Kyllä ei voi kuin ihmetellä, sitä tosi seikkaa että Comptel selvisi kuivin jaloin pitkään IT laman iskiessä. Miksi sen osake kurssi rämpii mudissa, vaikka talous on hyvällä mallilla. Vai onko niin että emoyhtiö kynii kaiken voiton, peittääkseen omia tappioitaan. Sijoittajana olen hieman pettynyt Elisan toimintaan Comptellin kohdalla, eivät taida Elisalla halutakkaan että tytäryhtiön kurssi nousisi vaan keinotekoisesti pitävät kurssia alhaalla. Jää hieman sellainen maku että syy taitaa olla se, että pitävät näin tytäryhtiönsä myynnin suhteen alhaisena hintana. Liekkö odotettavissakaan sitä ihmettä että Comptelin kurssi lähtisi nousuun, koska tulos antaisi sille pohjaa. Myös aiemmat tulokset ovat sen verran hyviä, että moinen syöksykierre ei ole järellä selitettävissä. Comptelin kurssin suhteen putoaa koko pörssiltä pohja pois, uskottavuuden suhteen.
Comptel
Kysymysmerkki
2
1511
Vastaukset
- tajunnut
Ei pörssi ole pikkupennosilla pelaajien aluetta. Mene töihin ja lopeta pörsseily. Pörssit on vai Liljuksien ja Olliloiden temmellyskenttää.
- Samaa mieltä
Olen kanssasi samaa mieltä ettei comptelin kurssi ole sillä tasolla, mitä sen tulos oli silloin kun muut tekivät tappiota. Pörssissä voisivat katsoa peiliin onko tapahtunut erhe, vai jopa pörssi petos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604746Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541783- 1851736
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811411Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881179
- 2071162
- 651114