Mitä muutoksia Raision johtamisessa?

RaisioReso

Turun Sanomissa näkyy olevan maksumuurin takana juttu siitä, miten Raision kaupunginjohtaja Korhosen kriisi on aiheuttanut muutoksia? Voisiko joku laittaa pari riviä siitä, mitä nuo muutokset ovat?

Korhonenhan petti entistä vaimoaan kaupungin työntekijän kanssa, joka nyttemmin on uusi vaimo. Ja kova on halu päästä pois Raisiosta, vaan ei ole muualle vielä huolittu.

25

2404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KapaHakinmäki

      Luehan lehti.

      Ei siellä väitetty kenenkään entistä tai silloista akkaa petetyn.

    • markkureso

      Jäi kiinni housut nilkoissa

    • kravattisonnit

      Ei tietenkään jutussa mainittu tuota pettämistä,eihän Ilkka Kantolankaan keississä Turussa vaikka kaikki asian tietävät.Nooh,siellä touhuttiin liperit meillä kravatti kaulassa heiluen.

    • ViheryksikönVene

      Olli Punta nykyinen partnerinsa, kuulemma...

    • KapaHakinmäki

      Partner on moottorisahamerkki.

    • RaisioReso

      Tuo vaimon pettäminen on vain sivujuonne, toki kertoo jotain moraalista. Mutta oikeasti, mitä muutoksia siellä Raision johtamisessa nyt sitten on tapahtunut? Kun jopa Turun Sanomat kirjoittaa? Vai onko rahalla erikseen maksettu kilvenkiilloitusjuttu, kun oikein maksumuurin takana?

    • Huhkolainen

      SDPn paikallisella naisjohtajalla ja kaupunxginjohtajalla on kireähköt välit. Nainen kiistää Hän in tosin jyräävä luonne.

      Nainen ylsi hopeasijalle kun Korhonen voitti kultaa.

    • Varovaisuutta

      Työpaikkani pääkonttorin (Helsingissä) pari naista suuttui verisesti ja ikuisesti, kun eräs mies pikkujouluissa sanoi hiukan liian kovalla äänellä pitävänsä enemmän suuririntaisista naisista ja ohikävellyt nainen kuuli luottamuksellisen keskustelun.

    • ElliJsuu

      Meillä Joensuussa menee hyvin ja se teidän entinen kaupunginjohtajanne sanoi, että raisio on persläpi, jota ei kukaan voi johtaa! Pitäkää surkea torinne ja räkälänne!

      • aisekarjalainen

        Ai Karjalainen? Olis pari tarinaa Raision ajoilta mut antaa nyt olla kun miehestä tunnutte pitävän. Kerron kun saa lähtö käskyn sieltä....


    • NT80

      Täma Korhosen nykyinen puoliso on todella hankala ja omahyväinen ihminen. Sen mitä olen kuuullut ja nähnyt niin ei häntä kaupungin työt kiinnosta. Käy töissä niin kuin itse haluaa ja omaa aikaa vaikuttaa olevan työaikakin. Ehkä juuri siksi ovat löytäneet toisensa.

      • RaisioReso

        Eli mahdollisimman pian molemmat pois Raision kaupungin palkkalistoilta!


      • Majakanvartija1

        Tunnetko oikein hyvinkin vai pitäisikö tarkistaa ensin faktat eikä kuunnella huhuja? Hyvin pätevä ja tehokas työssään. Oikeudenmukainen esimies ja kaukana omahyväisyydestä. Tekee pitkiä päiviä ja hoitaa asioita vapaa-ajallaankin. Raision talous on hyvissä käsissä. Ettet vaan NT80 työaikaasi käytä täällä juoruomassa perättömyyksiä??


    • Tarkkkailija

      Ei missään nimessä. He ovat päteviä ja ahkeria. Pistävät myös laiskat kahvitunnin pitkittäjät ja lorvijat työhön palkkansa eteen.
      Oikein !

    • ResoMarkku

      Vai ahkeria...Kaikki jotka työskentelevät heidän kanssaan ovat eri mieltä asiasta. Molemmat käyttävät valtaa omaksi edukseen. Työaika on myös omaa aikaa. Saa nähdä mitä tästä kuviosta vielä paljastuukaan. Lehdessä ovat asiat kaunistellussa muodossa.

      • Majakanvartija1

        Tarkkailijan kanssa aivan samaa mieltä!!! Montako heidän kanssaan työskentelevää olet Markku jututtanut tai tunnet ihan henkilökohtaisesti kun noin vakuuttavasti täällä huhuja levittelet? Pitäisikö ensin tutustua faktoihin ja ihmisiin joiden kunniaa täällä julkisesti loukkaat? Itse olisin jo nostanut syytteen kunnianloukkauksesta. Ahkerimpia ja työlleen antautuvia työntekijöitä kuin he on kyllä vaikea löytää. Heille myös oma-aika on työaikaa. Ymmärtäisin nämä vuodatukset jos Raisiolla menisi taloudellisesti tai muuten huonosti, mutta nämä ihmiset ovat tehneet paljon työtä Raision hyväksi. Ettei vaan sinulla Markku itselläsi ole mennyt nyt työ-ja oma-aika sekaisin kun täällä ehdit keskellä työpäivää netissä roikkumaan? Kenen etua tässä nyt mahdat ajaa? Onko joku astunut varpaillesi tai syönyt evääsi? Vai oletko joutunut tekemään ihan töitä palkkasi eteen? Olisi jo asiallista lopettaa tälläinen lapsellisuus- iso mies. Minä olen ainakin hyvin tyytyväinen eikä ole mitään moitittavaa. Eikä myöskään aikaa lorvailla netissä työaikana kuten täällä eräillä tuntuu olevan.


    • Majakanvartija1

      Itse olen aina ollut täydellinen js käyn vieläkin lataamassa hermojani hoitolassa. Onneksi nykyaikana on tehokkaita lääkkeitä jotka pitävät oudot aikeeni poissa. Anteeksi olemassaoloni.

      • Majakanvartija1

        Ai samalla nimimerkillä pystyy esiintymään joku toinenkin näköjään?? On täällä ihmisillä tosiaan ongelmia.


    • JaksuHalitVaan

      Mikähän tilanne nykyään?

    • Tietäväraisiolainen

      Turhasta keksitty uutisankka. Toimittaja uskoi väärään tietoon. Kaikki ob mallissaab.

    • Urpo666

      Raisiossa toimii hyvävelijärjestelmä. Koskee myös Suomen suurinta koulua, jonka rehtori tekee mitä lystää... asiat on tiedossa, mutta mitään ei tapahdu.

    • Anonyymi

      Luovumme Korhosesta Rauman hyväksi ilomielin. Toivotaan että kelpaa!

      • Anonyymi

        Eikö Ari Korhonen ole hyvä kaupunginjohtaja? Käsittääkseni kaupungin talous hyvässä kunnossa. Mikä mättää, jos haluatte luopua ?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Petäjäveden kunnanhallitus käsitteli maanantaina 24. elokuuta Vainion matkalasku- ja luottokorttiepäselvyyksistä tehtyä erityistilintarkastusta ja kuuli asiasta uudelleen myös kunnanjohtajaa.

      Kunnan Vainiolle liikaa maksamia tai laskutettuja matka- ja päivärahakorvauksia on raportin mukaan yhteensä 1 948,52 euroa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe