Vihdoinkin sinisille löytyi oma agenda, nimittäin kansanedustajien sopeutuseläkkeen lakkauttamista vaativan kansalaisaloitteen vastustaminen. Jos aloite menisi eduskunnassa läpi, olisi se katastrofi valtaosalle loikkareita. Aktiivimalli sattuisi silloin ihan omalle kohdalle. Puolueelle löytyy nyt muukin tarkoitus kuin hallituksen joo-henkilönä oleminen.
Sinisille oma agenda!
3
<50
Vastaukset
- MustaTulevaisuusOnTää
Siniset ajavat raivokkaasti kaikkia poliitikkojen saavutettuja hillotolppia, niihin ei saa koskea!
Pahan kehä. Kun hillotolppailija ja tokkuralääkepölhö Lindström, työttömien kurmuuttja, lentää hallituksesta ja eduskunnasta, on olemassa vain kaksi huonoa vaihtoehtoa.
Vaihtoehdossa 1, hillotolppa säilyy ja Lindtröm vetäytyy röhkimään kustannuksellamme. Vaihtoehto 2:ssa, hillotolppa (ansaitsematon) on aivan oikeutetusti poistettu, mutta silloin laboranttiharjoittelija joutuu aktivoinnin kohteeksi.
Muistamme kaikki kauhulla, miten viimeksi kävi kun ko. pökälettä aktivoitiin. Se ei tyytynyt vain yhteen, vaan kahteen ministerinsalkkuun, eikä sille riittänyt yksi, vaan pitää olla kolme kolmiolääkettä. Suo siellä, vetelä täällä.
- operatio-sininenpelastaa
On olemassa yksi tapa, eläkehillotolpan säilyttämiseksi.
Seuraavassa ed-äänestyksessä äänestätte hallituksen lakialoitetta vastaan ja simsalapim, hallitus hajoaa ja tulevaisuus on yhtä hilloa ja sinisiä ajatuksia.
Lisäksi tämän muistavat vähempiosaiset, työttömä, nuoret ja vanhat, sekä muidenpuolueiden edustajat, koska pelastitte maan estämällä satojen järjettömien lakiehdotusten valmistelun ja hyväksymisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755