Vaipankäyttäjä 19v

Lappalauri

Hei. Olen 19v poika ja käytän vaippoja öisin ja joskus päivällä. Kyse ei ole vain mieltymyksestä, vaan myöskin aidosta rakenteellisesta viasta, jonka vuoksi kastelen sängyn satunnaisesti. Päiväkäyttöä lähinnä elokuvateatterit/automatkat etc. sillä näiden yhteydessä vessassa käynti hankalaa. Käytän paksuja abenan vaippoja, better dry ja tena. Olisi kiva jos löytyisi joku jonka kanssa pitää yhteyttä, joka myös pitäisi vaippaa tai olisi kiinnostunut mun vaipankäytöstä ja valmis juttelemaan tästä ja ymmärtäis, eikä pitäis vaippojen käyttöä hävettävänä. Jonkinlainen hoivaaminenkin olisi kivaa vaikka ihan vaan netin välityksellä. Yli 18v ainoastaan. Sukupuolella ei väliä. Multa löytyy snappi, fb ja whatsapp. Mieluiten annan ne sähköpostilla enkä julkaise tässä: [email protected]

2

909

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monisairas

Ettei nyt vaan sittenkin olisi niitä juttuja taas vaan...:) Mutta ei se haittaa sinänsä, sillä en pidä tätä sairautena kuten jotkut virkaintoisimmat lääkärit. Sairauden ideaan kuuluu se että oltava haittaa sekä itselle että muille. Tässä on kyse enemmän ominaisuudesta eikä mistään sellaisesta mitä pitää jotenkin varoa kuten joskus täällä kirjoitellaan. Koskee naisia ja miehiä kai aika samanlaisesti, tähän tulokseen olen tullut mm. täällä S24:ssa.

Mikä on sellainen rakenteellinen vaurio joka aiheuttaa inkontinenssia satunnaisesti? Onko tutkittu ettei ole virtsaneritystä lisäävää sairautta, kuten diabetesta, mikä altistaa myös karkailuun pidemmän päälle?
      Itsellä on diureesia lisäävästä ja selkäydinperäisestä syystä johtuvaa ongelmaa.

• Kamuli

Sähköpostia laitettu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      868
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      645
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      497
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      450
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe