supersuosittu Sampo K, miljonääri

HEITTERI

Tässä se nähtiin, supersuosittu sampo on koko kansan lemmikki. Kyllä katsojat tietävät! Itse tosin en ole katsonut, enkä katso ohjelmia joissa hän esiintyy. Olen myös blokannut hänen fb-sivunsa säästyäkseni arvonta-spämmäykseltä. Mutta, pääasia että joku tykkää:)

10

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoyhdistelmä

Miten sä noin ristiriitaisesti tuot mielipiteesi esille? Sanot ensin "Sampo on koko kansan lemmikki" ja heti perään ettet itse tykkää.

• Ruikutiruikuti

Tiedätkö varmasti että on miljonääri, vain OLETATKO olevan? Et tainnut laiskuuttasi selvittää asiaa, vaan onhan se mukava mollata ja vihata, eikös vain?

Tässä maassa suurimmalla osalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet yrittää. Useimmiten se vain on niin rankkaa, etteivät ruikuttajat siihen pysty. Sitten onkin aikaa ruikuttaa enemmän, vai mitä?

• jeesuskristus1

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

• Jöppötin
        jeesuskristus1 kirjoitti:

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

Ruikutiruikuti

• Ohjelmasta

saa sellaisen käsityksen, että vaimo pyörittää kauppaa ja hoitaa asioita ja ukko vaan pelleillee. Alapään huumoria viljellään turhan paljon. Muuten ihan katsottava ohjelma.

• Oravo

Käsittääkseni ei ole miljonääri vaan korviaan myöten veloissa. Liikevaihto on tappiollista. Lisäksi Venla-voitto oli roskavoitto. Suomen kansa on tyhmää ja lahjottavissa. Kaulanen osti voiton. Toivottavasti edes itsestä tuntuu mukavalta. Minusta tapa jolla pystin sai oli nolo.

• supersuosittu_joopajoo

Kukahan mahtaa osallistua tommoisiin Venla-äänestyksiin.
      Ehdokkaat itse ja ehkä niiden sukulaiset.

• HalukasHellu

Ruma ja typerä mies...

• Ei sillä tyylillä väli, vaan ainoastaan voitolla. Minä arvostan pohjoisen kyläkauppiaan tuurin yli. Molemmat tehneet arvostetun uran erittäin kilpailuilla markkinoilla

• DSSDSSWwww

Ruma , lihava, suomalainen mies. Sampo on itseään täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7495
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3987
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2842
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2672
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2502
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2411
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2309
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2284
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1982
    Aihe