Vaipankäyttäjä 19v

Lappalauri

Hei. Olen 19v poika ja käytän vaippoja öisin ja joskus päivällä. Kyse ei ole vain mieltymyksestä, vaan myöskin aidosta rakenteellisesta viasta, jonka vuoksi kastelen sängyn satunnaisesti. Päiväkäyttöä lähinnä elokuvateatterit/automatkat etc. sillä näiden yhteydessä vessassa käynti hankalaa. Käytän paksuja abenan vaippoja, better dry ja tena. Olisi kiva jos löytyisi joku jonka kanssa pitää yhteyttä, joka myös pitäisi vaippaa tai olisi kiinnostunut mun vaipankäytöstä ja valmis juttelemaan tästä ja ymmärtäis, eikä pitäis vaippojen käyttöä hävettävänä. Jonkinlainen hoivaaminenkin olisi kivaa vaikka ihan vaan netin välityksellä. Yli 18v ainoastaan. Sukupuolella ei väliä. Multa löytyy snappi, fb ja whatsapp. Mieluiten annan ne sähköpostilla enkä julkaise tässä: [email protected]

2

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monisairas

Ettei nyt vaan sittenkin olisi niitä juttuja taas vaan...:) Mutta ei se haittaa sinänsä, sillä en pidä tätä sairautena kuten jotkut virkaintoisimmat lääkärit. Sairauden ideaan kuuluu se että oltava haittaa sekä itselle että muille. Tässä on kyse enemmän ominaisuudesta eikä mistään sellaisesta mitä pitää jotenkin varoa kuten joskus täällä kirjoitellaan. Koskee naisia ja miehiä kai aika samanlaisesti, tähän tulokseen olen tullut mm. täällä S24:ssa.

Mikä on sellainen rakenteellinen vaurio joka aiheuttaa inkontinenssia satunnaisesti? Onko tutkittu ettei ole virtsaneritystä lisäävää sairautta, kuten diabetesta, mikä altistaa myös karkailuun pidemmän päälle?
      Itsellä on diureesia lisäävästä ja selkäydinperäisestä syystä johtuvaa ongelmaa.

• Kamuli

Sähköpostia laitettu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      79
      9025
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1983
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1891
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      47
      1597
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe