Turun Sanomissa näkyy olevan maksumuurin takana juttu siitä, miten Raision kaupunginjohtaja Korhosen kriisi on aiheuttanut muutoksia? Voisiko joku laittaa pari riviä siitä, mitä nuo muutokset ovat?
Korhonenhan petti entistä vaimoaan kaupungin työntekijän kanssa, joka nyttemmin on uusi vaimo. Ja kova on halu päästä pois Raisiosta, vaan ei ole muualle vielä huolittu.
Mitä muutoksia Raision johtamisessa?
25
2585
Vastaukset
- KapaHakinmäki
Luehan lehti.
Ei siellä väitetty kenenkään entistä tai silloista akkaa petetyn. - markkureso
Jäi kiinni housut nilkoissa
- kravattisonnit
Ei tietenkään jutussa mainittu tuota pettämistä,eihän Ilkka Kantolankaan keississä Turussa vaikka kaikki asian tietävät.Nooh,siellä touhuttiin liperit meillä kravatti kaulassa heiluen.
- ViheryksikönVene
Olli Punta nykyinen partnerinsa, kuulemma...
- KapaHakinmäki
Partner on moottorisahamerkki.
- RaisioReso
Tuo vaimon pettäminen on vain sivujuonne, toki kertoo jotain moraalista. Mutta oikeasti, mitä muutoksia siellä Raision johtamisessa nyt sitten on tapahtunut? Kun jopa Turun Sanomat kirjoittaa? Vai onko rahalla erikseen maksettu kilvenkiilloitusjuttu, kun oikein maksumuurin takana?
- Huhkolainen
SDPn paikallisella naisjohtajalla ja kaupunxginjohtajalla on kireähköt välit. Nainen kiistää Hän in tosin jyräävä luonne.
Nainen ylsi hopeasijalle kun Korhonen voitti kultaa. - Varovaisuutta
Työpaikkani pääkonttorin (Helsingissä) pari naista suuttui verisesti ja ikuisesti, kun eräs mies pikkujouluissa sanoi hiukan liian kovalla äänellä pitävänsä enemmän suuririntaisista naisista ja ohikävellyt nainen kuuli luottamuksellisen keskustelun.
- ElliJsuu
Meillä Joensuussa menee hyvin ja se teidän entinen kaupunginjohtajanne sanoi, että raisio on persläpi, jota ei kukaan voi johtaa! Pitäkää surkea torinne ja räkälänne!
- aisekarjalainen
Ai Karjalainen? Olis pari tarinaa Raision ajoilta mut antaa nyt olla kun miehestä tunnutte pitävän. Kerron kun saa lähtö käskyn sieltä....
- NT80
Täma Korhosen nykyinen puoliso on todella hankala ja omahyväinen ihminen. Sen mitä olen kuuullut ja nähnyt niin ei häntä kaupungin työt kiinnosta. Käy töissä niin kuin itse haluaa ja omaa aikaa vaikuttaa olevan työaikakin. Ehkä juuri siksi ovat löytäneet toisensa.
- RaisioReso
Eli mahdollisimman pian molemmat pois Raision kaupungin palkkalistoilta!
- Majakanvartija1
Tunnetko oikein hyvinkin vai pitäisikö tarkistaa ensin faktat eikä kuunnella huhuja? Hyvin pätevä ja tehokas työssään. Oikeudenmukainen esimies ja kaukana omahyväisyydestä. Tekee pitkiä päiviä ja hoitaa asioita vapaa-ajallaankin. Raision talous on hyvissä käsissä. Ettet vaan NT80 työaikaasi käytä täällä juoruomassa perättömyyksiä??
- Tarkkkailija
Ei missään nimessä. He ovat päteviä ja ahkeria. Pistävät myös laiskat kahvitunnin pitkittäjät ja lorvijat työhön palkkansa eteen.
Oikein ! - ResoMarkku
Vai ahkeria...Kaikki jotka työskentelevät heidän kanssaan ovat eri mieltä asiasta. Molemmat käyttävät valtaa omaksi edukseen. Työaika on myös omaa aikaa. Saa nähdä mitä tästä kuviosta vielä paljastuukaan. Lehdessä ovat asiat kaunistellussa muodossa.
- Majakanvartija1
Tarkkailijan kanssa aivan samaa mieltä!!! Montako heidän kanssaan työskentelevää olet Markku jututtanut tai tunnet ihan henkilökohtaisesti kun noin vakuuttavasti täällä huhuja levittelet? Pitäisikö ensin tutustua faktoihin ja ihmisiin joiden kunniaa täällä julkisesti loukkaat? Itse olisin jo nostanut syytteen kunnianloukkauksesta. Ahkerimpia ja työlleen antautuvia työntekijöitä kuin he on kyllä vaikea löytää. Heille myös oma-aika on työaikaa. Ymmärtäisin nämä vuodatukset jos Raisiolla menisi taloudellisesti tai muuten huonosti, mutta nämä ihmiset ovat tehneet paljon työtä Raision hyväksi. Ettei vaan sinulla Markku itselläsi ole mennyt nyt työ-ja oma-aika sekaisin kun täällä ehdit keskellä työpäivää netissä roikkumaan? Kenen etua tässä nyt mahdat ajaa? Onko joku astunut varpaillesi tai syönyt evääsi? Vai oletko joutunut tekemään ihan töitä palkkasi eteen? Olisi jo asiallista lopettaa tälläinen lapsellisuus- iso mies. Minä olen ainakin hyvin tyytyväinen eikä ole mitään moitittavaa. Eikä myöskään aikaa lorvailla netissä työaikana kuten täällä eräillä tuntuu olevan.
- Majakanvartija1
Itse olen aina ollut täydellinen js käyn vieläkin lataamassa hermojani hoitolassa. Onneksi nykyaikana on tehokkaita lääkkeitä jotka pitävät oudot aikeeni poissa. Anteeksi olemassaoloni.
- Majakanvartija1
Ai samalla nimimerkillä pystyy esiintymään joku toinenkin näköjään?? On täällä ihmisillä tosiaan ongelmia.
- JaksuHalitVaan
Mikähän tilanne nykyään?
- Tietäväraisiolainen
Turhasta keksitty uutisankka. Toimittaja uskoi väärään tietoon. Kaikki ob mallissaab.
- Urpo666
Raisiossa toimii hyvävelijärjestelmä. Koskee myös Suomen suurinta koulua, jonka rehtori tekee mitä lystää... asiat on tiedossa, mutta mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Luovumme Korhosesta Rauman hyväksi ilomielin. Toivotaan että kelpaa!
- Anonyymi
Eikö Ari Korhonen ole hyvä kaupunginjohtaja? Käsittääkseni kaupungin talous hyvässä kunnossa. Mikä mättää, jos haluatte luopua ?
- Anonyymi
Demarien entinen puoluesihteeri, Raision nykyinen kaupunginjohtaja Ari Korhonen ei vielä tiedä, "Mikä hänestä tulee isona". Nyt hakee Raumalle ja aiempaakin hakuhistoriaa löytyy runsaasti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15039206/miten-teilla-kaupunginjohtajan-valinta-edistyy
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15002242/kotkan-uusi-kaupunginjohtaja
jne...
- Anonyymi
Petäjäveden kunnanhallitus käsitteli maanantaina 24. elokuuta Vainion matkalasku- ja luottokorttiepäselvyyksistä tehtyä erityistilintarkastusta ja kuuli asiasta uudelleen myös kunnanjohtajaa.
Kunnan Vainiolle liikaa maksamia tai laskutettuja matka- ja päivärahakorvauksia on raportin mukaan yhteensä 1 948,52 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135143
- 654965
- 904054
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603118- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451827- 371701
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598