tuun tänne ja kirjoitan tän vessan seinään. Raapustan isolla, niin että kaikki näkee, että minä sinua vaan. Ja kaikki rakkauslaulut, kaikki rakkauslaulut päälle.
Kun pahin ikävä iskee
Jaotankädestäsikiinni
4
137
Vastaukset
- Ikävöinpaljon
Olipa suloinen viesti. Niin minäkin teen. Tulen joka päivä.
- Kakalla
Juu, Tämä on kloakki
Ikävän eriö. Paskat tunteet puserretaan haikeuden pönttöön ja huuhdotaan turtien tunteiden viemärisyliin. Kun rakkauden suoli on tyhjentynyt,
olo helpottaa pikkuhiljaa- eri.öttö
Niinpä 👍
- Kakalla
Tuohan oli kaunista, kato nyt, lainaan sun runon:
"Kun pahin ikävä iskee
Tuun tänne ja kirjoitan tän vessan seinään
Raapustan isolla
niin että kaikki näkee
että minä sinua vaan
Ja kaikki rakkauslaulut
kaikki rakkauslaulut päälle
Jaotankädestäsikiinni"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780