Sinä jäit mun sydämeen mies (S).Muistatko enää ?naiselta(M)
Sua mies mietin
9
164
Vastaukset
- samillemenee
Samille Marialta tämä ketju
- keksitvaan
eikä ole
- PaskaTyyppiS
Sami on paska ätmi! Vaikuttaa niin luyserilta, että eihän sillä voi naisia olla..... Mutta varokaaa pahenpi ja paskempi kuin voi kuvitella!
- sulleppätämäm
Mieti ihan niin paljon kuin haluat. Mulle on ihan sama kunhan lopetat vittuilun edes joskus. Turha esittää ja vittuilla. Et ollut sellainen mitä luulin. Enkä muuten ihmettele miksi se riehui jos näin vittuilemassa olit sille niin ei ollut ihme. Upeasti kyllä esittää uhria joka raukka on kokenut paskaa siltä. Joopa joo kukahan se osaa? Sinä manipuloinnin mestari. Luuletko että uskon mitään mitä selität kiinni jäit jo aikanaan valheesta mitä et edes tunnustanut kun kysyin. Kauanko aijot vielä vittuilla?
- Ssssssssdd
Oletko Mari?
- nainenma
Ei osunut mikään. Toivon että hän lukee tämän edes.
- Kysymysy
Oletteko milloin nähneet viimeksi?
- aikaeihuuhdo
sydämmessä on,ja kaikki ne tuntemukset.
- Janakkalainen..M
Maritalta S:lle !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770