Tietävätkö persut; Miksi Huhtasaarta äänestää vain muutama luojajumalaan uskova eikä niistäkään kaikki?
Jos tiedätte, niin kertokaa ###
ALIVOIMAINEN PRESSAEHDOKAS
14
134
Vastaukset
- eijehovaa
Koska monikaan ei halua äänestää lahkolaista.
- uskovainenakka
Huhtasaari on helluntailainen, heillä tuo kreationismi on vallitsevana, hänellä on myös risti ja Daavidin tähti molemmat samassa ketjussa kaulassa roikkumassa. Helluntailaiset kun ovat myös kristillisiä sionisteja.
Tosiaan kuka tuollaista haluaisi presidentiksi, paitsi osa persuista ja helluntailaisuutta tunnustavat lahkolaiset. - pehve
Murhanhimoiset suojeluskuntalaiset keksivät koti-isänmaa-uskonto teesin.
Kokoomuspuolue käytti tunnusta sotien jälkeen.
Onkohan Huhtasaari siinä Helluntailaisporukassa, joka hyväksyy lasten hyväksikäytön!- Mielipiteeni
Niinhän kokoomus käytti ennen koti uskonto isänmaa termiä.Sitten tuli työväen puolue.Nyt on homman nimi Eu liittovaltioon meno.Mitähän tulee seuraavaksi.
- ametrump
Huhtasaari aikoo lakkauttaa biologian ja tuoda tilalle raamatullisen kasvi- ja eläinopin.
äännestän Lauraa mul on noi jumala jutut ihan sama ATEISTI
- xxjuuxx
Kirjoitustaidosta päätellen ihan aito persu.
Demokratian heikkous on, että täysin idiooteillakin on äänioikeus. USA on pahin esimerkki, toisaalta siellä on riistetty joukolta mustia äänioikeus ja valtaosa kansasta kuuluu valkoiseen roskaväkeen. - Vasurisaasta
xxjuuxx kirjoitti:
Kirjoitustaidosta päätellen ihan aito persu.
Demokratian heikkous on, että täysin idiooteillakin on äänioikeus. USA on pahin esimerkki, toisaalta siellä on riistetty joukolta mustia äänioikeus ja valtaosa kansasta kuuluu valkoiseen roskaväkeen.Onneksi Suomessa on vasemmistolaista roskaväkeä alle 10%
- xxjuuxx
Vasurisaasta kirjoitti:
Onneksi Suomessa on vasemmistolaista roskaväkeä alle 10%
Valkoinen roskaväki on nimitys USAn etelävaltioiden maaseudun kouluttamattomasta valkoisesta köyhälistöstä jotka älyn puutteesta johtuen äänestää laita konservatiivejä kuten esim. trumppia.
Suomessa vastaava toopelauma äänestää persuja.
Vasemmistossa roskaväkeä ei ole, vaan vasemmiston kannattajat ovat huomattavasti keskimääräistä älykkäämpää.
- Vastakysymys
Miksi sinua näin tämä Huhtasaari riepoo? Käytkö omia "vaalejasi" kuvittelemalla että sinun herjaamisesi vie häneltä ääniä? Näiden perusteella sataa Huhtasaaren laariin yhä enemmän ääniä.
- olen_suuri-persu
Voiko Huhtasaarta herjata.
Häntähän ei ole olemassakaan.
Joku Huhtasaaren inkarnaatio opettaa lapsille kuinka jeesus kauhoi maata lapiolla vetten päälle.- ateisti_nro2
Ateistina nro 2 sanoisin ettei kiinnosta hittojakaan nuo aloittajan ismit
Äänestän Lauraa perussuomalaisena - xxjuuxx
ateisti_nro2 kirjoitti:
Ateistina nro 2 sanoisin ettei kiinnosta hittojakaan nuo aloittajan ismit
Äänestän Lauraa perussuomalaisenaPerussuomalaisena ja idioottina. Täysin ulkopoliittisesti kokematon uskonnonopettaja presidentiksi. Hah.
- Kaunavasuri
Vasurilla on 3 perusominaisuutta. Kateus, kaunaisuus ja katkeruus. Ja kaikki näkyvät täällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832