Porvoon osuuspankista saa huonoa asiakaspalvelua.
Vaihdoin puhelinnumeroni ja piti vaihtaa se asiakastietoihin, mutteipa onnistukaan.
Pitäisi muka käydä konttorilla, kun heidän järjestelmästä ei löydy millä asiakirjalla olen asioinut.
Olen jopa lapsille avannut tilit ja he vittuilevat etteivät pysty tunnistamaan minua ja näin en saa vaihdettua tilini puhelinnumeroa.
Osuuspankin huonon käytöksen takia vaihtakaa pankkia.
Porvoon Osuuspankki Vittuilee
18
2682
Vastaukset
- viduilet.ide
Mikset vaihda verkkopankissa?
- Paska.pankki
Ei onnistu verkkopankissa vanhan numeron poisto pankkiin pitää soittaa ja tunnistautua ja siltikään ei onnistu vaikka antaa soittaessa oikeat verkkopankki kirjautumisen.
Osuuspankki on paska pankki- osuuspönttöläinen
Nyt en ymmärrä. Olen vaihtanut numeroni ja sähköpostiosoitteeni OP:n verkkopankissa, pitäisi onnistua. Muttei ole helposti löydettävissä (tosin verkkopankkikin kysyy välilä, pitääkö päivittää yhteystiedot, joten kyllä se onnistuu)
- Anonyymi
osuuspönttöläinen kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Olen vaihtanut numeroni ja sähköpostiosoitteeni OP:n verkkopankissa, pitäisi onnistua. Muttei ole helposti löydettävissä (tosin verkkopankkikin kysyy välilä, pitääkö päivittää yhteystiedot, joten kyllä se onnistuu)
Ei muuten o nnistu. Vaatii kaynnin pankissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten o nnistu. Vaatii kaynnin pankissa.
Näin on ikävä kyllä
- PaskatPankit
Ei missään pankissa enää saa palvelua. Todella ala-arvoista touhua! Nordea se vasta iso P on.
- Huonoin.on
Joo mutta Osuuspankki on kuitenki ykkönen jos puhutaan pankkien huonoudesta.
- Anonyymi
Osuuspankissa olet asiakas mikäli sinulla on rutosti rahaa. Muutoin olet sitä roskasakkia joka joutaa muualle.
- OsuusSunRahoistaPankki
Helsingin Sanomat hs.fi 15.1.: "OSUUSPANKKI-RYHMÄ kertoo, että sen pankkipalveluissa on ollut maanantaina ongelmia johtuen runsaasta määrästä asiakkaita, jotka kyselivät tileiltä kadonneiden rahojensa perään."
Vai että ongelma olikin tileiltä kadonneiden rahojensa perään kyselleet asiakkaat, eikä kadonneet rahat... - porvoolainen
olemme saaneet niin hyvää palvelua Askolan Monninkylän OP ,henkilökohtista palvelua ja kun soitat niin samalla henkilöllä voi asioida eikä aina tarvitse selittää asioita alusta asti vaan hän jopa muistaa sinut, tai kun katsoo koneelta niin tietää mistä puhutaan. Suosittelen. Minäkin muutin porvoon OP pois.
- Anonyymi
Ei nykyään tarvitse pankissa asioida. Laskut voi maksaa netissä ja rahaa saa automaatista Minulle ainakin riitää
- Anonyymi
Mulle Ruottiin lähettivät jonkun 2€:n laskun ku mulla oli aikoinaan 8 € pankissa, eiks oo aika järjetöntä hommaa? luulis tuollaiset asiat maksaa pankille enemmän ku tuo 2€
Sieg Corona! Toivotaan nyt että tuo Corona saneeraa rahamarkkinoita :( - Anonyymi
Aivan luokattoman huonoa palvelua. Konttori lähtee varmasti kaupungista parin vuoden sisään ja jonotusnumeroita voit hakea Arkadiankadulta. Palvelua ei tarvitse tarjota, kuukauden kestää verkkoviestiin vastaaminen ja kaikki on mahdotonta. Toivottavasti moni muukin ymmärtäisi äänestää jaloillaan.
- Anonyymi
Ei se nyt aivan noin mene. Verkkoviesteihin vastataan viimeistään seuraavana päivänä ja kaikki mitä on sovittu toimii mallikkaasti. Asiansa voi hoitaa joko puhelimitse tai verkossa. Joten äänestän jaloillani ja pysyn menneiden vuosikymmenien tapaan edelleen op;n tyytyväisenä asiakkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt aivan noin mene. Verkkoviesteihin vastataan viimeistään seuraavana päivänä ja kaikki mitä on sovittu toimii mallikkaasti. Asiansa voi hoitaa joko puhelimitse tai verkossa. Joten äänestän jaloillani ja pysyn menneiden vuosikymmenien tapaan edelleen op;n tyytyväisenä asiakkaana.
Onko tämä pankin oma maksettu mainos? Uudenmaan Osuuspankin Porvoon konttorilla menee yksinkertaisen asian loppuun hoitamiseen vähintään viikkoja, pahimmillaan kuukausia. Kenellä on aikaa tällaiseen? Verkkoviesteillä saat vastauksen, että voit soittaa pankin keskuskeittiöön ja kysyä sieltä. Mitä tällainen asiakaspalvelu on? Mummot taas kohta hytisevät ulkona pakkasessa, kun konttoriin ei pääse. Yhden asian hoitamiseen tarvitaan 4 virkailijaa, kukaan ei ota kokonaisvastuuta asiakkuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä pankin oma maksettu mainos? Uudenmaan Osuuspankin Porvoon konttorilla menee yksinkertaisen asian loppuun hoitamiseen vähintään viikkoja, pahimmillaan kuukausia. Kenellä on aikaa tällaiseen? Verkkoviesteillä saat vastauksen, että voit soittaa pankin keskuskeittiöön ja kysyä sieltä. Mitä tällainen asiakaspalvelu on? Mummot taas kohta hytisevät ulkona pakkasessa, kun konttoriin ei pääse. Yhden asian hoitamiseen tarvitaan 4 virkailijaa, kukaan ei ota kokonaisvastuuta asiakkuudesta.
Ei ole pankin maksama mainos, vaan pankkiin tyytyväisen vuosikymmeniä asiakkaana olleen henkilökohtainen kokemus pankin toiminnasta. Tietämättä mitä asioita olet pankissa hoitamassa, ilmeisen huonoin tuloksin, voi viivästymisen syitä vain arvailla, joista päällimmäisenä nousee mieleen oma osaamattomuutesi, v-mäisen luonteesi mukainen kaikesta kaikille katkeroituminen, minä minä asenteesi ja törkeä käyttäytyminen asiakaspalvelu henkilöstöä kohtaan.
Eihän sinne ulko-oven taa tarvitse ennen ovien aukeamista tulla jonottamaan, Sehän ei ole pankin vika jos joku/jotkut näin haluaa tehdä.
- Anonyymi
Nordeaan ei ainakaan kannata vaihtaa!
- Anonyymi
Osuuspankki on sieltä ja syvältä. Haluavat vain rahakkaita asiakkaita ja pers aukiset vaan pilaa pissisten päivän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954