Tahdon vapaaksi.

KärsiväJob

Taas heräsin keskelle yötä aikuisen lapsen raivokohtaukseen. Alkaa oleen takki tyhjä tätä helvettiä. Nyt mahaa polttaa ja tekisi mieli hypätä tuosta parvekkeelta alas. Aikuinen lapseni sairastui masenukseen ammattikoulun jälkeen. Siitä alkoi oma masennuksenikin se oli minulle ikään kun piste iin päälle ja viimeinen pisara. uniongelmille, 2diabetes,masennus,verenpainetautia,rasvamaksa....velkaa työttömyyttä,läheisten kuolemia. Millä tästä suoste nousee? Tekis mieli mennä mielisairaalaan lepäämään tai jotain. En enää jaksa olla yksinhuoltajaisänäkään parikymppiselle miehelle. Rakas Jumala ole armollinen meille.

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.Behemotti

      Olisiko pojan mahdollista muuttaa omilleen asumaan, tai oleskella välillä muualla kuin luonasi? Yhteyttähän voisitte pitää niinkin tiiviisti - mutta jos arki helpottuisi siten...?

      Saatteko kumpikin tarvittavaa apua masennukseen? Entä onko muita ihmisiä tukenanne jossain lähettyvillä surussa ja muussa elämässä...?

      Ehkä jonkunlaiset konkreettiset muutokset olosuhteissa olisivat tarpeen. Ja itsellesi varmasti olisi tosiaan tärkeää, jos ensi alkuun pääsisit vaikka hetkeksikin irti oravanpyörästä, lepäämään ja virkistymään. Voisikohan sellainen olla järjestettävissä jotenkin? Laitokseen ei tarvitse mennä, mutta muu hetken irrottautuminen, vapaa päivittäisestä tilanteesta voisi olla hyvä idea...

      Vain pari ajatusta, mitä nyt äkkiä tuli mieleen. Toivotaan, että pyyntösi kuullaan.

      • Pätkii

        Masentunut ihminen ei räyhää jä hyökkäile. Masentunut on täysin puollustuskyvytön ja säyseä. K.o pojalla on joku muu mielenterveysongelma.


    • CowGirlsFromFrance

      Lopetatte rikosten tekemiset, niin pää selkiintyy. Se on se laki ja oikeus ( joka muuten on läpeensä mätä) joka sinne korvienväliin menee. Joillakin se herätys aiheuttaa vaan pientä päänsärkyä, ja lehmänpaskat lentää taivaan tuuliin.

      • Ilmiannoin

        Menepäs muualle sontimaan siitä, ja toivottavasti tosiaan jotain heräilyä tapahtuu...


    • eienäänuori

      Tulee mieleen että erilleen muuttaminen olisi teille nyt paras ratkaisu. Ei teistä tuossa tilanteessa ole toistenne auttajiksi. Mene ainakin itse nyt juttelemaan terveyskeskukseen ja sieltä mielenterveyspuolelle. Unenpuute vie viimeisetkin voimat.

    • AhdistunutMies

      Itsekkin raivosin tuossa pari viikkoa sitten kännipäissäni vanhemmilleni kun tuli riitaa jostain pikku asiasta. Alkaa olemaan jo liikaa tämä yli 10 vuotta jatkunut jatkuva ahdistus minullekkin. Se johtaa siihen että saan välillä räjähtäviä raivokohtauksia, huudan läheisilleni ja tekisi mieli rikkoa paikkoja. Kuulostaa varmasti aika lapselliselta kun ikää on jo 29 vuotta. Mutta ei mua ole varmaankaan vanhemmat osanneet kasvattaa niinkuin pitäis ja olen sössinyt elämäni totaalisesti.

      • AhdistunutMies

        Minunkin isällä on muuten kaikki nuo luettelemasi sairaudet ehkä masennusta lukuunottamatta. Olisi varmaan syytä lakata kiusaamasta vanhaa sairasta miestä ja tappaa itsensä. Kaikkensa on kyllä yrittänyt ja tehnyt minun eteen mutta valitettavasti sekään ei ole riittänyt. En siitä häntä millään muotoa syyllistäkään että minulla on näin paha olo, ajattelen vain että loppujenlopuksi olisi kaikkien kannalta parempi kun kuolisin pois.


      • AhdistunutMies kirjoitti:

        Minunkin isällä on muuten kaikki nuo luettelemasi sairaudet ehkä masennusta lukuunottamatta. Olisi varmaan syytä lakata kiusaamasta vanhaa sairasta miestä ja tappaa itsensä. Kaikkensa on kyllä yrittänyt ja tehnyt minun eteen mutta valitettavasti sekään ei ole riittänyt. En siitä häntä millään muotoa syyllistäkään että minulla on näin paha olo, ajattelen vain että loppujenlopuksi olisi kaikkien kannalta parempi kun kuolisin pois.

        Hei AhdistunutMies, tilanteesi kuulostaa aika paljon samalta kuin omani. Jos haluat jutella jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, laita viestiä [email protected]


    • dwedfe

      "2diabetes,masennus,verenpainetautia,rasvamaksa....velkaa työttömyyttä,läheisten kuolemia"

      Itellä sama ja kaikkiin noihin lääkitys ja noiden lisäksi vielä sepelvaltimotauti joihin kahta eri lääkettä ja lisäksi selkä on melko kroonisesti hajalla ja epäilen myös ärtyvän suolen oireyhtymää. Läheisten sukulaisten ja kaverien lisäksi kuollut lemmikitkin. Ja olen vasta kolkyt ja risat. Tämän takia oli hyvä suorittaa sekä ammattitutkinto että korkeakoulututkinto ja käydä pätkätöissä lamaan saakka. 10 vuotta työttömänä ja ulosotossa on muutama tonni, ei nyt paljoa jos töissä olisi mutta nyt vain kasvaa korkoa. Lapsia ei ole eikä varsinaisesti koskaan seurustellutkaan, mitä nyt joitakin hoitoja tinderistä, niitäkään ei juuri viime vuosina.

      Ite kun en jumaliin enkä hammaskeijuihinkaan usko ja on tuo usko lääkääreihinkin melko vähäinen, mutta minulle toimi SSRI ainakin niin ettei surkuttele enää yhtään mitään. Kaikki tuntuu olevan kaikesta huolimatta suht jees, mitä nyt kovin tylsää suurimman osan ajasta. Onneksi on internet.

    • mombaars

      Heitä ulos se lapsesi asunnosta tai ole hiljaa äläkä valita.

      • Terve.vaanmenoa

        Taas saatana on trolli aloittajana! Kerännyt oikean syntikuorman textiinsä. Mikä mikä ihme saa näitä trolleja palstalle? Ovat ilmeisesti teinipojan k* yrpiä, jotka luulee olevansa vitsikkäitä


      • eitoivottomuudelle

        On sairasta leikkiä näin vakavalla asialla, jos aloittaja on tosiaan vain pilailu tarkoituksessa kirjoittanut. Jos on tosissaan niin itsetuhoiset ajatukset eivät auta asiaa eteen päin. Jokaisessa kunnassa ja kaupungissa on ammattiapua saatavissa. Toivon sinulle voimaa nousta ahdingosta ja hakea apua. On noustu joskus paljon pahemmastakin kaaoksesta.


      • AhdistunutMies
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        Taas saatana on trolli aloittajana! Kerännyt oikean syntikuorman textiinsä. Mikä mikä ihme saa näitä trolleja palstalle? Ovat ilmeisesti teinipojan k* yrpiä, jotka luulee olevansa vitsikkäitä

        Jos täällä joku on trolli niin se olet sinä. Näköjään joka keskustelussa räyhäämässä ja haastamassa riitaa kaikkien kanssa joilla on ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe