supersuosittu Sampo K, miljonääri

HEITTERI

Tässä se nähtiin, supersuosittu sampo on koko kansan lemmikki. Kyllä katsojat tietävät! Itse tosin en ole katsonut, enkä katso ohjelmia joissa hän esiintyy. Olen myös blokannut hänen fb-sivunsa säästyäkseni arvonta-spämmäykseltä. Mutta, pääasia että joku tykkää:)

10

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoyhdistelmä

Miten sä noin ristiriitaisesti tuot mielipiteesi esille? Sanot ensin "Sampo on koko kansan lemmikki" ja heti perään ettet itse tykkää.

• Ruikutiruikuti

Tiedätkö varmasti että on miljonääri, vain OLETATKO olevan? Et tainnut laiskuuttasi selvittää asiaa, vaan onhan se mukava mollata ja vihata, eikös vain?

Tässä maassa suurimmalla osalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet yrittää. Useimmiten se vain on niin rankkaa, etteivät ruikuttajat siihen pysty. Sitten onkin aikaa ruikuttaa enemmän, vai mitä?

• jeesuskristus1

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

• Jöppötin
        jeesuskristus1 kirjoitti:

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

Ruikutiruikuti

• Ohjelmasta

saa sellaisen käsityksen, että vaimo pyörittää kauppaa ja hoitaa asioita ja ukko vaan pelleillee. Alapään huumoria viljellään turhan paljon. Muuten ihan katsottava ohjelma.

• Oravo

Käsittääkseni ei ole miljonääri vaan korviaan myöten veloissa. Liikevaihto on tappiollista. Lisäksi Venla-voitto oli roskavoitto. Suomen kansa on tyhmää ja lahjottavissa. Kaulanen osti voiton. Toivottavasti edes itsestä tuntuu mukavalta. Minusta tapa jolla pystin sai oli nolo.

• supersuosittu_joopajoo

Kukahan mahtaa osallistua tommoisiin Venla-äänestyksiin.
      Ehdokkaat itse ja ehkä niiden sukulaiset.

• HalukasHellu

Ruma ja typerä mies...

• Ei sillä tyylillä väli, vaan ainoastaan voitolla. Minä arvostan pohjoisen kyläkauppiaan tuurin yli. Molemmat tehneet arvostetun uran erittäin kilpailuilla markkinoilla

• DSSDSSWwww

Ruma , lihava, suomalainen mies. Sampo on itseään täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      36
      4270
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3695
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2906
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2314
    Aihe