Onse melko ihme lehti tuo koillissanomat.
Ensin kieltää kommentoinnin meille soitettiin palstalla ja sen jälkeen työntää poromyönteistä propagandaa niin paljon ku kerkiää. Lieköhän kaikki lehden jutut yhtä vääristyneitä?
Ihme lehti tuo Koillissanomat
6
179
Vastaukset
- porottomanaaina
Aikanaan sanottiin, ettei Koillissanomien kuolinilmoituksiinkaan voi uskoa, ennen kuin näkee ruumiin.
- porotonmyöskin
Koillissanomat on ottanut poromiesten linjan ja yrittää pelotella ihmisiä karhuilla ja metsän eläimillä. Porojen perässä ja houkuttamana ne pihaan tulevat. Jos porot laitetaan aitaukseen, ei karhuilla ole asiaa herkuttelemaan poronlihalla ihmisten pihoille.
- porotonexlukija
Itse olen tulkinnut Koillissanomat kepulaiseksi lehdeksi, vaikka se itse väittääkin olevan riippumaton. Tämä sensurointi vain vahvistaa käsitystä. Toisin sanoen keskustapuolue määrää porokeskustelun vaiennettavaksi. Ja samalla tunnustaa poronhoidon politisoituneen. Tämän puolesta puhuu sekin, että minulle moni kokoomuslainen korkean tason poliitikko on sanonut, että poronhoitolain uudistus on täysin keskustapuolueesta kiinni, kun olen patistellut kokoomusta hallituspuolueena puuttumaan keskustan yksinvaltiuteen asiassa.
- porotonperhe
Koillismaalta kantautuu tietoa voimakkaista yrityksistä hiljentää porotalouden yksityisille ihmisille aiheuttamista vahingoista käytävää asiallista, ongelmien ratkaisemiseen tähtäävää keskustelua. Yhteiskunnallisen ongelman lakaiseminen maton alle pienen omaa etuaan ajavan ryhmän toimesta ei onneksi onnistu enää yhtä helposti kuin aiemmin, nyt sosiaalisen median aikakaudella. Ihmisillä on käytössään sähköpostit, keskustelupalstat, Facebook, Twitter, YouTube sekä lukuisat muut sosiaalisen median alustat ongelmista keskustelemiseen sanoin ja kuvin ja ongelmista tiedottamiseen päättäjille ja viranomaisille. Ratkaisut syntyvät vain laajan keskustelun ja informoinnin tuloksena. Tuota keskustelua tulee jatkaa.
Olen harkinnut kyseisen lehden tilauksen lopettamista. Pelkkää porokiiltokuvaa täynnään nykyään. Todelliset asiat ja ongelmat ruohonjuuritasolla halutaan vain lakaista piiloon ja peitellä!
- matusanomat
En ymmärrä kuka vitsii moisesta roskalehdestä maksaa euroakaan. Pääteemana on jo vuosia olleet matut ja porot. Hyi prkl kaikkeen sitä paperia tuhlataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837