supersuosittu Sampo K, miljonääri

HEITTERI

Tässä se nähtiin, supersuosittu sampo on koko kansan lemmikki. Kyllä katsojat tietävät! Itse tosin en ole katsonut, enkä katso ohjelmia joissa hän esiintyy. Olen myös blokannut hänen fb-sivunsa säästyäkseni arvonta-spämmäykseltä. Mutta, pääasia että joku tykkää:)

10

451

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoyhdistelmä

Miten sä noin ristiriitaisesti tuot mielipiteesi esille? Sanot ensin "Sampo on koko kansan lemmikki" ja heti perään ettet itse tykkää.

• Ruikutiruikuti

Tiedätkö varmasti että on miljonääri, vain OLETATKO olevan? Et tainnut laiskuuttasi selvittää asiaa, vaan onhan se mukava mollata ja vihata, eikös vain?

Tässä maassa suurimmalla osalla on yhdenvertaiset mahdollisuudet yrittää. Useimmiten se vain on niin rankkaa, etteivät ruikuttajat siihen pysty. Sitten onkin aikaa ruikuttaa enemmän, vai mitä?

• jeesuskristus1

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

• Jöppötin
        jeesuskristus1 kirjoitti:

moi sampo, ei mitää arvontaa ny olis tulos? "mukana"

Ruikutiruikuti

• Ohjelmasta

saa sellaisen käsityksen, että vaimo pyörittää kauppaa ja hoitaa asioita ja ukko vaan pelleillee. Alapään huumoria viljellään turhan paljon. Muuten ihan katsottava ohjelma.

• Oravo

Käsittääkseni ei ole miljonääri vaan korviaan myöten veloissa. Liikevaihto on tappiollista. Lisäksi Venla-voitto oli roskavoitto. Suomen kansa on tyhmää ja lahjottavissa. Kaulanen osti voiton. Toivottavasti edes itsestä tuntuu mukavalta. Minusta tapa jolla pystin sai oli nolo.

• supersuosittu_joopajoo

Kukahan mahtaa osallistua tommoisiin Venla-äänestyksiin.
      Ehdokkaat itse ja ehkä niiden sukulaiset.

• HalukasHellu

Ruma ja typerä mies...

• Ei sillä tyylillä väli, vaan ainoastaan voitolla. Minä arvostan pohjoisen kyläkauppiaan tuurin yli. Molemmat tehneet arvostetun uran erittäin kilpailuilla markkinoilla

• DSSDSSWwww

Ruma , lihava, suomalainen mies. Sampo on itseään täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      170
      1114
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      45
      753
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      27
      713
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      137
      708
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      635
    7. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      203
      608
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      592
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      590
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      580
    Aihe