supersuosittu Sampo K, miljonääri

HEITTERI

Tässä se nähtiin, supersuosittu sampo on koko kansan lemmikki. Kyllä katsojat tietävät! Itse tosin en ole katsonut, enkä katso ohjelmia joissa hän esiintyy. Olen myös blokannut hänen fb-sivunsa säästyäkseni arvonta-spämmäykseltä. Mutta, pääasia että joku tykkää:)

10

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoyhdistelmä

      Miten sä noin ristiriitaisesti tuot mielipiteesi esille? Sanot ensin "Sampo on koko kansan lemmikki" ja heti perään ettet itse tykkää.

    • Ruikutiruikuti

      Tiedätkö varmasti että on miljonääri, vain OLETATKO olevan? Et tainnut laiskuuttasi selvittää asiaa, vaan onhan se mukava mollata ja vihata, eikös vain?

      Tässä maassa suurimmalla osalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet yrittää. Useimmiten se vain on niin rankkaa, etteivät ruikuttajat siihen pysty. Sitten onkin aikaa ruikuttaa enemmän, vai mitä?

      • jeesuskristus1

        moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"


      • Jöppötin
        jeesuskristus1 kirjoitti:

        moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

        Ruikutiruikuti


    • Ohjelmasta

      saa sellaisen käsityksen, että vaimo pyörittää kauppaa ja hoitaa asioita ja ukko vaan pelleillee. Alapään huumoria viljellään turhan paljon. Muuten ihan katsottava ohjelma.

    • Oravo

      Käsittääkseni ei ole miljonääri vaan korviaan myöten veloissa. Liikevaihto on tappiollista. Lisäksi Venla-voitto oli roskavoitto. Suomen kansa on tyhmää ja lahjottavissa. Kaulanen osti voiton. Toivottavasti edes itsestä tuntuu mukavalta. Minusta tapa jolla pystin sai oli nolo.

    • supersuosittu_joopajoo

      Kukahan mahtaa osallistua tommoisiin Venla-äänestyksiin.
      Ehdokkaat itse ja ehkä niiden sukulaiset.

    • HalukasHellu

      Ruma ja typerä mies...

    • Ei sillä tyylillä väli, vaan ainoastaan voitolla. Minä arvostan pohjoisen kyläkauppiaan tuurin yli. Molemmat tehneet arvostetun uran erittäin kilpailuilla markkinoilla

    • DSSDSSWwww

      Ruma , lihava, suomalainen mies. Sampo on itseään täynnä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe