Tuuliviiri, sano mun sanoneen.
Tuuliviiri on aina
9
225
Vastaukset
- vapausjohtaakansaa
Anna tuuliviirin olla tuuliviiri.
- valhettatoisenpäälle
Sanovat henkilöt, joiden suuntaan ei ole kuitenkaan koskaan tuullut.
- Mälli_taivas
Tai sitten tuullut urakalla mällejä päälle
Miehet ovat pilluhaukkoja. Ei ne yhteen tyydy. Mieli muuttuu seitsemän kertaa viikossa - kaikkeaeivoimuuttaa
Mälli_taivas kirjoitti:
Tai sitten tuullut urakalla mällejä päälle
Miehet ovat pilluhaukkoja. Ei ne yhteen tyydy. Mieli muuttuu seitsemän kertaa viikossaVoi ei...
- nytkintekisjogutaa
kaikkeaeivoimuuttaa kirjoitti:
Voi ei...
kyllä yksi pillu kelpaa jos sellainen kotona odottaa
- mitä-sitten
nytkintekisjogutaa kirjoitti:
kyllä yksi pillu kelpaa jos sellainen kotona odottaa
Ei kiinnosta, mikä sulle kelpaa.
- rauhoittunu
tuuliviiri katollansa pysyy
https://youtu.be/dsJ0vpWWN6Y - korjaamisenvaraasillä
Tuollaisen minäkin tunnen ja on rasittava. Ja vain kun hän itse haluaa yhteyksiä pitää pitäisi minun olla kuin partiopoika mukana. Älytön haukka. Vaihtaa mieltään ja ei itsekkään osaa päättää mitä me ollaan. En toki uskalla sitä loukata ja sanoa päin näköä mutta ärsyttävä on. En viime aikoina ole sille kommentoinut edes mitään. Nyt on jättänyt rauhaan ja alkaa pikkuhiljaa tuntua hyvältä. Tuollaista viiriä en ottaisi edes kaveriksi. Ärsyttää kun ihminen itse ei huomaa mitä tekee. Manipuloi kyllä. Enkä ihmettele sen menneisyyttä jos on todella manipuloinut jo silloin. Saa siinä uhria esittää kuinka häntä alistetaan jne. Voi raukkaa toki minä myötätuntoa annan kun sillä oli niin surullinen tarina. Joopa joo tuskin.
- southwestindicator
lakanan päällä yöllä se osoittaa aina länteen päin . . . (?)
. . . ja sinusta unta nähdessäni jopa etelä-lounaaseen . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536