat kerrat kertonutkin teille miten kävi 2013vm skoda oktavialleni 43tkm ajettuna, jopa taka-akseli putosi tielle ruosteen takia. Toyota Auriksellani ajettu 90tkm eikä yhtään vikaa ole ollut eikä ole ruostetta, skoda mätäni 2vuodessa paalauskuntoon. toyota on maailman paras auto.

• OCU1
        ZKODA kirjoitti:

minun mielestä skoda on maailman huonoin auto. kuten olen lukuisat kerrat kertonutkin teille miten kävi 2013vm skoda oktavialleni 43tkm ajettuna, jopa taka-akseli putosi tielle ruosteen takia. Toyota Auriksellani ajettu 90tkm eikä yhtään vikaa ole ollut eikä ole ruostetta, skoda mätäni 2vuodessa paalauskuntoon. toyota on maailman paras auto.

olen samaa mieltä skoda on huonoin auto todistetustikin 2016-2017. luotettavuusbrändin viimeinen kolmatta vuotta ja octavia on meluisin auto minkä TM on koskaan mitannut. Toyota osaa kyllä autoja tehdä, ja pirun hyviä osaakin.

• häpeäkippanat_skodat
        sasaaaa kirjoitti:

Kaikki nauraa ivallisesti kun Skodalla ajelee.

Ja syystä....

• Kuulin.vaan

Joku sanoi että tojota olisi kökkötraktori eli suurin piirtein skeidapökäle sekin.

• käsitteet_kohdalleen

Väärin kuulit, puhe oli silloin skeidasta. Vain skoda on skeidaa, ja vain skeida on skootaloota = kökkötraktori

• Toyota_on_huonompi

Toyota voi olla hyvä "merkki", mutta Toyotan valmistamat autot pääasiassa kuraa!
      Autoina Skodat ovat aivan omalla, Toyotaan nähden korkeammalla tasolla.

• halppis-pirkka-kippana

Toyota on sama kuin Lexus, eli premiumauto. Toyotan vain saa vähän Lexusta edullisemmin. Skeida on brändinä ja imagoltaan nolla, ja muotoiltu tahallaan rumaksi. Meluaa ja huojuu..... revi siitä , korkein taso mihin skeida on päässyt, on nosturin nokka.

Sieltäkin se pudotettiin alas.

• anal-logiaa
        halppis-pirkka-kippana kirjoitti:

Toyota on sama kuin Lexus, eli premiumauto. Toyotan vain saa vähän Lexusta edullisemmin. Skeida on brändinä ja imagoltaan nolla, ja muotoiltu tahallaan rumaksi. Meluaa ja huojuu..... revi siitä , korkein taso mihin skeida on päässyt, on nosturin nokka.

Sieltäkin se pudotettiin alas.

Taas meni pieleen. Pirkka EI ole "halppis"-brändi.

Toyota lienee "Euroshopper"-tuote... :D

• me_pysäytämme_heidät

skoda on todella huono

• MaisteriLarvanto

Ootko Puna Armeijan vapaehtoinen fasisteja vastaan?

Se aika meni jo.

• Anonyymi

Skoda on paras auto varsinkin Toyotat ovat päin perseetä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe