Koiran viimeinen matka

Kumminkotekisitte

Pitäisi päättää tuhkautanko koiran vai hautaanko kokonaisena?

21

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minavaan1969

      Itse tuhkasin koska minusta kaikki lemmikkien haustaus maat kamalassa kunnossa mikkelissä ja joroisissa tuhkaus mahdollisuudet

    • Telluvainaa

      Kaivaa kuopan. Viskaa sinne.

    • Enkelikoira

      Meidän kaksi koiraa on haudattu lemmikki-eläinhautausmaalle. Ei ole sotkuinen.Hoidamme jatkuvasti hautaa.Puinen risti,kynntilä.Aistin sen rakkauden,miten tärkeä koira on ollut.Sinne on jätetty koiran talutushihnoja,pantoja.Talvellakin voi haudata koiria.Voisko tuo sieluton,sydämetön hirviö pitää kerrankin turpansa kiinni.

      • Wuhwuhhyväämatkaa

        Määrääkö laki minne saa haudata? Kaveri hautasi talonsa takapihalle. Siellä on nyt koira haudattuna.


      • Enkelikoira

        Laista en tiedä,mutta lankomies hautasi koiransa kesämökilleen.


    • Jussinironen

      Kannattaakohan tuota omalle pihalle kuitenkaan? Entäs jos tulee tarvetta myydä tai tehdä piharemonttia? Minä vein maaseudulle kivaan paikkaan.

    • Kunnioittaenmuistoja

      Voiko pönttöuunissa itse tuhkata koiran? Sitten pistää ruoan hautumaan jälkilämpöön? Ennen vanhaan on näin tehty. Erittäin hyötykäyttöön tulisi ja samalla torppa lämpiää.

      • julleoinas

        Kannattaa kunnolla imeyttää siihen jotain öljyä tai löpöä, palaa kuumemmalla liekillä.


      • Tsuippaduippapysytsä

        Hyi kauhea näitä juttuja :D :D Eiköhän tuhkata lemmikit tuhkaamoissa ja ruuat tehdä oikeissa uuneissa vai mitä pösilöitä olette. Provoja nämä taitaa olla. Varmaan anopin ruumiinkin pistäsitte uuniin.


      • Telluvainaa

        Haudattiin metsään.


    • Elämäonelämää

      Pysty-uunissa eli pönttöuunissa voi hauduttaa ruokaa,mutta pitää olla tarkka,ettei sitä tuhkaa lennä ruokaa. Kunnolla peitetty esim pyrex vuoka. Karjalanpaisti onnistui hyvin.

    • Verot

      Nyt olisi aika herätä ylläpidon ja heittää nämä sekopäät pois täältä.Päivät pitkät kytätään,kellekkä veetuillaan.Meidän verorahoilla maksetaan tämän roskasakin elämä.

      • Porkkanaaverot

        Ai ai. Miten se noon menöö tunteisiim. Kuka se haukkuuon nuoria ja kauniita naisia ja sitten itkee,kun kolahtaa kohalle.


      • Taunotaiurpo

        Eläpä hermoa. Tämä on Varkauden tapa. Kaikkia riivitään räävitään. Yksi vinkkaa,muut jatkaa. Niin tuota otit itsekin hampaisiin nuoret kauniit pimut. Se on sitten kestettävä vaan. Varkaudessa Varkauden tavalla tai pois.


    • Einoteerata

      Vai roskasakiksi se jäte muita sieltä haukkuu. On pokkaa. Mokoma narsisti.

    • myösalkonkassikäy

      Lidlin kassiin,ja riikinnevalle.Siel pallaa isommattii hurtat.

      • Telluvainaa

        Kyllä olette hulluja. Ei todellakaan lemmikkiä kohdella noin. Varmaan veisit anopinkin kaatikselle.


    • Anonyymi

      savulohi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe