Koiran viimeinen matka

Kumminkotekisitte

Pitäisi päättää tuhkautanko koiran vai hautaanko kokonaisena?

21

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minavaan1969

Itse tuhkasin koska minusta kaikki lemmikkien haustaus maat kamalassa kunnossa mikkelissä ja joroisissa tuhkaus mahdollisuudet

• Telluvainaa

Kaivaa kuopan. Viskaa sinne.

• Enkelikoira

Meidän kaksi koiraa on haudattu lemmikki-eläinhautausmaalle. Ei ole sotkuinen.Hoidamme jatkuvasti hautaa.Puinen risti,kynntilä.Aistin sen rakkauden,miten tärkeä koira on ollut.Sinne on jätetty koiran talutushihnoja,pantoja.Talvellakin voi haudata koiria.Voisko tuo sieluton,sydämetön hirviö pitää kerrankin turpansa kiinni.

• Wuhwuhhyväämatkaa

Määrääkö laki minne saa haudata? Kaveri hautasi talonsa takapihalle. Siellä on nyt koira haudattuna.

• Enkelikoira

Laista en tiedä,mutta lankomies hautasi koiransa kesämökilleen.

• Jussinironen

Kannattaakohan tuota omalle pihalle kuitenkaan? Entäs jos tulee tarvetta myydä tai tehdä piharemonttia? Minä vein maaseudulle kivaan paikkaan.

• Kunnioittaenmuistoja

Voiko pönttöuunissa itse tuhkata koiran? Sitten pistää ruoan hautumaan jälkilämpöön? Ennen vanhaan on näin tehty. Erittäin hyötykäyttöön tulisi ja samalla torppa lämpiää.

• julleoinas

Kannattaa kunnolla imeyttää siihen jotain öljyä tai löpöä, palaa kuumemmalla liekillä.

• Tsuippaduippapysytsä

Hyi kauhea näitä juttuja :D :D Eiköhän tuhkata lemmikit tuhkaamoissa ja ruuat tehdä oikeissa uuneissa vai mitä pösilöitä olette. Provoja nämä taitaa olla. Varmaan anopin ruumiinkin pistäsitte uuniin.

• Telluvainaa

Haudattiin metsään.

• Elämäonelämää

Pysty-uunissa eli pönttöuunissa voi hauduttaa ruokaa,mutta pitää olla tarkka,ettei sitä tuhkaa lennä ruokaa. Kunnolla peitetty esim pyrex vuoka. Karjalanpaisti onnistui hyvin.

• Verot

Nyt olisi aika herätä ylläpidon ja heittää nämä sekopäät pois täältä.Päivät pitkät kytätään,kellekkä veetuillaan.Meidän verorahoilla maksetaan tämän roskasakin elämä.

• Porkkanaaverot

Ai ai. Miten se noon menöö tunteisiim. Kuka se haukkuuon nuoria ja kauniita naisia ja sitten itkee,kun kolahtaa kohalle.

• Taunotaiurpo

Eläpä hermoa. Tämä on Varkauden tapa. Kaikkia riivitään räävitään. Yksi vinkkaa,muut jatkaa. Niin tuota otit itsekin hampaisiin nuoret kauniit pimut. Se on sitten kestettävä vaan. Varkaudessa Varkauden tavalla tai pois.

• Einoteerata

Vai roskasakiksi se jäte muita sieltä haukkuu. On pokkaa. Mokoma narsisti.

• myösalkonkassikäy

Lidlin kassiin,ja riikinnevalle.Siel pallaa isommattii hurtat.

• Telluvainaa

Kyllä olette hulluja. Ei todellakaan lemmikkiä kohdella noin. Varmaan veisit anopinkin kaatikselle.

• Anonyymi

savulohi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe