Tässä se nähtiin, supersuosittu sampo on koko kansan lemmikki. Kyllä katsojat tietävät! Itse tosin en ole katsonut, enkä katso ohjelmia joissa hän esiintyy. Olen myös blokannut hänen fb-sivunsa säästyäkseni arvonta-spämmäykseltä. Mutta, pääasia että joku tykkää:)
supersuosittu Sampo K, miljonääri
10
404
Vastaukset
- outoyhdistelmä
Miten sä noin ristiriitaisesti tuot mielipiteesi esille? Sanot ensin "Sampo on koko kansan lemmikki" ja heti perään ettet itse tykkää.
- Ruikutiruikuti
Tiedätkö varmasti että on miljonääri, vain OLETATKO olevan? Et tainnut laiskuuttasi selvittää asiaa, vaan onhan se mukava mollata ja vihata, eikös vain?
Tässä maassa suurimmalla osalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet yrittää. Useimmiten se vain on niin rankkaa, etteivät ruikuttajat siihen pysty. Sitten onkin aikaa ruikuttaa enemmän, vai mitä?- jeesuskristus1
moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"
- Jöppötin
jeesuskristus1 kirjoitti:
moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"
Ruikutiruikuti
- Ohjelmasta
saa sellaisen käsityksen, että vaimo pyörittää kauppaa ja hoitaa asioita ja ukko vaan pelleillee. Alapään huumoria viljellään turhan paljon. Muuten ihan katsottava ohjelma.
- Oravo
Käsittääkseni ei ole miljonääri vaan korviaan myöten veloissa. Liikevaihto on tappiollista. Lisäksi Venla-voitto oli roskavoitto. Suomen kansa on tyhmää ja lahjottavissa. Kaulanen osti voiton. Toivottavasti edes itsestä tuntuu mukavalta. Minusta tapa jolla pystin sai oli nolo.
- supersuosittu_joopajoo
Kukahan mahtaa osallistua tommoisiin Venla-äänestyksiin.
Ehdokkaat itse ja ehkä niiden sukulaiset. - HalukasHellu
Ruma ja typerä mies...
Ei sillä tyylillä väli, vaan ainoastaan voitolla. Minä arvostan pohjoisen kyläkauppiaan tuurin yli. Molemmat tehneet arvostetun uran erittäin kilpailuilla markkinoilla
- DSSDSSWwww
Ruma , lihava, suomalainen mies. Sampo on itseään täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807