Tulevatko OneCoinia Suomessa diilanneet leaderit käyttämään samaan kikkaan kuin WinCapitan sponsorit, eli esittävät kuulusteluissa tietämätöntä ja käräjillä vähä-älyistä? Itse muistelen, että WinCapitan "Puolustusrintaman", eli ylätason sponssien sähköpostilistalla, kiersi ohjeita siitä, miten kuulisteluissa ja oikeudessa tuli käyttäytyä tuomion minimoimiseski. Ymmärtämättömyys rikoksesta alentaa tuomiota.
Olisi muuten kiva olla paikalla seuraamassa, kun Maajohtaja raivoaa KRP:n kuulusteluissa: "Koittakaa apinat nyt tajuta, ettei tässä ole mitään laitonta! Ei mitään laitonta!"
OneCoin leadereiden puolustus?
4
233
Vastaukset
- TAKUULLA-ONECOIN
"Olisi muuten kiva olla paikalla seuraamassa, kun Maajohtaja raivoaa KRP:n kuulusteluissa: "Koittakaa apinat nyt tajuta, ettei tässä ole mitään laitonta! Ei mitään laitonta.
Luulisin maajohtajan korostavan Onecoinin käytettävyyttä. Dealshakerissa autot vaihtavat omistajaa Onecoineilla.
Pörssiin mennään kun Q2 koittaa. KÄRSIVÄLLISYYTTÄ VIRKAVALTA!
Tri Ruja antaa takuun ja kunnasansa, kahdessa vuodessa pörssiin mennään. Siis Onecoinilla on takuu.
Mikäli kuitenkin näin ei jostakin syystä menisi, TAKUUAIKA JATKETAAN. - Rujan_veska
Vaikea puolustella kun ollaan myyty valuuttaa jota ei ole olemassakaan.
- PyramidiHuijaus
Poliisi ratsasi ja lopetti tuonkin puljun.
https://yle.fi/uutiset/3-10034746
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163