no, VOI, VOI !

JanuariRea-AleKauppaa

Niin jätti Lapinlahden saattohoitotilaan ISO-ANTTI !
Tuli, näki, tohotti ja tuhosi.
Sivistystoimessa tuhosi paikallisen koulun !
Hallintojohtajana tuhosi kunnan hyvin pyörineen talouden.
----- onneksemme lähti liittämään Siilinjärveä Kuopioon.
Lapinlahti on pian kainalojuttuna Iisalmen Suurpitäjässä.

28

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäläinen

      Minkä koulun tuhosi? Kunnan taloudenko yksin tuhosi? Taitaa kirjoittajaa vieläkin kaivella menneitten vuosien tapahtumat kun ei mennyt valitukset läpi missään portaassa...

      • Sirpa.Keitti.Vellin

        ...asiantuntija kuuluu olevan jälleen äänessä, mutta ei Antista kukaan koskaan mitään valittanut.
        Ei mihinkään portaaseen.
        "Pöljäläinen" on ollut "tapahtumien" ytimessä - tiedetään !.
        Ahkera pohjanmaan mies, Antti on. Savolainen kateus Antin sai heräämään.
        "Minun täytyy saada tietää"; ulisit sinä pöljäläinen...sait tietää niin sait...

        Oliko oksasahan kirskuvaa vitutuksen kihinää?
        Sulla sitä taakkaa on omiksi tarpeiksi, niin voit lopettaa muille suusi soiton ja käpertyä mitättömyyteesi.
        Ja nopea lähtö kertoo siitä, että Antilla on omatunto.
        Niitä rikollisia suojelee tämä Suomen outo salassapitolakien verkko.
        Rikollisia laki on suojelemaan kehitetty !
        Pöljäläinen: Muistathan ottaa lääkkeesi - nyt on aika ja vaalitkin tulossa.
        Muista ainakin verenpainelääkkeet !

        Koulun toki tuhosi matilainen; ei Antti ! Tuossa asiassa aloittaja on kirjoittanut väärää
        "kusitolppaa" kritisoivan sanan !
        Nykyisen rehtorin astuttua virkaansa rauhoittui meno koululla totaalisesti !
        Vai johtuuko rauhoittuminen siitä, että "Pöljäläisen " lapset menivät muualle "hillumaan" ?
        Johtuuko ?


      • Pisantornistanähtynä
        Sirpa.Keitti.Vellin kirjoitti:

        ...asiantuntija kuuluu olevan jälleen äänessä, mutta ei Antista kukaan koskaan mitään valittanut.
        Ei mihinkään portaaseen.
        "Pöljäläinen" on ollut "tapahtumien" ytimessä - tiedetään !.
        Ahkera pohjanmaan mies, Antti on. Savolainen kateus Antin sai heräämään.
        "Minun täytyy saada tietää"; ulisit sinä pöljäläinen...sait tietää niin sait...

        Oliko oksasahan kirskuvaa vitutuksen kihinää?
        Sulla sitä taakkaa on omiksi tarpeiksi, niin voit lopettaa muille suusi soiton ja käpertyä mitättömyyteesi.
        Ja nopea lähtö kertoo siitä, että Antilla on omatunto.
        Niitä rikollisia suojelee tämä Suomen outo salassapitolakien verkko.
        Rikollisia laki on suojelemaan kehitetty !
        Pöljäläinen: Muistathan ottaa lääkkeesi - nyt on aika ja vaalitkin tulossa.
        Muista ainakin verenpainelääkkeet !

        Koulun toki tuhosi matilainen; ei Antti ! Tuossa asiassa aloittaja on kirjoittanut väärää
        "kusitolppaa" kritisoivan sanan !
        Nykyisen rehtorin astuttua virkaansa rauhoittui meno koululla totaalisesti !
        Vai johtuuko rauhoittuminen siitä, että "Pöljäläisen " lapset menivät muualle "hillumaan" ?
        Johtuuko ?

        Sivusta seuranneena en millään voi usko pohjalaisesta Antista, että hän on kaiken tuhooja! Savolaiset olisivat valiokansaa...on kekselijäisyyttä ja tarmoa, mutta se käytetään liian usein toisen vahingoksi! Ottaako teistä kukaan vastuuta tekemisitään tai tekemättä jättämisistään?


      • valtuustossa.istunut2013
        Pisantornistanähtynä kirjoitti:

        Sivusta seuranneena en millään voi usko pohjalaisesta Antista, että hän on kaiken tuhooja! Savolaiset olisivat valiokansaa...on kekselijäisyyttä ja tarmoa, mutta se käytetään liian usein toisen vahingoksi! Ottaako teistä kukaan vastuuta tekemisitään tai tekemättä jättämisistään?

        Kaksi metriä velttoa miehenkuvatusta oli surma koululaitokselle, mutta onneksi ura loppui ja saatiin pelastava toimenpide käyntiin.
        Jopa kunnanvaltuutetut olimme todella huolissaan sen aikaisesta kädettömästä "vätkylästä", joka piiloutui koulusihteerin hameen alle, kun "hankala" tilanne eteen tuli.
        Olisi sen "vätkyttäjän" voinut aiemmin erottaa ja vahingot olisivat jääneet nykyistä pienemmiksi. Ei silloin uskallettu niin radikaalia toimenpidettä?
        Vastuunkantajiksi siinä vajaassa kahdessa metrissä ei ollut muotoutunut yksikään solu tai alkio !
        No, voi, voi niitä surkeuden vuosia Lapinlahdella!
        En siis Antista kirjoita!


      • ProAntti-Lapinlahti

        Taitaa kirjoittajaa vieläkin kaivella menneitten vuosien tapahtumat kun ei mennyt valitukset läpi missään portaassa... ???????

        voitko "pöljäläinen" tarkentaa, mitä valituksia tarkoitat, kun pöytäkirjoista kokouksista en minä "valituksiasi" löydä ?
        ProAntti


      • lomallavainnykyään
        Pisantornistanähtynä kirjoitti:

        Sivusta seuranneena en millään voi usko pohjalaisesta Antista, että hän on kaiken tuhooja! Savolaiset olisivat valiokansaa...on kekselijäisyyttä ja tarmoa, mutta se käytetään liian usein toisen vahingoksi! Ottaako teistä kukaan vastuuta tekemisitään tai tekemättä jättämisistään?

        Siinä kunnassa ei kukaan USKALLAkantaa vastuuta edes omasta virastaan! Vuosien varrella todettu asia!


      • LIISANLIUKKAAT
        lomallavainnykyään kirjoitti:

        Siinä kunnassa ei kukaan USKALLAkantaa vastuuta edes omasta virastaan! Vuosien varrella todettu asia!

        OOT MUUTEN NIIN SAATANAN OIKEASSA SANOMASSASI !
        PASKAN JAUHAJIA ON, MUTTA OIKEITA TEKIJÖITÄ EI


    • kullin.kaima

      Hyvä, että lähti paska rattaista pyörimästä....
      koko ei haitannut, mutta tavat olivat kuin mehtäläisellä !

    • oletmätää

      pitääskö sun ottaa loparit töistäs. alaat olemaan jo vahinkoksi ympärlstölles. vievät sut väkivalloin ellei lähere vapaaehtoosesti.

      • kapteenin.oireet

        Höpsistä ! Jos pistän sormeni vesilasiin ja vedän sen siitä pois, niin veteen jää reikä!

        Juuri minunlaisiani tämä kunta ja sen tulevaisuus tarvitsevat!
        Vain rotat jättävät hukkuvan laivan; kapteeni seisoo komentosillalla ja katsoo urheasti horisonttiin niin kauan kunnes laiva painuu pohjaan tai sitten jää kellumaan pinnalle.
        Minun laivani kelluu ikuisesti.
        Mene sinä hoitoon "oletmätää", mielenterveystoimiston osoite löytyy Lapinlahden kunnan sivulta ellei se ole jo puhelimessasi valmiiksi ?


      • pönttö.tyjäksi.huuhdo
        kapteenin.oireet kirjoitti:

        Höpsistä ! Jos pistän sormeni vesilasiin ja vedän sen siitä pois, niin veteen jää reikä!

        Juuri minunlaisiani tämä kunta ja sen tulevaisuus tarvitsevat!
        Vain rotat jättävät hukkuvan laivan; kapteeni seisoo komentosillalla ja katsoo urheasti horisonttiin niin kauan kunnes laiva painuu pohjaan tai sitten jää kellumaan pinnalle.
        Minun laivani kelluu ikuisesti.
        Mene sinä hoitoon "oletmätää", mielenterveystoimiston osoite löytyy Lapinlahden kunnan sivulta ellei se ole jo puhelimessasi valmiiksi ?

        just näin ! minä, minä, minä, olen paras jne...minä!!!


    • 897uythv

      Ei kannat nyt myydä mökkiä missään vaiheessa hoitoa, siihen tulisi ilmeisesti ohitustie vai tulisiko ?..

    • huopaasoutaa

      Tämän kunnan talouden tuhosivat luottamushenkilöt ja osin eräät nimeltä mainitsemattomat virkamiehet mutta niihin ei kuulu Antti.

      • tippa.kannun.kok-u

        OLIKO TALOUS TUHOTTU ENNEn KUIN ANTTI VIRKAANSA ASTUI?
        Koulukiista on tosi vanhaa perua, ellei tölväläisrouva tarkoita sitä häiriköintirähäkkää, jossa rvan omat pojat olivat pääosissa? (Hih, Hih!) (netti?)
        Antti oli silloin muissa tehtävissä, kuin kunnan johdossa ja asiantynkä oli yläasteen ja ala-asteen
        yhdistäminen. Sen seuraukset nyt on saatu silmien alle ja tulos ei mairittele ketään.
        Huumeet, viina, huonot tavat ym. ym. leviää kulopalon tavoin pieniin koululaisiin, kun vaikuttaja yksilöt ya:lta antavat kouluutusta!


      • selkokieltä
        tippa.kannun.kok-u kirjoitti:

        OLIKO TALOUS TUHOTTU ENNEn KUIN ANTTI VIRKAANSA ASTUI?
        Koulukiista on tosi vanhaa perua, ellei tölväläisrouva tarkoita sitä häiriköintirähäkkää, jossa rvan omat pojat olivat pääosissa? (Hih, Hih!) (netti?)
        Antti oli silloin muissa tehtävissä, kuin kunnan johdossa ja asiantynkä oli yläasteen ja ala-asteen
        yhdistäminen. Sen seuraukset nyt on saatu silmien alle ja tulos ei mairittele ketään.
        Huumeet, viina, huonot tavat ym. ym. leviää kulopalon tavoin pieniin koululaisiin, kun vaikuttaja yksilöt ya:lta antavat kouluutusta!

        Yrittäisit tuoda ajatuksesi esille ihan selvällä suomenkielellä, et ole tainnut itse niitä kouluja käydäkään kirjoituksesi perusteella.


      • markun.pakka.puristin
        selkokieltä kirjoitti:

        Yrittäisit tuoda ajatuksesi esille ihan selvällä suomenkielellä, et ole tainnut itse niitä kouluja käydäkään kirjoituksesi perusteella.

        Suomessa ? "Niitä kouluja"--- kas, mitä kouluja ko. koulut ovat?
        Meillä on Suomessa yksi, yhtenäiskoulujärjestelmä ja se takaa kaikille tasa-arvoisen, yhtäläisen koulutuksen - ala-asteelta aina lukioon saakka?
        Olen suomenkielinen itse ja "tippakannun" ajatus minulle selväksi tulee.
        "Niitä kouluja" ? ----- myöskään käymättä olen, ja ymmärrän...
        Olet varmasti eliittikoulun kasvatti "selkokieltä"-nimimerkki, äveriäästä perheestä --- ja siksi et "maatiaisten" kirjoittamaa ymmärrä ?
        Koululaitoksemme perusmalli otettiin muuten silloisesta Itä-Saksasta, että niitä kouluja ! niitäpä kouluja ???
        Kommunismikouluja kaikki! Nyt en sinua selkokieltä kaipaava ymmärrä -- onko selkokielesi "perseestä" ?


      • sääliä.sulle.sääliä
        selkokieltä kirjoitti:

        Yrittäisit tuoda ajatuksesi esille ihan selvällä suomenkielellä, et ole tainnut itse niitä kouluja käydäkään kirjoituksesi perusteella.

        Selkosuomi on vammaisia ja ulkomaalaisia varten? maahanmuuttajia varten.
        kumpaa tyhmää kommentoija edustanee....tod.näk. lukutaidottomia.
        Sääliä sulle!


      • vittu.erkki-niemeltä
        tippa.kannun.kok-u kirjoitti:

        OLIKO TALOUS TUHOTTU ENNEn KUIN ANTTI VIRKAANSA ASTUI?
        Koulukiista on tosi vanhaa perua, ellei tölväläisrouva tarkoita sitä häiriköintirähäkkää, jossa rvan omat pojat olivat pääosissa? (Hih, Hih!) (netti?)
        Antti oli silloin muissa tehtävissä, kuin kunnan johdossa ja asiantynkä oli yläasteen ja ala-asteen
        yhdistäminen. Sen seuraukset nyt on saatu silmien alle ja tulos ei mairittele ketään.
        Huumeet, viina, huonot tavat ym. ym. leviää kulopalon tavoin pieniin koululaisiin, kun vaikuttaja yksilöt ya:lta antavat kouluutusta!

        onhan ihan seleekeetä suommee. kuka siellä vittuilee kirjottajalle.
        apinat, prkle


      • koulunpenkille
        sääliä.sulle.sääliä kirjoitti:

        Selkosuomi on vammaisia ja ulkomaalaisia varten? maahanmuuttajia varten.
        kumpaa tyhmää kommentoija edustanee....tod.näk. lukutaidottomia.
        Sääliä sulle!

        En kumpaakaan vaan korkeakoulutettua suomalaista. Tekstisi on täynnä sekavaa typografisine välimerkkeineen, kirjoituskatkoineen ym. kertonee sinun koulutustaustastasi kaiken.


      • sääliä.lissee.-akkoille
        koulunpenkille kirjoitti:

        En kumpaakaan vaan korkeakoulutettua suomalaista. Tekstisi on täynnä sekavaa typografisine välimerkkeineen, kirjoituskatkoineen ym. kertonee sinun koulutustaustastasi kaiken.

        mitä vitun typografisine merkkeineen.
        koneen näppäimistöltä ne ova
        katkolle joutasit näkköönsä ihan ihtes vijä.
        ne on perkele TEHOKEINOJA älyvammanen tekstin sisällä. seleventäviä katkoja joutava harakka saatana liero.
        muka ylipoistossa...vittu oot misään ollu. leohake !

        ohan tuossa ilteeläshii ym. mikä vittu se on typografiseti


      • etälyä
        sääliä.lissee.-akkoille kirjoitti:

        mitä vitun typografisine merkkeineen.
        koneen näppäimistöltä ne ova
        katkolle joutasit näkköönsä ihan ihtes vijä.
        ne on perkele TEHOKEINOJA älyvammanen tekstin sisällä. seleventäviä katkoja joutava harakka saatana liero.
        muka ylipoistossa...vittu oot misään ollu. leohake !

        ohan tuossa ilteeläshii ym. mikä vittu se on typografiseti

        Juntti


      • nyt.älyät
        etälyä kirjoitti:

        Juntti

        Haista vittu eli Hellurei ruottiks


      • vaginisti
        etälyä kirjoitti:

        Juntti

        Vaginoitsija iskeytynyt palstalle "kielipoliisiksi".
        Häivy, vielä kun kerkiät!


    • yliopistosta-kotiin

      #### Yrittäisit tuoda ajatuksesi esille ihan selvällä suomenkielellä, et ole tainnut itse niitä kouluja käydäkään kirjoituksesi perusteella. #####
      tarkoitat "voi-vittu-kieltä" sekä "niinku-niinku-kieltä", jotka tulkitset "selkokieleksi ?
      Ota selvä sianperseestä, kun kirjoittamaasi yrittää tulkita !
      Koulua käyneen kirjoittaman ja "pudokkaan" tuottaman tekstin vielä Suomessa erottaa.
      Siis ainakin itse erotan !?

      • Pisantornistanähtynä

        Miksi kaiken aikaa haukutte toisianne...missä on vika?Hävettää lukea!


      • rakkaus.AjaO
        Pisantornistanähtynä kirjoitti:

        Miksi kaiken aikaa haukutte toisianne...missä on vika?Hävettää lukea!

        Todellisuudessa me rakastamme kaikki toisiamme todella paljon.
        10 000 toisiaan rakastavaa, harmoonista lapinlahtelaista täällä kehuu toisiaan.
        Sitä yhtä ei enää lasketa.
        Ei asu Lapinlahdella virallisesti nykyisin.


      • niemenkärjestänähtynä
        Pisantornistanähtynä kirjoitti:

        Miksi kaiken aikaa haukutte toisianne...missä on vika?Hävettää lukea!

        Vahtivat toisten tekemisiä,ts. asuvat lähekkäin ja juoksevat ikkunasta toiseen! Nyt se tekee sitä ja sitä eikä millään voi estää, kun on omalla tontillaan!
        Kokenut kaiken tietää!


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe