Ikaalilaiset hiihtäjät ja veriarvot

AntiDopingToimikunta

On ollut huhuja, että erään hiihtäjän veriarvoissa on ollut muutoksia, joita ei ihan normaalin ihmisen fysiikalla, treenillä ja ruokavaliolla voi perustella. Onko Ikaalisissa käytetty kiellettyjä menetelmiä tulosten parantamiseksi? Miksi asioista vaietaan?

23

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jktygv

      kynttilä

    • Matalaotsaista kirjoittelua! Miksi lahjakkaita ihmisiä yritetään kaikin keinoin mustamaalata?

      • terhikkiä.polkenut

        Onko Terhi Palonen lahjakas?


      • terhikkiä.polkenut kirjoitti:

        Onko Terhi Palonen lahjakas?

        Kyllä hän on. Toimittajan työ on vaativaa ja siinä vaaditaan hyvää yleistietoa yhteiskunnan eri osa-alueilta sekä kielellistä lahjakkuuta että osaamista!


      • ottaako.kuppia
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Kyllä hän on. Toimittajan työ on vaativaa ja siinä vaaditaan hyvää yleistietoa yhteiskunnan eri osa-alueilta sekä kielellistä lahjakkuuta että osaamista!

        Miksi osaava tyyppi kituu Pikkusurkeen toimittajana.


      • ottaako.kuppia kirjoitti:

        Miksi osaava tyyppi kituu Pikkusurkeen toimittajana.

        Kotiseuturakkaus on hänelle tärkeä asia. Miksi hänen pitäisi vaihtaa maisemaa? Siksikö, että hänen kotinsa oli hetken aikaa avoin kaikille rikollisille, kun isännöitsijä huolimattomuuttaan antoi ryöstää itsensä ja taloyhtiöiden yleisavaimet?


      • hymyilevä.hihittäjä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kotiseuturakkaus on hänelle tärkeä asia. Miksi hänen pitäisi vaihtaa maisemaa? Siksikö, että hänen kotinsa oli hetken aikaa avoin kaikille rikollisille, kun isännöitsijä huolimattomuuttaan antoi ryöstää itsensä ja taloyhtiöiden yleisavaimet?

        Muistamme hyvin se aina miehille avoimen kodin mutta muuta työpaikkaa
        ei sekään tuonut.


    • Sbermakoski

      Lokiikka on selvä, koska kaikki muukkin käyttää, pitää ikaalilaistenkin käyttää. Ja se joka käyttää eniten, voittaa eniten.

    • Sisäpiirin.Tietoa

      Ainoastaan suomalainen on niin naiivi ja lapsellinen, että uskoo maailmanluokan hiihtäjän puhtauteen vain, koska tämä on suomalainen.

      Avatkaa silmänne, juntit!

      • Olemme_vakuuttuneita

        Olemme täysin vakuuttuneita siitä ettei hymyilevällä hiihtäjällä ole mitään hemoheksiä verisuonissaan se on paskapuhetta se


      • Kuspää

        Lasketaanko kusi päässä douppaamiseksi?


      • matin.salaisuus
        Kuspää kirjoitti:

        Lasketaanko kusi päässä douppaamiseksi?

        Jos se on suojakelin voidetta?


    • NiinMakaaKuinPetaa

      Kyl sen sitten näkee, kun kisauran jälkeen ei saada lapsia tai sitten ne syntyy vammaisina. Siinä on sitten kiva katsella SM-mitalia ja omaa lasta ja miettiä niitä valintoja joita nuorena teki.

      • tervatut.sukset

        Kenelle noin on käyny ja ylittääkö urheilijoiden ja muun väestön
        vertailu jälkeläisissä tilastollisesti?


      • NiinMakaaKuinPetaa
        tervatut.sukset kirjoitti:

        Kenelle noin on käyny ja ylittääkö urheilijoiden ja muun väestön
        vertailu jälkeläisissä tilastollisesti?

        Esimerkiksi Rolig


      • Voimia.Ringalle

        Muistelisin, että Ringa Ropo sai myös vammisen lapsen.


      • pervitiiniä.suuhun
        Voimia.Ringalle kirjoitti:

        Muistelisin, että Ringa Ropo sai myös vammisen lapsen.

        Poliiseilla ja taksikuskeilla ja urheilijoilla on samat aineet.


      • pervitiiniä.suuhun kirjoitti:

        Poliiseilla ja taksikuskeilla ja urheilijoilla on samat aineet.

        Sekä näiden lapsilla!


    • KaikkiNeVetää

      Urheiluruudussa mainittiin, että viimeisen 10 vuoden aikana 15 suomalaishiihtäjää on antanut näytteitä, joissa on poikkeavia veriarvoja.

      Jokainen ikaalilainen on tietenkin niin naiivi, että Suomen naiskärkihiihtäjällä ei TIETENKÄÄN ole veriarvoissa mitään poikkeavaa.

    • KaikkiKäyttää

      Tietenkin se käyttää, joten spekuloinnit sen osalta voi jättää pois.

      • thäts_shoubizz

        Thäts shoubisnesss


    • ToivottavastiPalaa

      "Mitään en tänäänkään ottanut" :-)))

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe