Kotkan uusi kaupunginjohtaja

Raisiolainen

Kotkaan on tulossa uusi kaupunginjohtaja. Kannatan lämpimästi hakijoiden joukosta Ari Korhonen -nimistä henkilöä.

12

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikäyhiivallakaan

No mistä narsu sen nyt tuntee? Onko jokin vasemmisto radikaali kun jo tietää sen? Ketään muuta ei kaupunkikaan hyväksy. Muu ei poliittisesti käy.

• NoSeRaisiolainen

Ari Korhonen, SDP. Nykyinen Raision kaupunginjohtaja. Kun ei Turun kaupunginjohtajaksi pääse (kun sinne pääsee Ville Itälä KOK), niin hakee turvapaikkaa Kotkasta. Olkaa hyvät!

• Wee53121213131

Valintatestit ratkaisee. Voi sanoa, että fiksu pitää olla jos testivoittajaksi pääsee.

• Raisiolainen

No kyllä Ari tulee olemaan fiksu niiden testien mukaan, you'll see...

• Toisinäänestäjä

Ja kusi sukassa vain odotellaan... Ari SDP Korhonen korjaan potin! Voi nyhveröitä...

• en_valitsisi

No raisioilaisilta puolestaan kuulee, että sosiaalisey taidot ei hänellä olisi oikein hanskassa ja että moni kaupungin virkamies olisi lähtenyt hänen toimiensa takia....

• Selvä_ku_pläkki

Näkisin mieluusti Terhi Lindholmin kaupunginjohtajana. Hyvin nyt jo sisällä rakenteessa. Mutta valitettavasti valinta on jo tehty ja kaikki muu on keimailua. Riku Rönnholm on seuraava johtaja. Huomatkaa, että demareiden puoluesihteeri on Rikun veli Antton Rönnholm. Ja muistakaa, että hän ei hakenut kyseistä paikkaa, vaan häneltä pyydettiin suostumusta siihen. Jos joku on läpinäkyvää, niin tämä. Ja onhan täällä pitkät demariperinteet. Jos tämä olisi pitkävetokohteena, niin kaikki rahat mitä löytyy Rikun voitolle.

• tervejärki99

yhtään punikkia ei enää. Terhi on hyvä valinta!

• Karppa1276546547534574

Punikki tai vitun eliittiä kunhan vaan loisi lisää teollisia työpaikkoja.
      Edellinen suurmeastari karkasi etanansyöntiin kun ruottalaiset akkumiehet etsi paikkaa tehtaalleen ... joka olisi tuonut 2000 ... 3000 työpaikkaa

• Karppa565645456565

Kotkassa olivielä 80-luvun alussa kaksi laivanrakennustelakkaa: Wärtsilän telakka ja Valmetin telakka, sekä satoja henkilöitä Karhulanniemessä työllistävä Ahlströmin paperikonetehdas.

Tietääkö ihmiset, että esim. korkeakosken voimalaitos oli aikanaan suomen suurin ja että Kotka oli niinä aikoina ja kauan sen jälkeen aivan eturintamassa Suomen teollisuudessa ?

Sitten asioita "järkeistettiin" ja Kotkalaisille patruunoille jäi luu käteen, kun keskittyivät vain sulle-mulle peliin ...... taisi tulla se Orvillen kirjan viimeinen sivu kohdalle saatanan siat.

• hehhehheeeej

kunhan ei ole punikki. ne on nähty.

• KotkaNousuun

Jos johtoon astuu demari niin revin pelihousuni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109