suru sydämen, on sanaton
suru on sana
5
103
Vastaukset
- OsimoilleenNäin
Jokaisella on omat murheensa.
Mun murhe on mun pöljä pettävä aviomies, joka ei tajua että menettää perheensä pian, kun ei näe lähelleen.- ap_päivinöin
Kaikki sympatiani sulle. Ei kiva tilanne :(
- sitäsaamitätilaakin
Onpas todella ikävä tilanne. Tietääkö mies että tiedät pettämisestä? Moni aviomies ei rakastuneena näe eikä kuule. Ja kun lopulta se ratkeaa on loppuelämä karmeaa. Minäkin koin mieheni pettämisen ajan saatossa. Ei sekään tiennyt että tiesin kauan aikaa ennen ilmoitusta erosta jonka olisi halunnut tapahtuvan ystävänä. Avautui silmät kun näytin kuvat / hain eropaperit jotka oli tulostanut kaappiin piiloon. Asunnon vuokra maksu kuitti ja muut kuitit joita löysin. Tuona aikana kun kyselin onko meillä jotain väärin ei koskaan . Seksiäkin viljeli pilvin pimein jne. Seurasin tilannetta pitkään ja se joka minulle kertoi otti kuvia en tule kertomaan koskaan miehelle kuka se oli. Mutta menetti perheen todella ja rumasti. Eikä tuo kakkonenkaan sitä ottanut. Koska kerroin sillekin mitä tuleman pitää. Ja miten olivat ja kuinka pitkään. Kun tilanne räjähti käsiin sitä huutamista ja käräyttäjän nimeä hakien jne. Mutta katson että toimin niin kuten parhaaksi näin. Toki tiedän tuhonneeni miehen että tuon kakkosen.
- päivinöin
Huomisen takia, mutta Jospa huomisen jälkeen...helpottaa
https://www.youtube.com/watch?v=6O_QlxOZRPA&list=PLRHGHVOQ6ebpSIh5A_rz_S_Fug49mE_x_&index=3 - miesvaalea
Suru on saari hukkunut, johon veneen köli kolahtaa,
kyynelin voi pintaa kohottaa ja köli irtoaa,
tosin jos tuuli vähän avittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770